Jump to content

Препоръки газаджия за TFSI на В8


Recommended Posts

Колега с мненията си създаваш впечатление че се интересуваш от темата ГИ на ФСИ. Питам едно и също три пъти и отговор няма да получа явно... Благодаря за отговорите и акъла, много полезен ми беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз акъл не раздавам, само споделям информация, до която съм се добрал при монтажа на ГИ на моето тфси.  

За мен обяснения на принципни положения какво е ФСИ дюза, как работи, каква е разликата с обикновена няма отношение към темата, разводнява я и я прави безмислена. Затова казвам, че това е тролене, а ти се обиждаш и се фръцкаш. Не е квалификация, а констатация.

Какво трябва да обяснавам за мощността на едно електрическо устройство? Произведение на тока и напрежението. Даже във форума говорят и за един косинус :)

Дебитът на помпата и дюзите на ЕА888 е до около 380кс, конкретния мотор (1.8тфси) е 120-160кс. Приводът на помпата е значително подобрен, спрямо първото 2.0Т. Системата има огромен запас.

Тази дюза, за да работи с голям дебит и малки времена очевидно иска голямо налягане, което пък иска мощна бобина. Токът не може да расте до безкрай, очевидно се вдига напрежението (при този модел се говори до около 80волта). Бош имат осцилограми на конкретни дюзи.

Имам свалени софтуерите на 10-на компютъра на базата на АЕБ3000. Всички са ЕДНАКВИ. С различно лого и цвят.

И всички нямат някои скрити менюта, който италианците могат да ти отключат.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това те питах... Обикноменната дюза и фси са коренно различни дюзи. Това за 80 волта и слухове е интересно твърдение. Виждал сам осцилограма на фси дюза и компютъра е различен защото системата работи по съвсем друг начин. И твърдиние защото дюзите хранят до 380 коня компютъра е друг са смешни за мен. Друг е защото се гонят различни нища при двете системи

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Да ви питам явно сте на ТИ с Тия неща. Насочил съм се към Romano 4 AIS DI (4 то поколение- каквото и да значи) мотор 1.8 TFSI Как ще му се отрази?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наблюденията ми са че тези системи от 4-то поколение най-интересната част е процента на консумация на бензин. Само електроника АЕБ и компоненти "свободно съчинение" гарантират значително по-висок разход на бензин. Ако съм на твое място ще се интересувам от консумацията на бензин и гаранцията (при евентуален проблем с фси дюза как се процедира) .Романо са добри системи, но би ли сподели кое точно те привлече в офертата (плюсове и минуси) и между кой системи се колебаеш. Мнението ми е че 50% е от марката ГИ, 50% от човека който ще ти я постави и поддържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, avudi said:

 защото дюзите хранят до 380 коня компютъра е друг

Сега разбираш ли защо употребявам "трол"?

Как направи връзка с вида на компютъра и възможностите на горивната система?

Ако се чудиш, горивната система я споменавам заради едно друго тролене - как горивните системи били износени на тези коли. Еми не са износени, защото няма предпоставка за това...за разлика от първото поколение ФСИ мотори.... а на практика няма общо между първото и второто поколение....и други хора са заблудени от абревиатурата (т)фси....което пак няма общо с темата.

Дюзите съм ги споменал (преди троленете) единствено заради допълнителния модул на Принс, който позволява работа с ФСИ дюзи на "обикновения" им компютър.

Който не търси под вола теле, ще се замисли - "каква е тая аванта, дето са пуснали Ауди с такива дюзи"

 

7 hours ago, avudi said:

Само електроника АЕБ и компоненти "свободно съчинение" гарантират значително по-висок разход на бензин.

Това вече не е тролене, а опит за реклама и заблуда на потребители на форума.

Какви трябва да са компенентите за ГИ при директно впръскване? Ланди ренцо? Те могат ли да работят с дюзи с повече от 12 волта?.....или още не са правили такава кола :)

 

Да спомена за наплашените от изгорели дюзи - фси дюзи има на килограм по обявите на символична цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрях се на Романо защото ми предложиха добра оферта(1600) срещу 2500 на ланди ренцо!Карах Романо на В6 за 5г.- 130.000км Само филтри сменях. Аз не съм спец. Не разбирам и немога да дам повече имфо къде е + или - спрямо друга марка.Да знам ,че е ГОЛЯМ фактор, кой ще я монтира и настрой .Карам на газ от 1994г.и не като да не съм сменял колите и майсторите.Затова и попитах тук. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, доста добра оферта.

Падат цените явно.

Като паднат под 1200 лева газовите и тфси-ттата на вторичния пазар масово вече са с оправен проблем с маслото, вече мое и да излезе изгодно да се кара тфси на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега robobug забърши малко лигите че се запени :) Ако трябва да съм по-сериозен мога да кажа че чета и следя развитието на ГИ за директно впръскване от години... Който желае да спорим може да почете тук 2-3 месеца и да умуваме на малко по-високо ниво (колегата е на правилния път за София ама е на изхода на Варна все още). Не случайно споменах и осцилограма... А както споменах Романо са добри системи (има готова карта с компоненти романо) и вероятността за проблем е доста малка. Колега мисля че цената е доста добра и системата не е лоша. Аз винаги се хвърлям на скъпото с идеята че купувам най-доброто, но не винаги избора ми е правилен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, robobug написа:

цените са такива от поне 3 години

 

Ми не са.

Точно преди 2 години се интересувах и романото беше над 2000 лева без монтажа.

И за 2.0тфси трябваше да се поръчва по-скъпия кит, за 6 цилиндъра, защото на евтиния кит за 4 цил изпарителя му е слаб и не стига за такава мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам тфси от 3 години и цените на практика не са мръднали.

Кой какво умува, изследва и точи лиги не ме интересува. Казвам как е на практика. 

Теоретици и разказващи на легенди в този форум - много.

 

.....а знам и за едни майстори, които още стокова кола не могат да подкарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич на калпавата ракета космоса и крив :) Как все някой черен при теб, а ти все прав? Колегата казва че се е интересувал и аз си спомням все цени около 2000лв. Ето бонус от мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти отново че почна с квалификациите. Истински мъж си евала. Трябва да се пробваш за арбитър на годината с " аз споделям само факти ". Няма да ми предоставиш осцилограми... но ето това на готово. Също според това което съм чел не всички АЕБ компютри са еднакви, имат си нива на оборудване (както и не всички А4 са еднакви) . Дадох линк към единственото място от което може да черпиш относително вярна информация в интернет. Само не ми е ясно дали има хора с доблест, да кажат може аз да бъркам и да ви подвеждам... 

П.С. Много се забавлявам тук супер сте пичове :)

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи ми какво общо има това с темата и защо не си пуснеш тема за инжекторите?

 

Какво значи "квалификация" - ти определено искаш да отклониш темата в друга посока с всевъзможни подхърляния - ама как така, ама сигурен ли си колко си платил, ама ти си такъв, ама как 80 волта, ама какво точно е мощност, горивната система се износвала, процесори, компютри......ебахти глупостите....

 

Айде да питам нещо конкретно по темата - колко струва един гол компютър за 4 цилиндров ФСИ мотор на избрана от теб марка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистина си забавен :) Все едно аз да те питам защо една чисто нова С4 струва 120000лв. , а базовата е 65000лв. - колко им струва производството на фолксваген че са искат такива пари :D Като цяло даваш добри съвети, но ги пречупваш през някаква своя призма и не приемаш друго мнение. Умен мъж си, но защо се палиш като дете? А за колегата мисля че е избрал марка с готово решение от производителя и не правят като руснаците с диджитконика (яко експерименти) .

П.С. Лагер BRC и лагер Landi

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. не искаш да кажеш колко струва един компютър. За какво пишеш в тази тема, ако не за да тролиш?

Никъде не изказвам мнение. Само факти. Ако и ти споделиш някой факт, няма да ти се налага да даваш нелепи примери.

 

Неудобно ми е аз - като обикновен потребител да съм виждал повече софтуери за аеб3000 от професионалист....ама все пак ще споделя с теб нещо, което очевидно не знаеш :) - софтуерът и на "другите" (кавичките не са случайни) има скрити менюта, през които може да се контролира количеството на бензина. Просто ги няма в базовия софтуер.

 

ПП Относно цената - газовите компоненти не са се променили последните години. За да падне цената със 500-700-1000лв значи е паднала с толкова цената на АЕБ3000 електрониката....което на всеки е ясно, че е нелепо.....а от цитираната цена на ЛандиРенцо с АЕБ електроника е ясно, че цената не е мръднала и с 1 (един) лев.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ROBOBUG е от малкото колеги, които знаят и споделят, а не си трайкат
До момента с мненията на avudi, темата се разводни със спам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.04.2018 г. at 7:13, robobug написа:

 

 

ПП Относно цената - газовите компоненти не са се променили последните години. За да падне цената със 500-700-1000лв значи е паднала с толкова цената на АЕБ3000 електрониката....което на всеки е ясно, че е нелепо.....а от цитираната цена на ЛандиРенцо с АЕБ електроника е ясно, че цената не е мръднала и с 1 (един) лев.

Ами това ме накара да си помисля ,че има нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.04.2018 г. at 7:13, robobug написа:

иждал повече софтуери за аеб3000 от професионалист....ама все пак ще споделя с теб нещо, което очевидно не знаеш :) - софтуерът и на "другите" (кавичките не са случайни) има скрити менюта, през които може да се контролира количеството на бензина

Благодаря на колегата че не спира с квалификациите и констатациите (все пак не мога да живея без тях и са ми важни). Нямам много време да се забавлявам с темата за което се извинявам. Зайче благодаря че ми каза че иначе невеж щях да си остана. Само да добавя че оторизираните сервизи могат да променят количеството бензин (на теб се надявах а ти да не знаеш). Има ниво на отключване "разработчик" за което нямат достъп... както винаги знаеш нещо но не точно :) Като си толкова сигурен че всичко е еднакво със софтуера сложи една готова карта от дидйитроник на ловато и сподели става ли. Приеми че бизнеса е като с телефоните и всяка компания си има "патенти" който си използва (нямам времето и желанието да ти обяснявам кое как е). Не мисля че примерите ми са неуместни... Компания е разработила решение което ти искаш да ползваш... или си плащаш цената или търсиш друг вариант. Какво си тръгнал да правиш сметки кое колко струва? Питай ме даже колко им струва процесора, платката, транзисторите и т.н (добави и заплатата на техниците като бонус). Много се забавлявам с тъпите въпроси и разсъждения честно :D За автора на темата ако мога да съм полезен е да се обърне към човека който му е дал тази цена. Разликата не е малка и вероятно си има обяснение от кое се компенсира цената.

 

П.С. Дал съм достатъчно линкове и информация за тия които им е интересно. Както се казва четете и мислете... всеки с малко мозък ще свърже нещата

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовият компютър е крайно устройство, което си има цена.

Ще бъде полезно на всички да споделиш каква е цената на един компютър......можеш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...