Jump to content

Audi A4, type B9 впечатления и отзиви


Pumpel

Recommended Posts

2 hours ago, zhelyazA6 said:

На тая медиа в A4 B9 може ли да се сложи някаква карта с видео клипове както на MMI 3G+ примерно?

Гледах и не видях слот за карта. Има някакво USB под климатика и USB-C в подлакътника.

2022ра е колата

 

Има 2 SD слот-а в жабката, от там се ъпдейтва и картата в offline режим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трябва да са максимум 720х480 мисля че беше, иначе не може да ги прочете. Това за видео файлове, за музика нямам идея.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

 

ТВ гледате ли в колата? Има ли начин?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе, тая старт/стоп ми изгася колата още в движение.... И като запали, кутията е все едно заспала... На няколко пъти едва се изнесох преди да ме целне някой. 😂😂 Тотална разлика от моето 4G.

При вас така ли е?

Отделно, тоя строник има някакви странни преритвания... пък тая ренталка е едва на 18к км. Иначе фейслифта ме кефи външно много повече от префейс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И В9-ката и 4G-то (и двете 2016-та) - не намирам разлика в поведението на стоп-старт системата. Все същата шитнЯ е. Скоро гледАх нЕкъде кЪ се спира, или май беше да се направи по подразбиране да е ОФФ. Ма не съм го направИл. Бия му кОпчито кат ме издразни. А S-tronic-a си е ала-бала  и той. Спортното му :hilezh: е като ги качва. Другото е мислене и бавене и приритване. Ауди имат здрави ръчки. И те винаги са на спортен режим. Единственото, което ме кЕфи е, че са направили да се изключва от скорост самА или пък аз да изключвам. Води се coasting мОде. Нали уж по-добре беше да стои на предавка, ама като не бАраш педала на газта и дюзите да не плюят ? Сега за какво са го направили, да изключва от скорост ?  Явно икономията така е повече :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Airfan написа:

Старт-стоп е една от най-големите тъпотии, които е измислена по мое мнение.

Аз я харесвам и ползвам постоянно. Обаче в тази кола е направо стряскаща. Ми тя ми гаси мотора в движение, дори и с висока скорост.

Карах с малко под 100, усетих че изгасна, светна и символа, докато извадя телефона скоростта падна още малко. Абсолютно съм сигурен. Усещам претрисането като гаси и пали.

Ама това за мен си е притеснително. Ами ако не запали след последното гасене???.... 😂😂

1749864301_2023-04-3019_36_47.thumb.jpg.666bbd5a77c20b99ffbf64c61a5e35ea.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колеги, последно време се ослушвам за странно виене при движение, което ми беше направило впечатление още лятото с летните гуми и отворен прозорец. Скоро като сложих зимните гуми сякаш една идея се чува повече. В началото си мислех, че може да е от широките гуми 245/35/19 или от новите дискове и накладки все още да се "опознават" но минах 4-5 хил. км. и сега със зимни гуми 245/40/18 пак се чува. Чувам го каво триене на метали без смазка, или накладки в диск и дори като хибридните автомобили, когато караш само на ток. Няма ромолене типично за лагер, не се влиае от посока на движение, чува се равномерно още от 10-15 км в час и най изразено е при намаляване на скоростта, но не се променя при натискане на спирачки а просто звущи като спираща електрическа кола :)

Ако трябва да пресъздам звука с азбуката, по скоро е уууууУУУ....У.у.у, като уукане на вятър, а преди всички шумове от гума с асфалт ги чувах по скоро като Хххх и Шшшш :)

Надявам се добре се изразявам? Имате ли подобни наблюдения или да си пускам музиката отново по силно?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди да пиша тук търсих в нета, но все още не съм сигурен и затова направо искам да питам.

Audi A4 B9 Allroad автоматик quattro-то с торсен ли е или с халдекс ? Четох, че Quattro Ultra, което се слага само на колите с ръчни скорости е халдекс.
Някой знае ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, plamenkooo написа:

 

He e torsen.  Тук пише подробно но е на немски https://www.speedheads.de/auto-test/audi-a4-quattro-ultra-b9-test-neuer-allradantrieb-mit-spritspar-gen-0027290.html

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това шаси за Торсен ти трябва S/RS модел, всичко друго е тоя ташак Ultra-та ... което си е халдекс.

 

По-добре Шкода някаква :) получаваш същия 2.0ТФСИ + халдекс и плащаш половината цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 Когато изписва само "D"без определена предавка след него (като на приложената снимка по горе) - изключва от скорост и е в режим на готовност. Това се случва (по мои наблюдения) само по наклон на долу и си на 8-ма предавка, когато отнемеш газта с цел икономия на гориво. Ако обаче при същите условия си ускорявал с цел изпреварване и си на по ниска предавка - няма да мине в режим "свободна"! Явно очаква динамика и не изключва скоростите. Пише го в книжката, че изключва от скорост за икономии, но другото са мои наблюдения. Не съм забелязал обаче да задейства старт/стоп системата в тази ситуация и да гаси двигателя, това изглежда глупаво решение ако е така. Тези дни експериментирах кога изключва от скорост, но вече съм със спряна старт/стоп и не мога да кажа дали и тя се намесва.

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 12/18/2023 at 11:18 AM, BECKO said:

В това шаси за Торсен ти трябва S/RS модел, всичко друго е тоя ташак Ultra-та ... което си е халдекс.

 

По-добре Шкода някаква :) получаваш същия 2.0ТФСИ + халдекс и плащаш половината цена

3.0 TDI 272 коня е с торсен и ZF8 кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@BECKO Т.е. диференциалът, който задвижва задните колела е в задната част на скоростната кутия ? На него кога трябва да му се сменя маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В задната част на кутията има многодисков съединител (мокър), който управлява въртенето (въртящия момент) на кардана който отива към задния диференциал. Задния от своя страна може да е обикновен отворен или спортен с векторно управление (т.е. още един такъв умен многодисков съединител).

Ауди както за много други неща не дават интервал за смяна на маслото в Ултра Куатрото… колкото изкара, толкова :) на 2 мои колеги в Шкоди издържаха около 150-170к без смяна. Има и сервизен бюлетин в Ауди, като почне да бучи и вибрира … общо взето промивка и смяна на маслото, ако не се оправи - нов.

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2022/MC-10226805-0001.pdf
 

Аз лично бих го сменял на 80-100к максимум, без знамение на марката автомобил - те Халдексите са еднакви навсякъде (Шкода, VW, Опел, Тойота…)

 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@BECKO Моят Allroad 2017 се оказа, че е с торсен. Потвърждава го и списъка с оборудването по VIN. Кодът ми е GH1, а GH4 е за ultra.
E8A4874F-3402-47BF-925E-01E319A2D247.jpeg.0d5d38016a7be786ca7924337885ff45.jpeg

Бензиновите 2.0 TFSI са с ultra. Моето е 2.0 TDI 190 к.с.

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...