Berjo Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Здравейте колеги, от скоро колата ми започна да чука по този начин: Дали е пропаднал клапан или нещо друго? Някой имал ли е такъв проблем? 2.5тди 155кс АУМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 (Редактирано) Усещаш ли прекъсване и вибрации, ако да...Имам лоши новини свързани с портмонето ти. Ще го караш да се отваря на широко....кобилици, валове, повдигачи и талерки...пълна промяна програма. Но понеже ми се чува и метален звук....премерете и компресията преди да разглобявате, ама има опасност да се скъсат подгревните свещи Ако има метално чукане и има компресия, се разглобява и на долу...пистонен болт или лагер , тоя двигател не е известен с такива проблеми по коляно-мотовилковия механизъм, ама не се изключват. Въобще веселбата е пълна. П.П. преди 24 минути, Berjo написа: Някой имал ли е такъв проблем? 2.5тди Хахаха Редактирано 31 Март 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Имах такъв проблем... При паднали 4 кобилици и една "изпаднала" и пак беше доста по слабичък. Загуба на мощност има ли? Аз ти задавам въпроси, ама от лошия Данчо не знам дали има човек който по-добре да ти помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 (Редактирано) Свалят се капаците на главите и се гледа драмата, ако няма драма се мери компресия. За звука...понякога записа с микрофона на телефон лъже за силата на "чукането". Редактирано 31 Март 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Аз знам че когато 2.5 има проблем с валове или кубилици той нито чука нито трака, просто от кутията на филтъра се чува едно тропане и просто газоразпределението се бърка. Показаха ми една такава с изпаднали кобилици и износени валове от там знам.(поправете ме ако греша) При мен чукането беше от страната на умната дюза, но се разпростра и до картера. След което изхвърли и масло + че ангр. ремък беше омазнен и той. Съмнението на един майстор: Този мотор има балансиращ вал с верига, проблема ти е там че затяга и почва да чука и разбива семерингите на коляновия вал и от там тече масло и го разпростира и по ремъка. Макар че от Шумен до Враца и обратно си бих път с това чукане и не е затегнал все още .. От ауди сервиз ми каза същата история - балансиращ вал и верига за която искат да ме таксуват 680лв.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Точно след такова блъскане сменях валове,повдигачи и кобилици на същия мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Дясната глава (страна на умната дюза), капака го бяхме махали преди 3-4 седмици за да видим какво става с валовете но тогава всичко беше наред. Като го затваряхме нямахме силикон и майстора сложи нещо като грес. Може ли от там да изпуска масло? Но буквално под колата имаше локва сутринта. Снимах и аз моята на клип, на живо чукането е като на горния клип 1към1 video-1521198187.mp4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 (Редактирано) Балансиращия вал не е от към страната на умната дюза. В картера е и се задвижва от паразитно колело от веригата на маслената помпа, там има и хидравличен обтегач. Ако е балансиращ вал, не виждам защо да има метален звук, просто двигателя ще тресе...което е малко вероятно, защото веднага ще прескочи и скъса верига, и ще спре да върти маслената помпа. Звука от верига е по скоро неравномерен наподобяващ фуражомелка(раномелка) и се чува от към картера. Аз за това попитах има ли метален звук? .. Тука звука е ритмичен и в такт с оборотите на двигателя, мерете компресия, и сваляйте капаците. Ако е наред...картера долу и проверка на лагери, ако и там е наред... сваляне глави и вадене на бутала. Редактирано 1 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Метален звук йок.. Само това тъпо чукане.. + Мотора пак се тресе, но викат че е от демфера, понеже не само двигателя се тресе ами и цялата кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 А дали целия проблем не е счупен маховик.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Не знам колега всеки различно говори и не се стига до никакво заключение.. Решихме да сменяме двигателя уж ама и това не е сигурно, просто никой не знае какво се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Получава се нещо като гадаене по снимка... едно към кесимо. Първо трябва да се локализира от къде идва звука, и дали е метален, или бумкане от компресия и дали има прекъсване на мотора или вибрации от балансиращ вал или чукане от маховик. Свали маркуча от интерколера(горния), свали буксата от дебитомера и запали колата. Без да я форсираш много много да не се разлети турбината. Тогава ако звука е от газоразпреселителен механизъм ще се чува и бумка ясно. Махни капачката на маслото и слушай, сако е от балансиращ вал, лагер трябва да се чуе отчетливо. Ако е балансиращ вал трябва да се слуша до картера отпред към шофьорската страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Като се кара тропа и в педалите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Като натискаш съединителя на място променя ли се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Не. Но част от звука се изчиства.. не знам как да го обясня. Но иначе нито тресенето спира нито бумкането. А това чукане което коментираме от мотора, се появи като смених маслото .. Явно е била бухана с добавки преди и то яко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Just now, Berjo написа: А това чукане което коментираме от мотора, се появи като смених маслото .. Колко време мотора беше без масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 16ти Януари купих колата нов внос. Уж с масло Кастрол ейч 5в30 , преди месец смених маслото с Адинол 5/40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Попитах колко време пробката я нямаше на КАРТЕРА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 ихх .. ще те излъжа 2 минути някъде Те като извадиха масления филтър почнаха да пъшкат и да охкат.. така и не можах да видя какво се случва там вътре с някаква тръбичка(явно вакуум) го поизчистиха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 (Редактирано) Значи. Няма как да се каже какво е точно. Ако обаче искаш да разбереш... Свалете капаците отново, мерете компресия, и слушайте под картера. Като не изключвам маховик. Ако всичко е наред....картера долу и сваляне на лагери, ако и там е наред, главите вън и вадене на бутала за проверка. Това е начина. ....... като не се знае какво е. Редактирано 1 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Не може ли да ти го дам направо да ми го оправиш Иначе благодаря за съветите ще видим какво можем да направим.. защото така както отиват нещата ... валове к-т + маховик са само 2000лв+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Не ти се дават тия пари ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 По принцип мога да ги дам.. Но уж искаме да сменяме мотора направо защото не се знае какво ще се изпочупи по него после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Април 2018 Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 А "новия" ако е в същото "цветущо" състояние? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Средно положение .. нито така нито иначе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване