Jump to content

Препоръки газаджия за TFSI на В8


Recommended Posts

Да мога да ти кажа цена на компютъра. Умен мъж си а приказваш глупости понякога. Не случайно и зададох няколко въпроса преди да кажа каквото и да е (разбрах кой какво знае по въпроса) Твоето твърдение че щом пише АЕБ на компютъра то всичко е еднакво... И за мощните дюзи за 380 коня който са мощни понеже стигали но 80в понякога... По тая логика и всички коли са еднакви щом имат 4 колела, врати и седалки. Разбираш ли че за да караш ти на газ е плащана заплата на достатъчно компетентни специалисти(което не са малко пари) за да разработят работещо решение? АЕБ е част от ланди груп (да почна и аз с фактите като теб) мислиш ли че няма какво да предложат повече за парите на клиентите си? Подозирам че който ти е монтирал уредбата ти е казал то всичко е АЕБ за са ги вземе парите и ти си му повярвал понеже ти е направил отстъпичица... Търговски трикове много момчета. Тайната на всичко е в осцилограмата и способа за довпръскване на бензин... От там и логиката че скъпите системи горят по-малко бензин.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 81
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аве образ, задават ти елементарен въпрос, по най-културен възможен начин, обаче не, бай многознайко трябва да реагира на "несправедливостта" и да се направи на обиден, видиш ли "квалифицирали" го били......

Ще отговориш ли, или ще пищиш като настъпана циганка?

 

И мощните дюзи са коИто, не който.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме "кефи" тая тема, как 3 страници се пишат нЕк'ви постове от по 20+ реда и.... Никаква конкретна информация, само чета кой е по-разбирач от другия.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NIKO написа:

Аве образ, задават ти елементарен въпрос, по най-културен възможен начин, обаче не, бай многознайко трябва да реагира на "несправедливостта" и да се направи на обиден, видиш ли "квалифицирали" го били......

Ще отговориш ли, или ще пищиш като настъпана циганка?

 

И мощните дюзи са коИто, не който....

Тука само любезни господа :) като питате така любезно как да не ви отговори човек. Понеже съм бюро справки ето

Да съм длъжен все още да давам и обяснявам нещо на някого?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак на ощипан се правиш, добър ход, но изтъркан от употреба.

И сега като НАЙ-накрая се престраши и даде исканата "безценна" "информация", какво, света ли свърши^_^.

И тия руски "високоефективни" сайтове, дето така прехласнато ги славословиш, да знаеш не са ЧАК толкова ценни като съдържание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега " настъпана циганка" не съм длъжен на никой. Има Интернет напънете се малко и намерете... Стига с това наготово . И като си почнал с информацията от къде да черпим информация като кархелпа не става? Дай малко линкове, сподели нещо полезно.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 8 цилиндровия компютър, модел на няколко години. Какво общо има той с темата и с въпроса ми?

С него ли ще правиш 1.8ТФСИ:steinigung:

Разбира се, че не си длъжен.....тогава е логичен въпросът какво правиш в темата?....Знаеш ли всъщност какво значи "трол", че толкова се обиждаш....Ако мислиш, че се опитвам да те обидя - извинявам се, но намирам нищо в постовете ти, касаещи монтаж на ГИ на двигател еа888.

 

9 hours ago, vladi said:

Мен ме "кефи" тая тема, как 3 страници се пишат нЕк'ви постове от по 20+ реда и.... Никаква конкретна информация, само чета кой е по-разбирач от другия.... 

Какво точно искаш да напиша?

Споделил съм какъв разход и при какви условия дава тфси с ГИ. Полуачавам констатация - ама не е ясно колко време е карано със 120. Ами да погледне картата човека и да види къде Сърбия може да се кара със 120, трябва да му обяснявам за системата им за средна скорост...... и прочие?

Споменавам, че принс имат допълнителен модул за управление на ФСИ дюзи и се почва - ама какво точно означава "по-мощни"? След ровене по разни форуми "колегата" констатира, че напрежението на дюзите не било точно 80 волта. 

Заслагал съм уредба от 3 години, платил съм я преди една (защото смених коли) троловете ми обясняват, че не знам колко ми е струвало това. За какъв "разбирач" ми говориш и ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид теб :) Просто темата от "препоръки за газаджия" се превърна в спор за нещо съвсем друго. Можехте просто да споделите кой къде и срещу колко пари си е монтирал газовата и дали е доволен. А колегата avudi щом е толкова навътре в нещата да каже: мога да монтирам "тази" марка срещу тази сума.  Или: " На това място монтират ГИ за ТФСИ".

Според мен това беше смисъла на тази тема, но може пак да съм се объркал нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пак запали :) Компютъра е от 3 до 8 цилиндъра да, но като не ти харесва това което съм показал дай ти линк. Много се смея на колегата vladi :D първо ни квалифицира като разбирачи... Озъбват му се иии нямах теб предвид :D Честно много се забавлявам с вас. Някой да се включи с още бисери? Единия само констатира, другия остроумничи с лафове от времето на дядо ми, а третия няма топки :D Само от вас съвети бих приел да знаете

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма бОли ме какво мисли някой за мен, аз пак казвам, че автора на темата пита съвсем друго, едва ли се интересува от осцилограми на дюзи или волтове. 

А ти като гледам доста точно си отговорил, да не кажа и "най-точно". Та към теб конкретно беше горният ми пост. 

П. П. Като гледам почти нямаш пост без да пишеш как някой те квалифицира. Явно само на това наблягаш като четеш тук. 

 

 

 Аз под"препоръки за газаджия" друго разбирам. Та ако искаш можеш да споделиш къде кадърно слагат газ на ТФСИ и срещу какви пари. Другото си е офф топик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, avudi said:

Компютъра е от 3 до 8 цилиндъра да

В момента твърдиш, че 4 цилиндров мотор с директно впръскване трябва да се прави с DI108, а компютрите АЕБ3000 и DI60 са излишни....така ли да разбираме мнението ти?

Какви предимства има DI108? Съветваш ли ме, да си сменя компютъра с ДИ108 и какво ще спечеля?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега vladi не се впрягай всичко е в рамките на шегата. Нито те познавам нито сме си пили ракията че да знам що за човек си. Нали си пишем тука майтап да става (едва ли някой колега се впряга)? За колегата robobug да кажа че уважавам мнението му (иначе отдавна да съм му теглил една и да се оправя). Вижте сега как аз виждам нещата. За мен Landi и BRC са в ОЕМ сегмента. Ако смятате че ОЕМ не може да предложи нищо за парите си спрямо високия сегмент (или че ауди не предлагат нищо повече от сеат, понеже всичко е ВАГ)... признавам си че съм пълен глупак и млъквам. Мнението ми е че само един гол компютър, дюзи елпиджитеч и изпарител КМЕ голд (понеже това е на почит във форума) е компромисен вариант. Ако си решил да сменяш нещо се спри на ОЕМ сегмента и изкажи мнение кое как е. Избора на сервиз за мен е редно да е официалния дилър за България (за която и да е марка). До колкото разбрах колегата се колебае заради цената, което е нормално понеже всеки си знае джоба. Хареса ми това че се е спрял на система изцяло Романо. За бюджетно решение мисля че се е ориентирал добре. Ако избере да си я монтира при официалния дилър мисля че не е лош избора му.

П.С. Много сериозно стана да се върнем пак на простотиите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че можеше и още в първия пост да драснеш нещо подобно :) А относно спецификата за монтаж и настройки - ако темата беше "как да си монтирам ГИ на ТФСИ сам?", щеше да е уместно разискването на тези неща(осцилограмите и т.н.) :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минал съм близо 20к км. Колата е с чип. Като се вземе предвид цената на горивата и пробега в чужбина, инвестицията е възвърната.  След първите няколко хиляди километра е спряно "триенето" на грешки. Разликата в бензиновите и газови времена е 2-3 процента лятото. Зимата не съм я закачал и не ме интересува предвид смешния разход и впечатляващото вървене.

След първите няколко хиляди километра е спряно "триенето" на грешки. 

Цената е с около 200лв повече от уредба с ОБД за чипнато 1.8Т (каквато имах на другата си кола).

Компютърът е АЕБ3000. 

Уредба за стоково 1.8ТФСИ може да е по-евтина - по-ниски изисквания за дебит на сонда, клапани, изпарител.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колеги ако се беше казало отначало по тоя начин къде отива забавлението :)  Като се разводни така темата се подобри и общата култура на интересуващите се. Привлякохме също така доста повече читатели и не на последно място се забавлявахме. Осцилограмата е много важна понеже различните производители ползват различни стратегии. Има такива които оставят пика да е на бензин а холда на газ. Има такива които редуват на цикли работа само на газ или само на бензин. Има такива които смесват и двете стратегии. Както казах тайната е в осцилограмата... За потребителите това се отразява в разхода на бензин. Затова се помъчих да обясня че АЕБ компютър не гарантира качество. Търговски трик е да се каже то електрониката е все АЕБ, няма смисъл да им даваш 2300 на ония... ела аз ще те оправя. Акъл на никого не давам и всеки е свободен да направи избора си :) Ама ми липсват споровете да ви призная :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тайна, че троленето си е върховна "радост" за маса форумни спамери, още един такъв няма да направи особено впечатление никому, така че давай, "спори" и се "забавлявай"^_^, спечели си "аплодисментите":lol:.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бай Кольо още чакам да ми дадеш надежни източници от където да черпя информация... От тебе само научих кое не става и как не се прави. Трол съм да, още ще го дъвчем ли това? Като няма какво да каже някой и трол си... Все едно ми пука какво се мислите за мен. Дай по същество стига ме забаква.

П.С. Колега robobug защо си чипоса колата? Слаба ли ти беше и след чипа оправдаха ли ти се очакванията? Би ли споделил ама честно?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти твърдо си решил да я "таковаш" темата.

Мощността никога не стига, предвиждам и ъпгрейд на компресорното колело.

Аз моята кола не съм я мерил, защото не ми е по-вкуса ползването на лънч контрола на автоматиците :)

Но хората мерят, че с по-тежкото купе на А5 се пада под 6 секунди до 100. Бензин около 450Нм, мигновенно развъртане до прекъсвач, отсъствие на шум от мотора при леко отворен дросел....колата е повече от приятна за каране.

 

Моето мнение е, че коли за газ трябва да се чипват с по-агресивни аванси....ако не са с делко :)

При чип се изключват и вторите сонди и на Б7, и на Б8.

Сигурно е излишно да го пиша, но все пак - за повече тротъл респонс (рязкост), нисък разход...особено на газ....се иска перфектна запалителна система. Аз от 5-6 години карам само с иридиеви Денсо, бобините са нови -  от атмсоферен мотор....

Колата е с много нисък разход на масло....за което имам съмнение, че може да се дължи и на газовата уредба....нека това не се счита за препоръка :)

 

Защо все пак го пиша всичко това - ами на мнение съм, че заводски комплект ГИ не може да отговори на нуждите на модифициран мотор. Преди време имах б7 с 2.0Т и бях говорил със собственик на газ-сервиз, който имаше същата кола, но с ъпгрейдната горивна помпа. Той твърдеше, че захранва и кара с минимален разход на бензин от 1л мотор с 300кс с ГИ Романо. За съжаление съм му изгубил координатите. Човекът има и сервиз в Гърция....ако някой може по тези признаци да го издири :)

1.8ТФСИ без чип обаче няма изисквания към дебит на горивната система (споменах каква е границата според тунинг майстори)...т.е. няма и по-специални изисквания към ГИ.......дори и при чип за над 200кс...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи би посъветвал автора на темата да се презапаси при избора на система, понеже инвестицията в чип е доста рентабилна? Само да кажа че нямаше да таковам майката на темата, но понеже се бяхте отклонили вече със съвети за системи без довпръскване на бензин... Се престраших и аз да пиша :) Питам те нарочно това понеже може наистина да е полезно на човека... даваш съвети от първо лице

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам достатъчно минати километри, за да давам съвети. Мога само да споделям какво съм направил аз.

Тези мотори имат голям запас от мощност, която се отключва срещу (поне) 400-500лв.

Поради многото неизвестни аз избрах първо да монтирам газ (с подходящите компоненти за чипнат мотор) и след известно време да вдигна мощността. (До)настройката после е задължителна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така да кажа,че заложих на Romano! Първи впечатления за изминатите 1500+км добре се държи и върви.Разхода на газ е около 7-7,5 л/100км и бензин приблизително малко над 1л.или мах1.5л/100км според стила на карането.Това са първи впечатления .Ще покаже в дългосрочен план какво ще излезе от всичко това,дали си е заслужавала инвестицията от 1600лв.или съм си купил ядове.  ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко продължение. ...7000км очертаващи се приблеми с газовите дюзи(инжектори).Първи проблем след 1200км.избила дюза(сменена гаранционно)малко след това почват леки колебания в оборотите докато загрее добре колата 90'С.Сега сутрин има детонации и колата прилича на задавена. След леко форсиране изчиства , но пак има леки колебания.Спрях газта от бутилката и оставих докато премине на бензин(да изгори газта в с-та)и сутрин няма и помен от предишни паления.За мен е дюза(и) която изпуска след като изстине мотора(дюзата)!Та ми се струва ,че прекалено на често и не редно според мен е да имам такива проблеми толкова рано.А уж са едни от най-добрите дюзи.Само да спомена ,че на старата кола 145000км(6г.) пак с Романо (ГИ)нямах никъкъв проблем .

 

 

п.п.ако модераторите сметнат за необходимо могат да махнат единия от двата поста (почти еднакви),но като продължение за всяка тема ги написах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...