Jump to content

Затруднено палене - моля за помощ...!


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Искам да се представя най - напред. Казвам се Християн, на 27 години съм от гр. Балчик. Много се радвам да се присъединя към феновете на тази велика марка. От скоро съм горд собственик на Ауди ТТ 1.8Т (180PS) - Първо поколение (8N). Направо съм удивен от нея и много й се радвам и все още недоумявам,че този автомобил е на години и има такова страхотно излъчваме и постоянно усещане на адреналин при шофиране, но за съжаление като всеки употребяван автомобил си има своите слабости, но много съм се амбицирал едно по едно да ги отстраня. Но стигнах до един момент, в който леко "затънах". Има един проблем, който е още от закупуването й и не мога да го разреша до момента и Ви моля за помощ. Много ще се радвам, ако някой се отзове и "удари едно рамо" по проблема. При палене, основно при студено време автомобила има нестабилни обороти - оборотомера "играе" и не може да стабилизира ( стрелката играе основно под 1000 оборота и падне ли под половината и изгасва и това продължава и едва след третото, четвъртото запалване успява да стабилизира, като това не е гаранция ). Мислейки, че всичко вече е ОК и  потегля, поддавам газ и тогава прави същото нещо, играят оборотите и пак изгасва и така отново пак запалвам, поддавам леко умерено газ и задържам за секунди и чак тогава мога вече да тръгна).Този проблем много ми "боде" в очите и не мога да се примиря и затова се обръщам за помощ.

 

Благодаря Ви и още веднъж много се радвам,че станах част от този форум,надявам се в един момент и аз да помогна на някого в нужда.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една диагностика, ще ти покаже вероятната причината.

Както го описваш ,дросел или дебитомер са първите заподозрени 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

Благодаря ти за отговора. Днес се чух с един познат по въпроса и аз му казах за това.Той ми отговори,че ако са дросел или дебитомер проблема ще бъде постоянен и че постоянно ще прави този проблем, а при мен ситуацията е друга - колата прави този проблем, когато времето е студено (особено около нулата и под), а при по - топло време (мин. 9 - 10 градуса) пали от раз ( въпреки,че колебанието в оборотите го има, но съвсем слабо, почти не се усеща при тръгване).той каза,че е по възможно някъде да дава лош контакт по някой кабел...По интересното е,че миналата година баща ми я закара в сервиз на АУДИ във Варна и там са му казали,че всичко е наред. Не вярвам това да не е проблем...да запалваш от 3-4 път и лек форсаж, докато тръгнеш...не знам какво да мисля вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей колега, доколкото разбирам когато запалиш отива да гасне и ако не и подадеш газ изгасва. Моят проблем беше абсолютно същия, когато паднаха температурите под 0 градуса при паленето колата гаснеше и така 2 - 3 пъти докато стабилизира, колкото по - студено ставаше, толкова повече пъти се налагаше да запаля(стигало се е и до 4-5 пъти). При мен се оказа дросела, предполагам че и при теб ще е това и те съветвам да му обърнеш внимание. Дано да съм бил полезен :) Успех!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж все пак на живи данни и показанията на температурния датчик G63, ако му е жега намаля горивото и колата гасне.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много Ви благодаря колеги, вашите мнения са ми много полезни.Тези дни ще направя един анализ на предполагаемите "заподозрени" (въпреки,че дросела съвсем наскоро го прегледах, но ми се стори,че е наред,но пак ще го прегледам и ако трябва ще го сваля - за него четох, че има хора, които го почистват и после е ок... не знам дали това ще има ефект) и ще пиша веднага да кажа какво съм установил и дано се открие проблема. В момента в интерес на истината почти нямам проблеми, но като наближи отново студа ще се появи сигурен съм...

Поздрави,

Християн

Редактирано от Християн Христов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

Малко се позабавих по темата, но сега имам време и ще Ви пиша какво установих.Свързах я към лаптопа, пуснах диагностика и ми разкри, че нямам проблем с дроселовата клапа или датчика.(прикачам снимка на анализа).Всичко излиза, че е в норма.Забравих да спомена,че е с монтирано АГУ - дали пък там не е проблема...

Благодаря за отделеното внимание, търсенето на проблема продължава :).

Поздрави,

Християн

ddd.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...