Jump to content

Покупка на Ауди А3 1.8 Газ/Бензин


Recommended Posts

Здравейте,колеги нов съм във форума ! Така предстой ми покупка на горе-посочения автомобил.Прочетох много за него знам,че някой го мислят за муден мотор и т.н,но аз се качвам от 1.4 60 к.с на 125 к.с!Също така знам,че има 1.8т 150к.с,но няма финансите да го поддържам ако стане нещо със турбото или съединителя.Колата ще се кара предимно на газ.Интересува ме какво да гледам понеже това ще бъде 2-та ми кола и не съм от най-големите разбирачи.Знам,че разхода е сходен с 1.8т,но както казах по-нагоре няма финанси за него !Ще се радвам ако има колеги във форума с този двигател да ударят 1 рамо.Благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 1.8, но в А4 вече 8ма година. Двигателя е доста здрав и непретенциозен, ако колата е поддържана добре. За динамиката мен ме устройва, разхода също. Ако бях чел форума малко повече преди да си купя колата определено щеше да е 1.8Т, но не съжалявам за избора си. Не знам в А3 как е, но е възможно да имаш проблем с дросел и бобина. Нови са доста скъпи, но се намират и втора ръка работещи. Също и при мен сменях обтегача на разпределителните валове, който е електрически и е скъп също.

За газ става отлично няма никакви проблеми.

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеален е мотора, ако пали и върви, взимай смело.

Не трябва да трака нищо, не трябва да клати обороти.

И колкото по-стар, толкова по-здрав. Моя е от първите с металния колектор и не съм му правил нищо никога освен една гарнитура на капака.

Изобщо не е слаб. Двуврато А3 с 1.8 едно време минаваше за бегачка даже.  Имах един познат в квартала, дето беше олекотил маховика и "махнал" ограничителя на оборотите и бегаше повече от 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как до 2000 оборота ве, той не може да оДлепи, тва да не е дизел :lol:

Зависи много кой град, но 12/100 газ градско примерно звучи ок.

Извънградско 7-8/100 ако си много културен. Ако си идиот 10+ :hilezh:

 

Препоръчвам да вземеш колата без газова и да си монтираш нещо ново и свестно.

Щото ако я вземеш с газова най-вероятно ще ти се наложи да оправяш бакиите на тоя преди теб. Може и на читав монтаж да случиш де, ама едва ли, читавите никой не иска да ги продава. :D

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E тва ти викам, тея с хубавите ГИ-та рядко ги продават, щото хората се возят евтино и безпроблемно.

Продават се разни с гърмящо АГУ от 2002ра или ГИ БСМ или Каргас монтирано в час по трудово, дето газовите тръби се търкат в полуоските. Тва последното е реален случай :hilezh:

 

Със сигурност има и свестни де, ама са малко.

 

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три различни коли съм имал с тези два вида мотори. Започнах точно с А3 8L 1.8 125 к.с. После други две коли с 1.8Т. Смело ти казвам: не се чуди: 1.8Т е по-добрият избор. Моторът фабрично е подсилен заради турбината и е абсолютно железен. Колкото и странно да е разлика в разхода няма - или ако има някаква разлика то не е съществена. Поне при моят стил на каране разлика нямаше никаква. Много по-леко ускорява (по-лесно "носи" купето някак) и при определени обстоятелства дори може да е по-икономичен.

 

Все пак е важно да си намериш запазен автомобил, иначе да, ако ти е износено турбото си е допълнителен разход, съединителят не помня, но май единият е с маховик, а другият не, но ако ремонтираш много често няма нужда да сменяш маховика, така, че за мен и това не е фактор.

 

Препоръчвам ти да си намериш добре запазен 1.8Т и да го караш разумно - отплаща се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси запазена кола и не бързай, с 1.8т можеш да влезеш  в приключение, ако обаче си намериш хубава....ще ти се отплати.

Разгледай и голфове, шкоди и пасат сеат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Wolf1 спри да пишеш едни и същи глупости във всяка тема за 1.8/1.8Т или накрая кажи кое му е подсиленото на 1.8Т. А с това, че единия бил с маховик, а другия не направо изплиска легена :hilezh::flehan:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

@GTX3071R Това твърдение съм го чувал от техници, че има значителни разлики, и че по-добрият мотор е 1.8Т. Конкретните разлики не ги знам. Ако има някой компетентен да каже за да се знае :) Аз имам опит като потребител - имам впечатления вследствие няколко години каране и на двата мотора, и според мен е пълна лудост да имаш избор и да купиш 1.8 вместо 1.8Т. Говорим за запазени коли. Това за маховика: изрично казах, че не съм сигурен. Сменял съм съединител и на двете коли - на тази с турбото ми казаха, че няма нужда да се сменя маховика, а на другата изобщо не го споменаха, и не съм и питал, понеже всичко си беше наред. Цената на съединителите (Luk) беше еднаква и не беше висока. Разхода на бензин: колкото и да е странно 1.8Т има същият разход, а в някои ситуации и по-нисък - не знам защо, но съм го констатирал лично многократно. За динамиката са несравними.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше кажеш че имат 100 коня разлика, а не 25, чак несравними били :hilezh:

 

И двата са мъртъвци  и не вървят, само дето единия е по-прост и безпроблемен и може да те вкара в по-малко разходи... Естествено става дума за атмосферката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са 25, чипнато 1.8т 150 коня ще си ги понапрай, асматика на тия години я има 110... Турбинката преди да отвори гейта хем тегли, хем мърка, асмата дрънчи като стар кадет. Не казвам че непременно си заслужават простотиите по турбото де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо по тъжно от вървежа на атмосферен 4 -цил малолитражен астматик,ама в случая става въпрос за 20 годишни кенефи и е все тая .Там която пали и е с гражданска е по-добре,годишната винетка е екстра,работещо газово е нирвана,добър избор е химера :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета стегнете се, че много глупости са се изписали... Карам и двата мотора (атмосферния в А3, 1.8Т в S3 на 500+ к.с.) и ще ви кажа, че атмосферен 1.8 в А3 върви долу горе колкото стоков 1.8Т в А4 (не е като да не е тествано няколко пъти). Потенциалните проблеми и главоболия при атмосферния са в пъти по-малко или иначе казано с А3-ката за почти 10 години и 100к км. при мен освен обслужване и един сменен дебитомер друго не е видяла. Само се сипва и се кара.

 

@Wolf1 aко си беше направил труда да отвориш и прочетеш линка, който съм дал щеше да разбереш какви са разликите :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, GTX3071R написа:

Карам и двата мотора (атмосферния в А3,...)

AGN ли е атмосферния мотор в А3-ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, 25 к.с. в този случай са точно 20% разлика в мощността, и при положение, че няма разлика в разхода и си е удоволствие турбото.. бих казал, че разликата си е съществена.

Мисълта ми беше да не се психясват хората, че харчи много и много рисково и разходи, понеже е с турбо.. това просто не е така. По-добре си е (говоря за стокови запазени коли). Хайде да не казваме на черното бяло :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...