Jump to content

Проблем с паленето


PRESLAV1980

Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

Та значи сядам аз да паля, давам на контакт, изчаквам малко бензиновата помпа да качи бензин, давам старт и чувам само едно чук и дотам.

Останах изненадан. Изключих пак на контакт, изчаках бензиновата помпа и пак старт- този път и чук нямаше. Така няколко пъти и се разбра, че няма да стане.

 

Предисторията е, че отдавна имам проблеми с бендикса на стартера. Почти всеки път като паля, се чува едно ръмжене от това, че бендикса се връща трудно. То сега е ясно, че нещата са за ремонт на стартера. Идеята е да не би да е гръмнал някой бушон или реле?

 

Щом при първото палене чух чукване, това означава, че електромагнита на стартера е изместил бендикса, но пък самия стартер не развъртя, от което следва, че не е затворил достатъчно котвата си за да сработят вътрешните контакти. Както казах повече чукване не чух при последващите опити за запалване. Четох доста. От това да подам директен плюс на електромагнита на стартера (тригващия сигнал), за да изолирам проблем с бушон или реле в купето, до това да пробвам да го чукна малко стартера ако е запекал да освободи.

 

Искам да я закарам на сервиз, но преди това искам да съм сигурен, че проблема не е в бушон или реле в купето. Та оттук и въпроса. Знае ли някой кое точно реле и бушон са за стартера. Ако има електрическа схема за релето да предостави , ще съм много благодарен.

Приемам всякакви съвети ако трябва да погледна нещо друго. Мислех да замервам токовете, но посмъртно не мога да стигна до стартера.

 

Сервиз, че ще има е ясно щото аз пред блока нямам условия за работа, но поне 1 път да запаля да я закарам дотам на ход а не да ме дърпат.

 

Колата е: А4, Б5, 1996г. ADR мотор, бензин

 

Ето тук се образовах доста за работата на стартера:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата няма как да "качи бензин" на контакт, просто защото не работи, а тръгва когато завърти стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сигурно ли е? Щото като дам контакт и чувам един шум за около 5 сек. Все съм си мислил, че помпата нагнетява бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз точно това се чудех дали помпата трябва да сработва при контакт защото при мен не е така. Смених помпата преди няколко месеца и от тогава колата пали по трудно. Не се поддържа налягане на горивото при наработещ двигател. Ще трябва да търся друга помпа.

Иначе за реле на запалителната система при теб виж под волана като свалиш кората първото реле от ляво (1) трябва да е, а това най- вдясно е за горивната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има АДР-и, на които помпата работи при подаване на контакт има и при въртене на стартера. Моята работи при подаване на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа какво стана колеги за следващите след мен. Четох някъде из форумите, че ако е заседнал (блокирал) бендикса да пробваме на люшнем колата на 5-та скорост с цел да разбута заседналият бендикс. Това и направих- люш напред, после назад, давам контакт, старт и взе че запали. Сега ще си организирам ремонт на стартера другата седмица.

 

Така, че това работи при заседнал бендикс и невъзможност за запалване- побутване на 5-та скорост напред назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...