Jump to content

Audi A4 3.0i ИЛИ Audi A6 3.0i Или Audi A6 2,7 BITURBO !


Recommended Posts

Здравейте колеги ! Да живее АУДИ ! 

От скоро време съм се насочил към тези моделчета Ауди които са показани в заглавието . 
За Битурбото знам че ще ми гълта ЗДРАВО гориво . 
Нямам почти никакъв опит със тези средно силни колички и реших да пусна темата , за да можете да си споделите мнението с мен кое АУДИ от тези три моделчета е по-добрия вариант .

Винаги съм се чудел особено между А4 и А6 3.6 дали има съществена разлика във возията и кое от двете си струва повече като комфорт и разходи .

 Преди това се насочих към 2,5 но ми споделиха всички че ще си бия сам камшика ако хвана някое от тях . 
Много се двоумя между тях . Знам как стоят нещата с А3 , 80 , 100 но те са назад в йерархията на Ауди . А тези са много по-напред . 
Искам да ви питам според вас , кой модел е по-удачен да се купи . 
Кое е по-силно подред , кое харчи по-малко , какви са да ги нареча ,, бъговете '' (проблемите ) в тях ( знам че няма перфектна кола която да не се счупи все някога ) , кои части се сменят най-често при тях ...
Благодаря Ви предварително за отговорите ВИ и безаварийно каране :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са много стари вече. За 2.5 тди ще си биеш камшика, ако го купиш за 2500 лева, ако вземеш за 7-8, който е ремонтиран можеш да караш и да се радваш :). За другите важи същото.  Гледаш да си вземеш автомобил на който можеш да видиш какво е правено последните години и т/н, ако не, ще правиш ти. Май най-приятен е 3.0 потенциално най-малко ремонти, става на газ и излиза най-евтин на 100 километра. А6 със сигурност е по-комфортен във всяко едно отношение от А4. По-запознати ще ти кажат какви са ремонтите и колко струват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 3.0и със сигурност.

Вече дали да е А4 или А6 ще си прецениш по това колко си висок и колко често возиш хора на задната седалка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш си 2.7 битурбо ръчка и ще се видиш в кола...тея трилитрови спреляци, само горят безнин и не вървят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така? Те уж нямат навика да спират рязко? :)  Иначе от тия мотори не виждам никаква логика да се предпочете 3.0 освен ако няма някакъв уникален случай с точно определен екземпляр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щото форума е пълен с живи примери.

Мотора е мног нагъчкан и много "топъл" .  Няма собственик на 2.7Т , който да не е правил турбини, ЕГТ-та и не е махал катализатори. , щото и те пазят още повече жега.

Като бонус има и така известните вериги и обтегачи между разпределителните валове.

 

3.0i-то е доста по-прост мотор, атмосферен, само с ангренажен ремък, няма никакви вериги , има само едни вариатори дето може и да ги правиш, може и никога да не ти се наложи и тва е.

 

Горят еднакво, атмосферката има малко по-приятен звук и е по-лека, а 2.7т-то може да се засилва/тунингова естествено, ама основно на теория, щото на практика 99% от тея проекти се разпродадоха на части и няма много в движение. :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, trepacha8 написа:

Да живее АУДИ !

Да добри са ... живеят ако ги поддържаш. Ако е възможно се насочи към други модели двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...