niki_bendov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 (Редактирано) Здравейте колеги ,Интересува ме може ли да карам така, или да разсипя нещо защото от скоро карам с фланци само отзад 18мм. на А4 2005г. куатро торсен дефиренциал Редактирано 16 Март 2018 от niki_bendov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 (Редактирано) Това са ламаринки, не фланци, 1.8 мм. е пренебрежимо малко. И 18 мм.(което предполагам е точната дименсия) да са, нищо не можеш да "разсипеш" (каквото и да означава). Естествено от чисто естетична гледна точка е хубаво всички колела да са с еднакви фланци. Редактирано 16 Март 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Карай смело за куатрото е важно rolling диаметърът да е с до 3% разлика на предна/задна ос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 16 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 18мм. са фланците грешно съм написал по горе... Just now, coresnet написа: Карай смело за куатрото е важно rolling диаметърът да е с до 3% разлика на предна/задна ос. с 18мм. съм отзад ,какво ще каже ролинг диаметъра 3% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Да не е отпред да караш с чисто нови гуми, отзад с галоши или поради някаква причина различни размери гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 17 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 не карам само с 4 еднакви гуми като марка и грайфер но с фланци отзад ,затова питам дали може да има някакъв проблем на куатрото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Преди 22 часа, niki_bendov написа: 18мм. са фланците грешно съм написал по горе... с 18мм. съм отзад ,какво ще каже ролинг диаметъра 3% Фланците нямат общо в случая, затова казах, че няма нужда от притеснение. За куатрото е важно диаметърът на колелата да не се различава с повече от 3% между предна/задна ос, например 225/40 R18 отпред и 245/35 R18 отзад (това е разлика малко над един процент). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 Ширината на гумите също трябва да е еднаква... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Няма такова предписание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 По-широката гума има по-голямо съпротивление... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 7 hours ago, coresnet said: Няма такова предписание Така ли? Я се замисли ако имаш отпред 235/45/17 и отзад 245/45/17 на джанти 7.5J, дали не се променя диаметъра на гумата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Затова задните са на 35-40 примерно, за да влезе отклонението в допуските Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Като цяло се отклонихме от темата. Отговориха му, quattro-то няма проблеми с изнасянето на задните гуми, просто трябва да се избягва различен диаметър на предна и задна ос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Най-добре е да се сложат фланци на всичките колела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Ширината на балона няма абсолютно никакво значение за куатрото, стига ОБИКОЛКАТА НА ГУМИТЕ ДА Е ЕДНАКВА!!! Никакво "съпротивление" при търкаляне не оказва влияние на куатрото, само и единствено РАЗЛИЧНИТЕ ДИАМЕТРИ са проблемни. Същото важи и за изнасянето на балона в страни, няма никакво значение колко е отпред, или отзад, дали е еднакво, или не, ДИАМЕТЪРА е важния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Важен е диаметъра!Отпред и отзад де е еднакъв! Редактирано 19 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Преди 14 часа, Traytor написа: Така ли? Я се замисли ако имаш отпред 235/45/17 и отзад 245/45/17 на джанти 7.5J, дали не се променя диаметъра на гумата? Ако ти се замислиш и прочетеш какво съм написал, ще ти светне Виж и примера, който дадох, дано схванеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 28 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Благодаря за съветите но все ,пак казвам с еднакви гуми еднаква марка и размер но ... Фланци само задни 18мм.. как точно работи ........КУАТРОТО дали като са по изнесени задните колела има по голямо съпротевление на тях ?????? Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Колега, многократно ти казахме че няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_bendov Публикувано 29 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2018 Преди 15 часа, Traytor написа: Колега, многократно ти казахме че няма да има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts