Jump to content

Audi A6 2018


ole

Recommended Posts

И тая е смешен плейстейшън отвътре, като а7 и а8.

Честно казвам, дори и да ги имах парите пак не бих си го купил тва. На нищо не прилича, ше карам аз и ше се навеждам да гледам къде е плюсчето на екрана да си усиля климатика... деба тъпите идеи дето им идват некой път, само и само да си намалят разходите и да изпъкнат с нещо "ново" ...

 

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има гласова команда за температурата и не само. Изглежда ми и на мен ту мъч плейстейшън, но мотофена каза че било умопомрачителна.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа за 6ти номер не знам. Аз за 8 ми хортувах,не че намирам някаква разлика вътре:hilezh:

Малко съм объркан дейба, едните тичат към модерното а другите търсят класически елементи в коли 2017-8 .....времената се променят и тее тъчове и дисплеи ще станат все по масови, факт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса кое е класическо и кое модерно.

Въпроса е да е удобно и практично.

Щото традиционната врътка за градусите можеш да я напипаш и да я врътнеш без да гледаш. С дисплея това не е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука няма нужда от напипване, казваш само студено ми е вдигни на 25 градуса и климатроника реагира. Друг е въпроса как нашенските мутри/реси ще го кажат на чист ингилизки. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, Audi_FeN_1 написа:

Не е въпроса кое е класическо и кое модерно.

Въпроса е да е удобно и практично.

Щото традиционната врътка за градусите можеш да я напипаш и да я врътнеш без да гледаш. С дисплея това не е възможно.

Ако кажеш че ще ти е трудно с температурата няма да ти повЕрвам, честно. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предното поколение е по-стилно интериорно, няма спор.

 

Иначе едва ли ще ми е трудно, просто е по-неудобно. И по-грозно.

Сигурно като волво, ще върви в комплект с кърпичка да си забърсваш отпечатъците от дисплея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харна е А6-цата.Има много нови неща при C8.Света се променя и новите технологии навлизат,смартфони и т.н.

Моторизациите са с обозначени с нови абревиатури-40,45,50,55.Набляга се главно на дизеловите двигатели,плюс един бензинов 3.0TFSI,съчетани с хибридно задвижване.Задният мост е завиващ.Автоматичните скоростни кутии са 7 степенна S-tronic за 3.0TFSI и 8 степенна tiptronic за 3.0TDI.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, tonko2.0T написа:

Харна е А6-цата.Има много нови неща при C8.Света се променя и новите технологии навлизат,смартфони и т.н.

Моторизациите са с обозначени с нови абревиатури-40,45,50,55.Набляга се главно на дизеловите двигатели,плюс един бензинов 3.0TFSI,съчетани с хибридно задвижване.Задният мост е завиващ.Автоматичните скоростни кутии са 7 степенна S-tronic за 3.0TFSI и 8 степенна tiptronic за 3.0TDI.

В клипа до колкото си спомням имаше някъде надпис, че всичките задвижвания ще са електрифицирани, каквото и да значи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но 48-те волта не се ползват за задвижване на колелетата.... поне не навсякъде. В SQ7 например задвижват електрическия суперчарджър докато се развърти първото турбо на каскадното пълнене... във въпросния дизел системата за принудителното пълнене е егати сложнотията, не знам защо си го причиняват честно казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериора на сегашната генерация ми харесва значително повече от новата. Като цяло когато всичко е един голям монитор просто не ми харесва.

Теслата + японските вече са така от вътре и са ужасно грозни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не отваря прозорците когато някой изкара цялото напрежение след обедния боб, въобще не е за хвалене :D 

 

Като я показах на жената каза  "само остава да почнеш и да си говориш с колата..." . Иначе е уникална, дано са наблегнали повече на качеството на материали, защото при последните два определено не са лишени от скърцащи елементи, ама то немецо най-вероятно не знае де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж е забранено е да се ползва телефон по време на шофиране, по принцип дори и на светфар докато чакаш пак е забранено. Каква е разликата между цъкане на телефона и цъкане по дисплеите на колата хммм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Колата е с феноменален външен дизайн, имах щастието да й обърна доста внимание на изложението в Женева в деня за журналисти. Отчитам, че е много техлогична, но на мен тези таблети не ми харесват. 


a129068dd83600b9b77c2c36e49dac43.jpg
655793026b4fe639d912296c4d880d7a.jpg
e0c4fe78d765d1fe410335b2be9a402c.jpg
699222e4597542777981aee7f41b62f3.jpg
cc9e99ddfeb53ae8774d6c493003d7ed.jpg
d64d86cd7f41a383867332114bfb5f61.jpg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тия джанти нещо... Тези от първата снимка, които са на заден план са доста по-добри.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На последната снимка май ми се вижда често чупещата се пластмаса за вдигане на кората на багажника :D 14 години не можаха да измислят нещо по-гениално. Иначе се е доближила доста по-лукс към А8, до сега чак такава прилика не е имало. Много хора ще предпочитат нея :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, alexxk said:

На последната снимка май ми се вижда често чупещата се пластмаса за вдигане на кората на багажника :D 14 години не можаха да измислят нещо по-гениално. Иначе се е доближила доста по-лукс към А8, до сега чак такава прилика не е имало. Много хора ще предпочитат нея :) 

Тъкмо щях да го напиша:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези какво ще им свалят тук? Къде са дистрониците....?

на мен не ми харесва..... новите модели започват да ми харесват , като свикна с тях

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...