Jump to content

Проблем с парното.А4 В6


ares 1967

Recommended Posts

Здравейте от два месеца имам проблем с парното.Започна да духа топло когато си поиска .Някой ден работи нормално друг на ниски обороти започва да духа студено при повишаване на оборотите започва да духа топло друг път на ниски или високи обороти все си духа студено.Днес го промиха радиаторчето  с машина. Ефект никакъв.Оказа се че в радиатора не влиза антифриз.Като надуят през казанчето през  радиатора минава антифриз а на запален мотор не преминава.Водната помпа е сменявана преди около три хиляди километра заедно с ангренажа .Колата не загрява със самото охлаждане на мотора проблем няма.КАЖЕТЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е .  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от гарнитура на глава.Най- лесния начин за проверка е ,като извадиш тънкото маркуче от казанчето,през него трябва постоянно да върви вода при запален двигател.По принцип при издухана гарнитура или цепка в главата,първо изчезва парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от два месеца имам проблем с парното.Започна да духа топло когато си поиска .Някой ден работи нормално друг на ниски обороти започва да духа студено при повишаване на оборотите започва да духа топло друг път на ниски или високи обороти все си духа студено.Днес го промиха радиаторчето  с машина. Ефект никакъв.Оказа се че в радиатора не влиза антифриз.Като надуят през казанчето през  радиатора минава антифриз а на запален мотор не преминава.Водната помпа е сменявана преди около три хиляди километра заедно с ангренажа .Колата не загрява със самото охлаждане на мотора проблем няма.КАЖЕТЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е .  

Кой двигател е това?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 33 минути, герги написа:

Може да е от гарнитура на глава.Най- лесния начин за проверка е ,като извадиш тънкото маркуче от казанчето,през него трябва постоянно да върви вода при запален двигател.По принцип при издухана гарнитура или цепка в главата,първо изчезва парното.

То духа кога на него му скимне.А и нямам някаква голяма и чувствителна загуба на антифриз 

Редактирано от ares 1967
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си процедурата по обезвъздушаване на радиатора на парното. 1. Доливаш антифриз до максимум. 2. Махаш скобата на горната тръбичка към радиатора(до акумулатора) и изваждаш частично маркуча. 3. Откачваш механично разширителя(който си допълнил до MAX) и го повдигаш над нивото на горната тръба на парното. 4. Доизваждаш маркуча от т.2 докато спрат да излизат балончета и тръгне антифриз. 5. Възстановяваш всичко по обратен ред.

Внимание! Процедурата се прави на изгасен двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Patrokal написа:

Процедурата се прави на изгасен двигател.

И как ще "бутнеш" балоните до горе?

Прави се при НАПЪЛНО ЗАГРЯЛ РАБОТЕЩ двигател, като се отваря предварително капачката на разширителния съд, пуска се мотора, долива се докато спре да.поема течност, изчаква се да отвори двата кръга, издърпва.се маркучето с дупчицата, затваря се капачката на разширителния съд и се чака да извади въздуха, внимава се с горещия антифриз, може да пипаш с ръкавици и един парцал, не е нещо особено страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека пробва колегата ares 1967 и по двата начина и да каже резултат.

Моята Б7 не успя да се "самообезвъздуши" по посочения от Вас начин, докато по описания по горе стана от раз.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става от раз, ако по някаква щастлива случайност балона е бил вече в маркучите на парното. А и тези мотори по принцип се обезвъздушават сами, на отворена капачка и работещ двигател се долива, докато нивото се стабилизира и спре да излиза въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това е правено.Лошото  е че след 10-15 дена нещата се повтарят.Прегледана    е за течове нищо не се вижда или не може да се видят.Общо взето нещата стават сложни.Мислих за гарнитура на главата но нямам симптоми  явно от някъде засмуква въздух и то бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилагам доказателства за правилно обезвъздушаване на парното(Виж страница 9). Източник: ЕЛСА. Казанчето го повдигам за да имитирам машината.

Ако има пробив във горния маркуч е възможно от там да засмуква въздух при изгасен двигател. Все пак разширителя седи по-ниско от горната тръба.

Audi B6 obezvyzd 1.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз обезвъздушавам по-следния начин.

Доливаш през 30мин. може да оставиш нивото леко над максимума.

Когато спре да поема затваряш капачката,парно на макс,направи 1 2 кръгчета до като загрее,

предполагам ще имаш парно само тогава когато подаваш газ.

След това я покарай над 3500-4000 оборота за около 10мин.

Парното вече трябва да е постоянно,спираш проверка ниво на охл.течност не се отваря капачката на загрял бензинов двг. ако има нужда от доливане само на студен двг.

Редактирано от barash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Смених радяторчето и за сега нещата заспаха всичко е ОК.Даже като го смених не съм обезвъздушавал колата сама го направи около пет минути на по- високи обороти докато се отвори термостата и всичко е готово.Радяторче поръчах от Германия марка HELLA  оказа се че в България няма и за три дена пристигна .Цената с доставката беше 124 лв.Сайта е https://www.autodoc.bg/hella/7884680.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

От тънкия маркуч, който влиза в горната част на разширителния съд наистина ли трябва да излиза постоянно антифриз? При мен излиза само когато рязко се подаде газ. Ако се задържат оборотите, без значение колко точно са, от там спира да излиза каквото и да е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...