Jump to content

Миене на 3.0 ТДИ


zafirovp

Recommended Posts

Здравейте,

 

смених половината гарнитури на мотора и искам да го измия, проблемът е че е много мръсен и без водоструйка няма да мина. Пробвах с пара но не става. Ще трябва да се пръска яко и ми се искаше да се опитам да защитя опасните зони. Някакви идей какво мога да направя, за да не ходя на майстор след това. Освен МАФ сензора какво друго има да се пази, на топъл и студен мотор ли да се прави и дали да седи запален докато се мие.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът със сигурност, дори най-добре е да се свали.

А колкото до това дали 

7 minutes ago, zafirovp said:

на топъл и студен мотор ли да се прави и дали да седи запален докато се мие

на мен лично ще ми е интересно да разбера и твоето мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не си наясно, че на 4Ф акумулаторът е в багажника ...

Ще мине само с разкачане ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топъл мотор, градински маркуч, пръскаш с обезмаслител (меглио), мека четка за боядисване, пак градински маркуч. Нищо не разкачаш. Правил съм го неведнъж....

Без водоструйка

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4f не съм мил, но много други коли - без проблем - спирам, гася, меглио и с водоструйката. 

И става като колите на Горубляне, все едно от завода излиза под капака.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топъл мотор, пароструйка, обезмаслител. Изпитано е на десетки 4f-ки. После задължително разходи колата да изсъхне мотора. Иначе ръждясват главите на разните болтове и винтчета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 С маркуча няма да стане, ще трябва и налягане. Мотора течешо от всяка гарнитура, някакъв клапан се беше запушил, добре че главата не е протекла.

Най-тегаво ще е между двете глави да се измие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, royce said:

Явно не си наясно, че на 4Ф акумулаторът е в багажника ...

Ще мине само с разкачане ...

На моята А4 В8 също е в багажника, гледай малко по-общо на нещата.

Защото тези акумулатори имат и клеми в двигателния отсег, където ще се мие, и кабелите от тези клеми е добре да се откачат и изолират, или поне този от минусовата клема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хайде изолирай ми минуса в колата ...  без да откачаш акумулатора ,  хайде стига нищо им няма   няма какво да стане ако не използваш електролит например :) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...