Silver Arrow Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Здравейте колеги! Наскоро се сдобих с така желаното ауди, но днес след автомивката от големия ми мерак взех, че измих и двигателя и ето го проблема... След като си тръгнах от там нормално на 150м подадох газ на колата да ускори и тя заби предницата, загуби мощност и след като спрях встрани дори угасна. Опитах няколко пъти да запаля, но без особен успех ако въобще запалеше тресе все едно половината цилиндри не работят и пак гасне. Сканирах веднага с VAG-COM и това е което излезна. Моля по-запознатите да ударят едно рамо какво да търся като вероятен проблем? Изтрил съм модулите без грешки да не става много дълъг списъка, Благодаря предварително! Thursday,19,April,2018,16:26:03:46383 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64 VCDS Version: 18.2.0.3 Data version: 20180212 DS287.0 www.Ross-Tech.com Chassis Type: 8K-AU48 (8T0) Scan: 01 02 03 05 07 08 09 0E 10 15 16 17 19 1E 37 42 46 47 52 53 55 56 62 6C 6D 72 77 VIN: WAUZZZ8KX9A058953 Mileage: 288570km-179309miles 01-Engine -- Status: OK 0000 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 07-Control Head -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 1E-Media Player 2 -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Headlight Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: Malfunction 0010 6D-Trunk Elect. -- Status: Malfunction 0010 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 77-Telephone -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels:. 8Tx-820-043-3Z.clb Part No SW: 8T1 820 043 AC HW: 8T1 820 043 AC Component: KLIMA 3 ZONEN H06 0140 Revision: C1000000 Serial number: 0117.06.080722 Coding: 36000000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 723AA4C303B058AE40-8026 1 Fault Found: 00457 - Control Module for Network (J519) 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:45:50 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 D HW: 8K0 907 063 D Component: BCM1 1.0 H22 0253 Revision: 05022001 Serial number: 00000000165890 Coding: 260010914134AF211701000300001D0D4F9C470800010141000000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 30FC20B91B0EC45C50-8064 Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 150608 H06 0060 Serial number: SWFBIE 0000094 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Serial number: 10164272 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 G HW: 8K0 941 531 G Component: E1 - LDS H07 0070 Serial number: 00000000002706080118 2 Faults Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 01101110 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:46:00 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:46:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver (J386) Labels:. 8K0-959-793.clb Part No SW: 8K0 959 793 B HW: 8K0 959 793 Component: TSG FA H10 0170 Revision: Serial number: 0000007369225 Coding: 011C02204000410001 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3F0D426A57B36AC3D8-806A 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. (J393) Labels:. 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 AE HW: 8K0 907 064 AE Component: BCM2 1.1 H71 0134 Revision: 00002001 Serial number: 0111833264 Coding: 01000E2020393400012002 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 7339BAC607BF52B778-8026 1 Fault Found: 03021 - Local databus 3 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 119 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2008.02.08 Time: 00:49:15 ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels:. 8K0-959-792.clb Part No SW: 8K0 959 792 B HW: 8K0 959 792 Component: TSG BF H10 0170 Revision: Serial number: 0000007360153 Coding: 011C02204C00410001 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3E0E4C6753B4103AA0-806A 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Time Indication: 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 6C: Back-up Cam. Labels: 8T0-907-441.clb Part No SW: 8T0 907 441 B HW: 4L0 907 441 A Component: J772__Rearview 0070 Revision: --H12--- Serial number: 525PA8-J849119 Coding: 1020007 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 37053292F76B3A0B98-8062 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.19 Time: 15:28:20 Freeze Frame: Term 15 Off Reverse OFF Count: 3 ------------------------------------------------------------------------------- Address 6D: Trunk Elect. (J605) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8K9 827 851 HW: 8K9 827 851 Component: J605 Master H24 0220 Revision: -------- Serial number: 8K9827851 VCID: 7B41CADE2787826FB8-802E Subsystem 1 - Part No SW: 8K9 827 852 HW: 8K9 827 852 Component: J756 Slave H24 0220 Serial number: 8K9827852 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 159 Mileage: 288578 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.19 Time: 15:28:20 End-------------------------(Elapsed Time: 03:52)-------------------------- п.п. Оставих я на слънце около час и половина, но нямаше голяма разлика ;( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 няма грешки в мотора и ми е странно, че гасне. Може би не достига нафта. Огледай около филтъра да не е станало нещо механично. обаче нещо комфорта се е сдухал. Не знам къде се намира, да не се е наводнил. виж в краката за вода, в багажника отстрани има разни ниши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 19 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 (Редактирано) Да, не идва нафта. Разкачих входящите маркучи и нищо не идва. Като изчакам малко и запаля работи няколко секунди, но неможе да се изфорсира почва да тресе и гасне все едно свършва горивото. Започвам да си мисля за помпа в резервоара...горивния филтър неможе да се запуши от раз? Редактирано 19 Април 2018 от Silver Arrow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IliyanGeorgiev Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Честито за новата придобивка колега. А не е ли възможно да са се намокрили свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 с вцдс може да се пусне принудително ел. помпата. развий пробката на филтъра, ако има такава и пусни помпата. чува се като работи на загасен мотори ако имаш пробка ще видиш дали ще изкара нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 21 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 За съжаление нещата не отиват на добре... След като почнахме да проверяваме всичко отзад от резервоара напред, помпи филтри и т.н. стигнахме до помпата на комън рейла. Там намерихме стружки и по мнение на разбиращи майстори явно тя е заминала, странното е само как така спря от веднъж в движение без да даде нито една грешка нито на борд компа нито на VAG-COM (тук нямаше грешки дори и след като угасна). Въпросът ми към всички, който са се сблъсквали със смяна на тази помпа е има ли вариант за отремонтиране и възстановяване с някакъв работен комплект например в сервиз със гаранция разбира се, защото втора употреба не е оферта при положение, утре може да спре пак по същия начин? Моля без несериозни коментари, имам нужда от мнението на хора правили тази процедура, а не от сорта на един приятел познава друг дето брат му е гледал как се прави подобна помпа и т.н. Благодаря предварително! п.п. Авант'08 куатро 3.0 ТДИ мотор CCWA (176kW) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 (Редактирано) Мислиш ли, че след като е вкарала стружки по горивната система, ще минеш с " отремонтиране и възстановяване с някакъв работен комплект" Доколкото съм чел, в Порше сменяват всичко, ама всичко-всичко, от резервоара до дюзите, иначе гаранция няма , че ще се изчисти от стружките. Редактирано 21 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 1 hour ago, Silver Arrow said: работен комплект Нарича се "ремонтен комплект". Всичко зависи от общото състояние на помпата. Необходимо е да се погледне от човек, който действително разбира, и той ще прецени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Точно така умира колата от стружките, внезапно, без никакви симптоми. Проблема е много сериозен и моя съвет е да не бързаш и да не се захващаш с ремонти преди да намериш някой, който разбира и ще ти даде гаранция за извършения ремонт. Има много случай на частично "ремонтирани" коли, при които се сменят само дюзите или само помпата без да се изчисти/подмени абсолютно цялата горивна система и след това проблема се появява отново. Не искам да излезе като злорадстване, а по-скоро като предупреждение към хората от форума, които препоръчват дизелите пред TFSI. Мислете хубаво преди да пишете и препоръчвате нещо, мантрата за под 1% проблемни автомобили също отдавна съм писал, че е мит, който също не мога да си обясня защо продължава да се повтаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Мой приятел мина през това нещо ,на кратко без много разтягане на локуми може да се направи и от човек който разбира не само в сервиз ,сменя се всичко което се докосва нафта от резервоара до дюзите рейла където има извивки не може да се почисти на 100%.Цифри няма да коментирам чисто нова помпа не знам дали някой ще си купи. Стискам палци . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Дали е алуминиева помпата? DARAMUSSS - на твоя човек алуминиева ли беше? Май са от 2008 някъде такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Алуминиева е.При CAPA е от двата вида-алуминиева или чугунена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Ей това е рай за производителя! Не стига, че си се набутал да купиш прескъпото ауди, ами и да даваш по 10х за ремонти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 22 Април 2018 Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 Алуминиева е помпа да на CAGA мотор . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 понеже ми изтриха мнението ще бъде любезен и искам само да изразя преклонение пред инжнерното решение помпа консуматив. И в друга тема съм питал, но никой не отговори. Дали ако си купиш нова помпа от ауди е пак алуминиева или са се върнали към стоманените. И на следващите години дали пак са алуминиеви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Април 2018 Доклад Share Публикувано 23 Април 2018 Дали има номер на ревизираните, или нещо по което да се познават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 0445010685. Това е номера на ревизираната. И аз ще гледам днес една Б8-ца с тая прословута проблемна помпа и ако я взема, мисля да я сменя превантивно с новата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 колко пари е нова помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 https://dieselland.bg/помпи-bosch-common-rail-ремонт-и-рециклиране/ Тук има и по бюджетни решения . Който има възможност естествено нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver Arrow Публикувано 24 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 (Редактирано) Този сервис го проверих. Говорих с тях по тел. и ми отговориха, че точно тези помпи не препоръчват да се рециклират, защото няма истински части за тях (само китайски и турски) иначе фигурират в списъка им. Иначе съм съгласен с колегата congo "Коли са, чупят се .. правят се.". Неприятна е изненадата, когато изведнъж ти се скапе колата в движение иначе всичко се прави. Този проблем няма по никакъв начин няма да ме накара да спра да харесвам марката и в частност този модел както някой колеги се опитват да внушат на останалите. Просто ако искаш да караш такава кола трябва да си подготвен за разходите по нея, когато (или ако) се наложат. Ако човек робува на мненията на другите занчи аз трябваше да съм си купил най-скапаната кола преди 8г., когато си взех В6 с 2,5 TDI мотор и мултитроник, но уви 110к км. по-късно все още сменям масло на 15к км и наливам 5л. точа 5л. За тези км. и години освен масла и филтри по нея съм сменил предни дискове и накладки, отзад накладки, един лагер-главина и останалото е нормалното облужване на мотора и кутията на съоветните километри това е! п.п. Също потвърждавам цена на помпата от Порше Пловдив 3800 лв. даже не ги попитах дали е новата или стара ревизия... Редактирано 25 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Април 2018 Доклад Share Публикувано 26 Април 2018 Защо не звъннеш на Цецо от Д-брос или на Райно? И двамата ми обявиха доста по-добри цени от тия цифри, които тука се пишат за самата помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 CAPA е само с метална помпа. CCWA=CDYA и е с алуминиева двуглава. 1400лв е помпата с отстъпките по BOSCH канала, дюзите са 2600лв, другите части не им знам цените на изуст. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 1400 за нова оригинална помпа се търпи. И дюзите явно са поевтиняли. Въпреки това ремонтът на такава повреда е много пари. То по-добре да смениш превантивно тая помпа. Като гледам е по-вероятно тя да направи проблем отколкото веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 При мен в първия собственик е сменено всичко без резервоара и горивопроводите на 85к км. Първо май се е предала помпата за средно налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЛевскиСофияАуди Публикувано 30 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2020 Колеги как да разбера каква е помпата гнп на а4 б8 3.0tdi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване