POPCORN Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 Здравейте колеги. Решил съм леко да сваля колата, защото тоя луфт от гумата до калниците ме дразни много. Все едно съм багер. В момента съм с 17-ки джанти и съм с нормално окачване.Ясно ми е ,че ако сложа спортни пружини ще вози по-твърдо.Това няма смисъл да се коментира. Гледам,че има доста видове размери. Има 30 на 30 има 45-50 на 45-50 . Честох доста теми и някои хора пишат,че 30 на 30 нямало голяма разлика.А пък ако няма да има видима разлика не мисля въобще да се занимавам.Мерих от калника до гумата имам някъде към 60 та сигурно и нагоре.Ако взема 45-50 отпред и 45-50 отзад мсиля,че ще има някаква осезаема разлика.Въпроса е като седнат няколко човека в колата да не стане някой гаф.Все пак не обичам такива чак простотии.Иначе твърдото возене не ме плаши .Карал съм такава и знам за какво иде реч.Всякакви мнения и съвети са добре дошли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 Вземи си оргинални моето седеше доста добре със S-line Спортно Ambition (15 mm по-ниско от стандартното, спортно и твърдо): По подразбиране за подмодел Ambition. От МГ 2005 обаче се предлага опционално и стандартно окачване за подмоделите Ambition. Спортно S-line (25 mm по-ниско от стандартното, спортно и още по-твърдо): По подразбиране за всички с външен S-line пакет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POPCORN Публикувано 10 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 ,,Да и аз това се чудих дали да не взема оригинални. Значи едното е 15 а другото 25 . Е тия 45-50 на H&R ще дойдат много ниски тогава а уж в сайта им четох че става за всички А3 от 2004 до 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 10 Март 2018 Доклад Share Публикувано 10 Март 2018 Преди това бях с H&R нямаше каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване