Jump to content

Смяна на амортисьори


LegendartSpartac

Recommended Posts

Здравейте , автомобила  е .AUDI A4 B8 Limousine със стандартно окачване ,2.0 TDI 170HP 2010 S-Line.Имам един въпрос относно смяната на предните амортисьори.На колата в момента са оригиналните амортисьори , който са със шайба която носи пружината.Проблема е , че каквито и амортисьори да потърся по магазините като ми взимат номера на колата винаги са без тази шайба , прикачил съм снимка на оригиналния и на този който ми предлагат.Въпроса ми е , тази шайба или пръстен не знам как да го нареча ,може ли да се махне от стария амортисьор и да се наложи на новия , тъй като всички амортисьори който намирам са без този пръстен, смених много магазини и обърнах интернет за тази кола каквито или амортисьори (освен оригиналните) да намеря винаги са без този пръстен.

sacks.jpg

prusten.jpg

Редактирано от LegendartSpartac
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да сваля целия  амортисьор , за да разбера дали се вади пръстена , а това е много работа и ако не стане, няма да мога да ползвам колата , която ми трябва.Затова питам дали някой е правил подобна прецедура и дали става. На новия амортисьор който е без този пръстен, в средата на амортисьора има издутини на който предполагам , че ляга пръстена , но не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже и на мен ми предстой смяна  та въпроса ми е каква марка сложи и колко пари са благодаря предварително 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , сподели ако обичаш марка и цена ,  мисля че и при наближава време за смяна на амортесьори,напоследък като преминавам през "легнали полицаи" се чува сравнително шумно прескърцване - шум който не съм чувал преди , като беше колата по-нова..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих на ''Sachs'' струваха ми всичките 4 , 360 евро. Обаждах се директно в ауди за да проверя цената на оригиналните искаха ми 950 евро за всичките. И все пак не мога да си обясня. Закупих си колата от първи собственик един стар немец  и е карана само в Германия и то по пътища който познавам и са уникални. Колата е като нова отвсякъде и е много пазена. Не си личи да е товарена и тъй подобни .Купих я на 140 000 км , със изпуснали предни амортисьори .Не мога да си го обясня .

 

Редактирано от LegendartSpartac
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре е  , не мога да кажа дали са по добре от оригиналните тъй като те ми бяха свършили. Газови са , забравих да кажа , смисъл новите са газови , не маслени. Все пак ако имаш възможност си поръчай оригиналните от ауди , има стикер със номер на всеки един от амортисьорите . Ако не избереш оригиналните , и искаш да ти е с нормално окачване , не спортно , не мисля , че ще откриеш по добри и изгодни от тези на ''SACHS'' . Почти във всичко сервизи в Германия главно работят със тази марка и дават гаранция почти на всякъде .

Редактирано от LegendartSpartac
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...