Jump to content

Гасне веднага след палене или няма мощност 3.0 TDI


Silver Arrow

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Наскоро се сдобих с така желаното ауди, но днес след автомивката от големия ми мерак взех, че измих и двигателя и ето го проблема... След като си тръгнах от там нормално на 150м подадох газ на колата да ускори и тя заби предницата, загуби мощност и след като спрях встрани дори угасна. Опитах няколко пъти да запаля, но без особен успех ако въобще запалеше тресе все едно половината цилиндри не работят и пак гасне. Сканирах веднага с VAG-COM и това е което излезна. Моля по-запознатите да ударят едно рамо какво да търся като вероятен проблем? Изтрил съм модулите без грешки да не става много дълъг списъка, Благодаря предварително!

 

Thursday,19,April,2018,16:26:03:46383
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 18.2.0.3
Data version: 20180212 DS287.0
www.Ross-Tech.com

Chassis Type: 8K-AU48 (8T0)
Scan: 01 02 03 05 07 08 09 0E 10 15 16 17 19 1E 37 42 46 47 52 53
          55 56 62 6C 6D 72 77

VIN: WAUZZZ8KX9A058953   Mileage: 288570km-179309miles

01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000
07-Control Head -- Status: OK 0000
       08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
       09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
0E-Media Player 1 -- Status: OK 0000
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
1E-Media Player 2 -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
       42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
       46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: OK 0000
       52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
       6C-Back-up Cam. -- Status: Malfunction 0010
       6D-Trunk Elect. -- Status: Malfunction 0010
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels:. 8Tx-820-043-3Z.clb
   Part No SW: 8T1 820 043 AC    HW: 8T1 820 043 AC
   Component: KLIMA 3 ZONEN H06 0140  
   Revision: C1000000    Serial number: 0117.06.080722
   Coding: 36000000
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 723AA4C303B058AE40-8026

1 Fault Found:
00457 - Control Module for Network (J519)
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 119
                    Mileage: 288578 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.02.08
                    Time: 00:45:50
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels:. 8K0-907-063.clb
   Part No SW: 8K0 907 063 D    HW: 8K0 907 063 D
   Component: BCM1 1.0      H22 0253  
   Revision: 05022001    Serial number: 00000000165890
   Coding: 260010914134AF211701000300001D0D4F9C470800010141000000
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 30FC20B91B0EC45C50-8064

   Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119     HW: 8T1 955 119   Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: WWS 150608  H06 0060
   Serial number: SWFBIE 0000094      
   Coding: 00FD11

   Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559     HW: 8K0 955 559   Labels: 8K0-955-559.CLB
   Component: RLS  H04 0003
   Serial number: 10164272            
   Coding: 025028

   Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 G    HW: 8K0 941 531 G
   Component: E1 - LDS  H07 0070
   Serial number: 00000000002706080118

2 Faults Found:
01592 - Air Quality Sensor (G238)
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 119
                    Mileage: 288578 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.02.08
                    Time: 00:46:00

03207 - Charisma Switch Module
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 119
                    Mileage: 288578 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.02.08
                    Time: 00:46:00

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels:. 8K0-959-793.clb
   Part No SW: 8K0 959 793 B    HW: 8K0 959 793
   Component: TSG FA        H10 0170  
   Revision:             Serial number: 0000007369225
   Coding: 011C02204000410001
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 3F0D426A57B36AC3D8-806A

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 159
                    Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. (J393)       Labels:. 8K0-907-064-46.clb
   Part No SW: 8K0 907 064 AE    HW: 8K0 907 064 AE
   Component: BCM2 1.1      H71 0134  
   Revision: 00002001    Serial number: 0111833264    
   Coding: 01000E2020393400012002
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 7339BAC607BF52B778-8026

1 Fault Found:
03021 - Local databus 3
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 119
                    Mileage: 288578 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2008.02.08
                    Time: 00:49:15

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. (J387)       Labels:. 8K0-959-792.clb
   Part No SW: 8K0 959 792 B    HW: 8K0 959 792
   Component: TSG BF        H10 0170  
   Revision:             Serial number: 0000007360153
   Coding: 011C02204C00410001
   Shop #: WSC 06335 000 00000
   VCID: 3E0E4C6753B4103AA0-806A

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 159
                    Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 6C: Back-up Cam.        Labels: 8T0-907-441.clb
   Part No SW: 8T0 907 441 B    HW: 4L0 907 441 A
   Component: J772__Rearview      0070  
   Revision: --H12---    Serial number: 525PA8-J849119
   Coding: 1020007
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 37053292F76B3A0B98-8062

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 159
                    Mileage: 288578 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.19
                    Time: 15:28:20

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                        Reverse OFF
                    Count: 3


-------------------------------------------------------------------------------
Address 6D: Trunk Elect. (J605)       Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 8K9 827 851     HW: 8K9 827 851
   Component: J605  Master  H24 0220  
   Revision: --------    Serial number: 8K9827851     
   VCID: 7B41CADE2787826FB8-802E

   Subsystem 1 - Part No SW: 8K9 827 852     HW: 8K9 827 852
   Component: J756  Slave  H24 0220
   Serial number: 8K9827852           

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 159
                    Mileage: 288578 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.04.19
                    Time: 15:28:20

End-------------------------(Elapsed Time: 03:52)--------------------------

 

п.п. Оставих я на слънце около час и половина, но нямаше голяма разлика ;(

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма грешки в мотора и ми е странно, че гасне. Може би не достига нафта. Огледай около филтъра да не е станало нещо механично.

 

обаче нещо комфорта се е сдухал. Не знам къде се намира, да не се е наводнил.

 

виж в краката за вода, в багажника отстрани има разни ниши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не идва нафта. Разкачих входящите маркучи и нищо не идва. Като изчакам малко и запаля работи няколко секунди, но неможе да се изфорсира почва да тресе и гасне все едно свършва горивото. Започвам да си мисля за помпа в резервоара...горивния филтър неможе да се запуши от раз?

Редактирано от Silver Arrow
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с вцдс може да се пусне принудително ел. помпата.

развий пробката на филтъра, ако има такава и пусни помпата. чува се като работи на загасен мотори ако имаш пробка ще видиш дали ще изкара нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нещата не отиват на добре...  След като почнахме да проверяваме всичко отзад от резервоара напред, помпи филтри и т.н. стигнахме до помпата на комън рейла. Там намерихме стружки и по мнение на разбиращи майстори явно тя е заминала, странното е само как така спря от веднъж в движение без да даде нито една грешка нито на борд компа нито на VAG-COM (тук нямаше грешки дори и след като угасна). Въпросът ми към всички, който са се сблъсквали със смяна на тази помпа е има ли вариант за отремонтиране и възстановяване с някакъв работен комплект например в сервиз със гаранция разбира се, защото втора употреба не е оферта при положение, утре може да спре пак по същия начин? Моля без несериозни коментари, имам нужда от мнението на хора правили тази процедура, а не от сорта на един приятел познава друг дето брат му е гледал как се прави подобна помпа и т.н. Благодаря предварително!

п.п. Авант'08 куатро 3.0 ТДИ мотор CCWA (176kW)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че след като е вкарала стружки по горивната система, ще минеш с " отремонтиране и възстановяване с някакъв работен комплект"

Доколкото съм чел, в Порше сменяват всичко, ама всичко-всичко, от резервоара до дюзите, иначе гаранция няма , че ще се изчисти от стружките.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Silver Arrow said:

работен комплект

Нарича се "ремонтен комплект".

Всичко зависи от общото състояние на помпата. Необходимо е да се погледне от човек, който действително разбира, и той ще прецени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така умира колата от стружките, внезапно, без никакви симптоми.

Проблема е много сериозен и моя съвет е да не бързаш и да не се захващаш с ремонти преди да намериш някой, който разбира и ще ти даде гаранция за извършения ремонт.

Има много случай на частично "ремонтирани" коли, при които се сменят само дюзите или само помпата без да се изчисти/подмени абсолютно цялата горивна система и след това проблема се появява отново.

 

Не искам да излезе като злорадстване, а по-скоро като предупреждение към хората от форума, които препоръчват дизелите пред TFSI.

Мислете хубаво преди да пишете и препоръчвате нещо, мантрата за под 1% проблемни автомобили също отдавна съм писал, че е мит, който също не мога да си обясня защо продължава да се повтаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел мина през това нещо ,на кратко без много разтягане на локуми може да се направи и от човек който разбира не само в сервиз ,сменя се всичко което се докосва нафта от резервоара до дюзите рейла където има извивки не може да се почисти на 100%.Цифри няма да коментирам чисто нова помпа не знам дали някой ще си купи.

Стискам палци .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е рай за производителя!

 

Не стига, че си се набутал да купиш прескъпото ауди, ами и да даваш по 10х за ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже ми изтриха мнението ще бъде любезен и искам само да изразя преклонение пред инжнерното решение помпа консуматив.

 

И в друга тема съм питал, но никой не отговори. Дали ако си купиш нова помпа от ауди е пак алуминиева или са се върнали към стоманените. И на следващите години дали пак са алуминиеви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0445010685. Това е номера на ревизираната. И аз ще гледам днес една Б8-ца с тая прословута проблемна помпа и ако я взема, мисля да я сменя превантивно с новата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://dieselland.bg/помпи-bosch-common-rail-ремонт-и-рециклиране/

Тук има и по бюджетни решения .

Който има възможност естествено нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този сервис го проверих. Говорих с тях по тел. и ми отговориха, че точно тези помпи не препоръчват да се рециклират, защото няма истински части за тях (само китайски и турски) иначе фигурират в списъка им.

Иначе съм съгласен с колегата congo "Коли са, чупят се .. правят се.". Неприятна е изненадата, когато изведнъж ти се скапе колата в движение иначе всичко се прави. Този проблем няма по никакъв начин няма да ме накара да спра да харесвам марката и в частност този модел както някой колеги се опитват да внушат на останалите. Просто ако искаш да караш такава кола трябва да си подготвен за разходите по нея, когато (или ако) се наложат. Ако човек робува на мненията на другите занчи аз трябваше да съм си купил най-скапаната кола преди 8г., когато си взех В6 с 2,5 TDI мотор и мултитроник, но уви 110к км. по-късно все още сменям масло на 15к км и наливам 5л. точа 5л. За тези км. и години освен масла и филтри по нея съм сменил предни дискове и накладки, отзад накладки, един лагер-главина и останалото е нормалното облужване на мотора и кутията на съоветните километри това е!

п.п. Също потвърждавам цена на помпата от Порше Пловдив 3800 лв. даже не ги попитах дали е новата или стара ревизия...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не звъннеш на Цецо от Д-брос или на Райно? И двамата ми обявиха доста по-добри цени от тия цифри, които тука се пишат за самата помпа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CAPA е само с метална помпа. CCWA=CDYA и е с алуминиева двуглава. 1400лв е помпата с отстъпките по BOSCH канала, дюзите са 2600лв, другите части не им знам цените на изуст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1400 за нова оригинална помпа се търпи. И дюзите явно са поевтиняли.

Въпреки това ремонтът на такава повреда е много пари.

 

То по-добре да смениш превантивно тая помпа. Като гледам е по-вероятно тя да направи проблем отколкото веригите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен в първия собственик е сменено всичко без резервоара и горивопроводите на 85к км. Първо май се е предала помпата за средно налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...