Jump to content

Брутално Тропане от мотора - 2.5тди 155кс


Berjo

Recommended Posts

Здравейте колеги, от скоро колата ми започна да чука по този начин:  

Дали е пропаднал клапан или нещо друго? Някой имал ли е такъв проблем? 2.5тди 155кс АУМ

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещаш ли прекъсване и вибрации, ако да...Имам лоши новини свързани с портмонето ти.

Ще го караш да се отваря на широко....кобилици, валове, повдигачи и талерки...пълна промяна програма.

 Но понеже ми се чува и метален звук....премерете и компресията преди да разглобявате, ама има опасност да се скъсат подгревните свещи Ако има метално чукане и има компресия, се разглобява и на долу...пистонен болт или лагер , тоя двигател не е известен с такива проблеми по коляно-мотовилковия механизъм, ама не се изключват. Въобще веселбата е пълна.

 П.П.

преди 24 минути, Berjo написа:

Някой имал ли е такъв проблем? 2.5тди

 

Хахаха :respekt:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такъв проблем... При паднали 4 кобилици и една "изпаднала" и пак беше доста по слабичък. Загуба на мощност има ли? Аз ти задавам въпроси, ама от лошия Данчо не знам дали има човек който по-добре да ти помогне :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалят се капаците на главите и се гледа драмата, ако няма драма се мери компресия.

За звука...понякога записа с микрофона на телефон лъже за силата на "чукането".

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам че когато 2.5 има проблем с валове или кубилици той нито чука нито трака, просто от кутията на филтъра се чува едно тропане и просто газоразпределението се бърка. Показаха ми една такава с изпаднали кобилици и износени валове от там знам.(поправете ме ако греша) При мен чукането беше от страната на умната дюза, но се разпростра и до картера. След което изхвърли и масло + че ангр. ремък беше омазнен и той. Съмнението на един майстор: Този мотор има балансиращ вал с верига, проблема ти е там че затяга и почва да чука и разбива семерингите на коляновия вал и от там тече масло и го разпростира и по ремъка. Макар че от Шумен до Враца и обратно си бих път с това чукане и не е затегнал все още ..  От ауди сервиз ми каза същата история - балансиращ вал и верига за която искат да ме таксуват 680лв..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дясната глава (страна на умната дюза), капака го бяхме махали преди 3-4 седмици за да видим какво става с валовете но тогава всичко беше наред. Като го затваряхме нямахме силикон и майстора сложи нещо като грес. Може ли от там да изпуска масло? Но буквално под колата имаше локва сутринта.

Снимах и аз моята на клип, на живо чукането е като на горния клип 1към1

29261453_1695705730484085_6646714288608116736_o.jpg

video-1521198187.mp4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балансиращия вал не е от към страната на умната дюза.

В картера е и се задвижва от паразитно колело от веригата на маслената помпа, там има и хидравличен обтегач.

Ако е балансиращ вал, не виждам защо да има метален звук, просто двигателя ще тресе...което е малко вероятно, защото веднага ще прескочи и скъса верига, и ще спре да върти маслената помпа. Звука от верига е по скоро неравномерен наподобяващ фуражомелка(раномелка:hilezh:) и се чува от към картера.

Аз за това попитах има ли метален звук? ..

Тука звука е ритмичен и в такт с оборотите на двигателя, мерете компресия, и сваляйте капаците. Ако е наред...картера долу и проверка на лагери, ако и там е наред... сваляне глави и вадене на бутала.

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метален звук йок.. Само това тъпо чукане.. + Мотора пак се тресе, но викат че е от демфера, понеже не само двигателя се тресе ами и цялата кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега всеки различно говори и не се стига до никакво заключение.. Решихме да сменяме двигателя уж ама и това не е сигурно, просто никой не знае какво се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получава се нещо като гадаене по снимка... едно към кесимо.

Първо трябва да се локализира от къде идва звука, и дали е метален, или бумкане от компресия и дали има прекъсване на мотора или вибрации от балансиращ вал или чукане от маховик.

Свали маркуча от интерколера(горния), свали буксата от дебитомера и запали колата. Без да я форсираш много много да не се разлети турбината.

Тогава ако звука е от  газоразпреселителен механизъм  ще се чува и бумка ясно.

Махни капачката на маслото и слушай, сако е от балансиращ вал, лагер трябва да се чуе отчетливо.

Ако е балансиращ вал трябва да се слуша до картера отпред към шофьорската страна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Но част от звука се изчиства.. не знам как да го обясня. Но иначе нито тресенето спира нито бумкането. А това чукане което коментираме от мотора, се появи като смених маслото .. Явно е била бухана с добавки преди и то яко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Berjo написа:

А това чукане което коментираме от мотора, се появи като смених маслото ..

Колко време  мотора беше без масло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ихх .. ще те излъжа 2 минути някъде 

Те като извадиха масления филтър почнаха да пъшкат и да охкат.. така и не можах да видя какво се случва там вътре с някаква тръбичка(явно вакуум) го поизчистиха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи.

 Няма как да се каже какво е точно.

Ако обаче искаш да разбереш...

Свалете капаците отново,  мерете компресия, и слушайте  под картера. Като не изключвам  маховик.

Ако всичко е наред....картера долу и сваляне на лагери, ако и там е наред, главите вън и  вадене на бутала за проверка.

Това е начина. ....... като не се знае какво е.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли да ти го дам направо да ми го оправиш :hilezh: 

Иначе благодаря за съветите ще видим какво можем да направим.. защото така както отиват нещата ... валове к-т + маховик са само 2000лв+:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип мога да ги дам.. Но уж искаме да сменяме мотора направо защото не се знае какво ще се изпочупи по него после

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...