ganev1971 Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Здравейте колеги,имам запитване от някой компетентен с ел .инсталацията ,на а6 с4.Става въпрос за т-датчикът на ЕКУ който се намира на главата на двигателя отзад с колко волта работи 12 v или 5,5 v .Има два куплонга и не знам кой за къде е еният трябва де е за климатроника ,а другия за Т- датчика.Моля помагайте.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 А с кой двигател е твоят автомобил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev1971 Публикувано 4 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 АСЕ 103kw 140 кс.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 Търси черна букса с 2 пин-а, единия кабел е с кафяво - жълт цвят, другия е черно-червен. Това е датчика за ЕКУ-то. Този за климатроника е със синя букса, пак с 2 пин-а, единия кабел е кафяво- бял, другия е жълто-червен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev1971 Публикувано 5 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 Да намерих черната букса с два пина,замерих я показва 12 v но кабелчетата са с друг цвят,синята е там също ,тя е 5,5v вързах я на датчика който е монтиран на големия маркуч и отива в купето ,и има още една тя е бяла на цвят 12 v предполагам е за стъпковото моторче .Дано да съм ги навързъл правилно ,защото до сега датчика на ЕКУ. беше вързан с тази бяла букса,която явно е за стъпковото моторче..Сега ще покарам малко и ,и ще пиша за отзиви .Благодаря много колега...ще направя снимки на кабелите и на трите букси ,цветовете при мен са други ,но по букси както казваш всичко съвпада.....Поздрави.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 5 Март 2018 Доклад Share Публикувано 5 Март 2018 Снимай кабелите и буксите, и ще се опитам да помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ganev1971 Публикувано 6 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2018 Здравей колега,снощи чукнах на бензин и колата запали от раз,държеше 850 оборота но леко пропадаше ,направо невероятно,иска леко настройка с шестограмя явно, ще опитам утре,днес нямах време.Сега си го обяснявам ,целият проблем е бил в буксите,подаване на не точна информация към ЕКУ ...Утре почивам и ще пощракам малко снимки .За сега това .Поздрави.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване