Jump to content

Audi A4, type B9 впечатления и отзиви


Pumpel

Recommended Posts

здравейте,същия проблем съм го имал на audi a6 c6 4f, проблемът е в клапите за управление на парното,задръстват се от лош или пълен с боклуци антифриз,за да си ги представите пускам ви клипче как се оправят с чистене при а6-цата.Предполагам при а4-ката ,та дори и по-нова е същото...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз имам същия проблем. Днес пътувахме на далеч и децата умряха от студ отзад.

Чудя се обаче, дали не е от това, че сменях антифриза преди месец. Въпреки, че до колкото знам, системата сама се обезваздушава?

Редактирано от Pumpel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразцъках и при мен ситуацията е следната. Няма грешки, всички тестове на клапите минават без грешка. Адаптацията на всички клапи също мина без грешка.

Когато отзад е настроено на висока температура, средната конзола не въобще не духа, а на краката отзад духа студено. Когато обаче настроя отзад на студено, от средната конзола започва да духа студено и на краката също. Все едно клапата за топло и студено за отзад не работи правило. Чудя се дали се получава така, че като настроя отзад да духа топло, датчика за температура отчита, че не постъпва топъл въздух и за това спира да духа въобще...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен основната причина да реша проблема е детето. Клипчето при малките дизели не върши работа, радиатора има само вход и изход. Проблемите за студен въздух отзад може да са два при положение, че няма проблем с клапите. Долната част на радиатора отговаря за отоплението отзрад( крака и централна конзола). Разрушена или скъсана изолация разделяща зоните която е залепена е за самия радиатор или запушване. При мен се оказа второто. Радиатора се вади изключително лесно в сравнение с предишните модели, таблото не се сваля. Процедурата я има на линка по-горе. Ако не можете да я свалите мога да я пратя на мейл или нещо друго. Голяма е и не мога да я кача тук. На мен ми отне 3-4часа с промивка на радиатора понеже не бях подготвен с нов. Запушването при мен беше от нещо подобно на слуз, едри частици нямаше. Преди промивката IMG_3099.jpg.28d9b0932a53e3973939a364a641369a.jpg

 

След

IMG_3108.jpg.21fe312c1e0e588a596e42350ebe4ff5.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Може ли да изпратиш линка с процедурата, че го няма.

Аз се чудя, ако е това и при мен, защо все пак не духа нищо от средната задна конзола когато е на топло?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Pumpel Мога да пратя сваления PDF, но ми трябва мейл или нещо друго. И при мен от централна конзола отзад духа много рядко ако системате е на ауто, но в краката почти постоянно. Преди промивката навсякъде отзад беше студено, а сега топло. Може лесно да разбереш дали радатора е запушен, ако в долната част е студен значи със сигурност е.

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз да споделя края на сагата при мен:

Оказа се същото като при колегата @ivo totev- запушен радиатор в купето. Само че аз не го свалих, а направо ми го промиха като откачиха маркучите и го закачиха за някаква машина, която го промива с някакви химикали. И така след като го разджуркаха няколко часа, излезна някаква гнус/слуз и сега всичко е наред. Топло отпред, топло и отзад. 🙂

Редактирано от Pumpel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Pumpel написа:

направо ми го промиха като откачиха маркучите и го закачиха за някаква машина, която го промива с някакви химикали. И така след като го разджуркаха няколко часа, излезна някаква гнус/слуз и сега всичко е наред. Топло отпред, топло и отзад. 🙂

Аз бих се запитал каква е причината за всичко това. Все пак не караш 20-годишен разпад..... Тоя модел е 2017-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 135000 километра. Антифриза е сменян само с оригинален. Странно е, че има такива проблеми, но явно не съм единствен случай.

Иначе го правиха на ул. Асен Йорданов 17. Там имат такава машина за промивки. Струваше 180лв. Ето такива неща излезнаха:

IMG-a1d3bf582d61d9bcf680c298acdd7ac2-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При навеса на жена ми има подобна драма , на стъклото духа топло , а в краката по хладно , след някакво време се оправя и почва да фърля огън отсекъде, ма му трябва много време.  Ше взема да и аз да промия казанчето.....

На 135к стана и нейния ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитието по проблема с парното при мен с тризонов климатроник. Направиха промивка на радиаторчето с машина в сервиз Дд на Малинов за 111лв, като в тази цена доляха и литър антифриз. Явно е имало по разлято, защото като загря генерацията, беше падало по нея и поизгоря след 15мин. Процедурата отне под 2 часа. Не се разглабя нищо в двигателния отсег, повдига се само кората под чистачките. Резултатът е силно парно отпред и отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 1/6/2023 at 7:45 PM, Pumpel said:

Аз да споделя края на сагата при мен:

Оказа се същото като при колегата @ivo totev- запушен радиатор в купето. Само че аз не го свалих, а направо ми го промиха като откачиха маркучите и го закачиха за някаква машина, която го промива с някакви химикали. И така след като го разджуркаха няколко часа, излезна някаква гнус/слуз и сега всичко е наред. Топло отпред, топло и отзад. 🙂

 

За съжаление сега при по-ниските температури, проблема с парното при мен пак е на дневен ред. Двигателя е загрял, а парното духа топло отпред, на краката отпред хладко, а отзад на краката си е хладко-към студено. Чудя се дали може да е термостат? На ръба съм направо да го сменя и да видя дали ще има ефект.

Че ако не е термостат, остава да е запушено радиаторчето на парното и да трябва да се смени, а това ще е тегавина и като пари и като работа.

Редактирано от Pumpel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от промивката до сега нямам никакви проблеми, но малко след радиаторчето свалях и промих и казанчето. Много мизерия излезе и от там. Преди 2 седмици бях при Мишо за обслужване на кутията и от дума на дума му спомехах за запушеното радиаторче. Според него тези отлагания са от антифриз концентрат или не е бил G12++. Моята кола до скоро също е обслужвана само в Ауди. @Pumpel  Като пари мисля, че го гледах раиаторчето ОЕ около 400лв, а заместители имаше и около 100. Работата не е много, около два часа при положение, че имаш нов радиатор. Аз моя го свалих,промих и качих за 3-4ч.

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, имам 3 въпроса за B9 около 2019 година.


Някой има ли представа каква е разликата в окачването и комфорта за България на B9 в следните изпълнения:

         Komfortfahrwerk mit Dämpferregelung - mit Tieferlegung um 10 mm gegenüber dem Serienfahrwerk; dynamische oder komfortorientierte Ausprägung der Dämpferabstimmung, einstellbar über Audi drive select

    и

         Sportfahrwerk mit straffer abgestimmter Federung und Dämpfung und Tieferlegung um 20 mm gegenüber dem Dynamikfahrwerk, което е част от S line Sportpaket

Това е, което намерих и като цяло мисля, че спортното ще е леко твърдичко, комфортното ще е по-благо като возия :)

1003954880_--B9.thumb.jpg.6574be3846e25cdae95a8b2d1a2c01e3.jpg

 

 

огромна ли е разликата между Audi sound system и Bang & Olufsen Premium Sound System mit 3D-Klang? При B9 излизат ли говорителите върху предното табло? :)

 

Заслужават ли си Matrix фаровете, правят ли проблеми с годините?

 

Благодаря

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Б&О и свири доста добре, не знам как е за някой с тренирано музикално ухо … но колонките не излизат от таблото както при А8 :)

Магнитното окачване също дава разлика доста в усещането… на мен мекото ми е прекалено меко и го ползвам много рядко.

Матрикс фаровете правят страшно шоу нощно време, светят супер… не съм имал проблеми с тях, но са скъпи като резервна част.

Ако искаш може да се видим събота / неделя някъде и да тестваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Веско, твоята я пробвах на едно събиране на НИМ 2021 :) Още веднъж благодаря за тогава и сега за мнението.
Реално и комфортното окачване 1BL  -1см ли е магнитно и така ли се регулира?
Спортното е -2 см, 1BE и вероятно е леко по-твърдичко, но пък има по-голям ход и явно в режим комфорт си е меко и комфортно (явно и в повече).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, магнитното се променя само по твърдост - няма промяна във височината… като код мисля че е 2MV моето окачване.

Иначе си спомням, че я тества :) но тогава имаше малко време, а и фокуса не беше върху аудио системата и окачването. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със спортното окачване с 20 мм по-ниско от другите. Автомобилът е доста стабилен, изглежда по-спортно, защото калниците са по-близо до гумите, но си друса по моя вкус. Не се регулира нищо по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз на A6 C6 съм точно с 1BE спортно окачване (-2см) и си е на ръба да е много твърдо. Колата е супер стабилна, по планински завои не мърда и не се накланя, но си е твърдичко, особено като бях с 19".

При B9 изглежда има и 1BQ окачване, което е като спортното, но се регулира с drive select и режима, но не знам на каква технология се базира регулирането.

тук намерих видео с това окачване: https://www.audi-technology-portal.de/de/fahrwerk/fahrwerksregelsysteme/audi-a5-coupe-fahrwerk-mit-daempferregelung

на ZF е, тук е обяснено много добре: 

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

На тая медиа в A4 B9 може ли да се сложи някаква карта с видео клипове както на MMI 3G+ примерно?

Гледах и не видях слот за карта. Има някакво USB под климатика и USB-C в подлакътника.

2022ра е колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...