zafirovp Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Здравейте, смених половината гарнитури на мотора и искам да го измия, проблемът е че е много мръсен и без водоструйка няма да мина. Пробвах с пара но не става. Ще трябва да се пръска яко и ми се искаше да се опитам да защитя опасните зони. Някакви идей какво мога да направя, за да не ходя на майстор след това. Освен МАФ сензора какво друго има да се пази, на топъл и студен мотор ли да се прави и дали да седи запален докато се мие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Акумулаторът със сигурност, дори най-добре е да се свали. А колкото до това дали 7 minutes ago, zafirovp said: на топъл и студен мотор ли да се прави и дали да седи запален докато се мие на мен лично ще ми е интересно да разбера и твоето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Явно не си наясно, че на 4Ф акумулаторът е в багажника ... Ще мине само с разкачане ... Редактирано 19 Март 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Топъл мотор, градински маркуч, пръскаш с обезмаслител (меглио), мека четка за боядисване, пак градински маркуч. Нищо не разкачаш. Правил съм го неведнъж.... Без водоструйка Редактирано 19 Март 2018 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) На 4f не съм мил, но много други коли - без проблем - спирам, гася, меглио и с водоструйката. И става като колите на Горубляне, все едно от завода излиза под капака. Редактирано 19 Март 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Топъл мотор, пароструйка, обезмаслител. Изпитано е на десетки 4f-ки. После задължително разходи колата да изсъхне мотора. Иначе ръждясват главите на разните болтове и винтчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 И 2 бензинови А3ки мих по същия начин, без никакви проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 20 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 С маркуча няма да стане, ще трябва и налягане. Мотора течешо от всяка гарнитура, някакъв клапан се беше запушил, добре че главата не е протекла. Най-тегаво ще е между двете глави да се измие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 8 hours ago, royce said: Явно не си наясно, че на 4Ф акумулаторът е в багажника ... Ще мине само с разкачане ... На моята А4 В8 също е в багажника, гледай малко по-общо на нещата. Защото тези акумулатори имат и клеми в двигателния отсег, където ще се мие, и кабелите от тези клеми е добре да се откачат и изолират, или поне този от минусовата клема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 хайде изолирай ми минуса в колата ... без да откачаш акумулатора , хайде стига нищо им няма няма какво да стане ако не използваш електролит например Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Пази да не капе вода върху алтернатора и стартера и ролките отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване