lz1kka Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 (Редактирано) Привет, Метнах гаджето и куфарите в багажника и си направих един трип до остров Корфу в Гърция за седмица - приказна дестинация, само дето бая път за бъхтене... И с тея самолети дето ги караме вместо да си направя кефа, аз по-скоро се натоварих щото видиш ли кочината решила да се разваля по една или друга причина баш в най-неподходящия момент. От една страна евала, че ме прибра успешно, от друга... Свети долу като коледна елха пред вкъщи (пак). По същество... 1. След близо 10 часа път, разходки из остров-а и след това из Солун, най-накрая стигнах до граничния пункт на Промахон към 2 след полунощ пребит като куче. Офроуд участъкът на магистралата, 20-тина километра преди границата където не знам как не си останахме там, не го коментирам... Обаче точно 50 метра преди кабинката на пункта в осветената част на ГКПП-то се нанизах на такава зловеща дупка с предна дясна гума, че слезнах да се кръстя. Истинско чудо, че джантата не беше на парчета. Вдигнах всичкото държавно служител на крак, теглих им по една майна и се качих обратно в колата, където гледам ми беше светнала лампата на ESP-то. Закачих я веднага на компютъра и в модула на мотора се появиха едно кило нови грешки (виж по-долу). Видимо нищо не успях да установя, освен това, че вакуумите отпред на вихровите клапи не работят. Днеска се качвам да я карам и в ниските обороти няма никаква мощност и глъхне странно, което ми се вижда нормално предвид всичките грешки долу. Някви идеи какво се е случило? 17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144) P1572 - 002 - Short to Ground 17833 - EVAP Purge Valve (N80) P1425 - 002 - Short to Ground - MIL ON 17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1576 - 002 - Short to Ground 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299) P1435 - 002 - Short to Ground - MIL ON 17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112) P1421 - 002 - Short to Ground - MIL ON 17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335) P1067 - 002 - Short to Ground 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0102 - 002 - Signal too Low - MIL ON 17923 - Intake Manifold Valve (N156) P1515 - 002 - Short to Ground 2. Въздушното окачване започна да ме предава още на втория ден в Гърция. Компресорът работи доста по-често от нормалното, очевидно опитвайки се да компенсира изтичане на въздух. След неопределено време просто светва жълтата лампа на таблото и същият влиза в авариен режим. На компютъра ми вади грешки за изтичане на въздух и прегряване на компресора. Странното е че някои дни лампата светва почти веднага след запалване, а в други не светваше с часове шофиране. Още по-странното е че колата не пада до долу и видимо не мога да установя някоя възглавница да е спукана. Факт е че се прибрах до Пловдив с тоя проблем. Дори след цяла една нощ не мога да кажа, че пада долу. Каква е тая мистерия? 3 Faults Found: 01583 - Leak in System Detected 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 11100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 3 Reset counter: 47 Mileage: 0 km Time Indication: 0 01400 - Suspension Level Control 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 87 Mileage: 224857 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.29 Time: 01:06:24 01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 87 Mileage: 225137 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.29 Time: 13:36:53 Редактирано 29 Април 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Април 2018 Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 Ако това всичко е станало след дупката си мисля, че няккоя букса се е разместила или може би тази на моторния комп. Ако и с въздушното е станало след дупката сигурно се е спукала възглавницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 29 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2018 (Редактирано) Не, това с въздушното е отпреди това. Даже преди няколко месеца и в България за кратко ми ги направи тея мизерии ама някак си отшумя тоя проблем и не се появи повече. Къде се намира моторния комп? Не е ли горе под чистачките от пасажерската страна? Редактирано 30 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Провери си и предпазителите, обикновено грешките "short to ground" са за липсващо захранване. Може да е изгорял или да се е извадил предпазител при преминаването през въпросната дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 30 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 (Редактирано) Проверих ги вече. Или поне тея, които са от лявата и дясната страна отпред на таблото. Редактирано 30 Април 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Предпазители има и в черните кутии отпред пред предното стъкло, там погледни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Аз бих свалил всичката пластмасария, чак до chamber-a с буксите (под предното стъкло) и бих извадил и сложил наново всяка букса. С толкова грешки ми се струва че някои кабели са преживели удара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 виж и да не е наводнено там. не вярвам на А8 да са пропуснали да направят същия капан като на А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Виж и тръбата за въздух, там където се захваща за дросела! Ако е “изпаднала” , ще смуче въздух и ще свети есп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Отвори някоя схема и виж къде точно е допирната точка на всички грешки, за тампоните на мотора, за маф сензора и т.н. Нещо общо е. Какво точно оправлява/зависят всички изброени. Струва ми се, че ще е някоя страшна дреболия, ама а да видим. Щом не върви и се държи странно, в думите на Явор може и да има истина. Разгледай всичко ли си е по местата, МАФ-а, вакумите по мотора и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 3 hours ago, yavor20v said: Виж и тръбата за въздух, там където се захваща за дросела! Ако е “изпаднала” , ще смуче въздух и ще свети есп На Б6 3.0i заради гарнитурата на дросела ми е светвало ESP-то ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 то като има промяна в смесите, демек попада "неизмерен" от дебитомера въздух, винаги ше свети.... мисля че и в комбинация с ABS светеше, не помня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trohilio Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 А някои има ли идея кой е този сензор и каква е причината за самата грешка? 01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 87 Mileage: 225137 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.29 Time: 13:36:53 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 2 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 (Редактирано) Преди 8 часа, trohilio написа: А някои има ли идея кой е този сензор и каква е причината за самата грешка? 01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 87 Mileage: 225137 km Time Indication: 0 Date: 2018.04.29 Time: 13:36:53 Преди 15 часа, krassi_110 написа: Отвори някоя схема и виж къде точно е допирната точка на всички грешки, за тампоните на мотора, за маф сензора и т.н. Нещо общо е. Какво точно оправлява/зависят всички изброени. Струва ми се, че ще е някоя страшна дреболия, ама а да видим. Щом не върви и се държи странно, в думите на Явор може и да има истина. Разгледай всичко ли си е по местата, МАФ-а, вакумите по мотора и т.н. 1. Всички въздуховоди видимо изглежда да са си по местата, а и да не бяха, грешките нямаше да са от типа "Short to Ground". 2. Намерих още два бушона отпред пред предното стъкло в дясно, изолирани в гумени кутийки - наред са и двата. 3. Там на същото място при бушоните има компютър, койкто предполагам е ECU-то на мотора. Не успях да му откача основния конектор, но го размърдах стабилно и изглежда наред (а и не виждам как би могло да не е наред). Всички други микро буксички (които фактически са за други неща) също са окей. 4. Грешките от тампоните на мотора нямат общо с тоя случай, така че не бива да бъдат взимани под внимание. В моите документации не успявам да намеря схема, от която да разбера кое къде отива и как е свързано. Някой може ли да хвърли едно рамо? Редактирано 2 Май 2018 от lz1kka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 тоя сензор сигурно знаеш, че стои зад левия калник и някоя част от него най-вероятно изпуска, имам същата грешка и дори след смяната му, пак си я има... аз трябва да правя ремонт на компресора, дори си возя в жабката ремонтния комплект, тогава ше видя има ли промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Май 2018 Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 (Редактирано) На 5/1/2018 at 20:14, royce написа: На Б6 3.0i заради гарнитурата на дросела ми е светвало ESP-то ... При мен на 3.0i (BBJ) светваше ESP + ABS + ръчната заради скъсан О-пръстен между дросела и пластмасовата тръба, която отива в дебитомера. Обикновено светваше само при напълно загрял двигател и след като е карана поне 30 минути в задръствания и то точно преди спиране на светофар примерно (колата се движи с 10-20км/ч). Неприятното беше, че като писне фис-а с тези грешки почти винаги след това двигателя гасне при спиране. После почва да работи като трактор докато не изтрия грешката за дебитомера "16486". Редактирано 3 Май 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
souflex Публикувано 3 Май 2018 Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 При мен ESP-то светваше, когато се наврях в една българска дупка и ми се размести сензора, който записва информацията от волана към колелата и от там се получаваха разминавания и ти светне ESP-то с ABS-а. При свалянето му и монтирането му на правилното место до днес не е светнало нищо на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 5 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2018 Благодаря на всички за отзивчивостта. Пак казвам, че предвид цитираните грешки, едва ли проблемът е свързан с разкачена тръба или сензор. При първият вариант щеше да има сериозен проблем със смесите, а при втория вероятно щеше да то изпише с конкретика, вместо да ми плюе грешки от 5 различни компонента. Възможно ли е някой централен компютър да е изтрещял и ако да как да го хвана? Колата продължава да е в движение, просто много често няма никаква мощност в ниските и даже чат пат гърми, забивайки муцуната. Странното е че не е постоянно, даже понякога тръгвам от светофарите почти с нормалня тяга... Пак казвам, тея симптоми ми е ясно че са нормални имайки превид грешките, зора ми е да разбера къде може да се корени проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
souflex Публикувано 5 Май 2018 Доклад Share Публикувано 5 Май 2018 (Редактирано) Едно нещо, което мога да ти предложата и вместо да гадаем е отиди в Порше на Пазарджишко шосе до Алати и за 50лв ще ти направят качествена диагностика и ще ти кажат от до какво й има. Когато не мога да открия грешката сам така правя и до сега, където са ми казали че е проблема не са сгрешили. Ако имат кола с подобни проблеми ще те вкарат в сервизната база и ще ти покажат какво да търсиш и как да го оправиш, но първо ще ти дадът една солидна сума, защото те не ремонтират коли, а директно подменят проблемната част с нова и попринцип сметката е четири цифрена сума с тези коли при тях. Редактирано 8 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Update: 1. Проблем едно е бил породен от изтръгнат кабел на задна лява ламбда сонда, който бил закъсил ако съм разбрал правилно. Вече всичко е точно. 2. Проблем две - Теч на въздух нямам, обаче компресорът не може да направи достатъчно атмосфери и не може да вдигне колата изцяло, въпреки че му смених семеринга на буталото преди месец и беше станал като нов. Сега чакам друг ремонтен комплект, дано не сдаде багажа и той след някоя друга седмица... Равносметка - около 250 лв. за труд, 60 лв. ремонтен кит за компресора и към 3-4 дена без кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 хммм, странно защо не иска да напомпа , баси! на мен ми предстои същото, ще пиша какво става след ремонтния комплект при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 (Редактирано) Първият ми ремонтен комплект беше само семеринг за буталото. Сега чакам друг, който е с цилиндър, да видим да не се е износил. Само тая съмнителна цена от 60 лв. комплекта да не се окаже компромис с качеството. Не виждам други възможности предвид простия механизъм на действие... Редактирано 20 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
souflex Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 (Редактирано) Не знам дали ще ти помогне, но ако този кит не свърши работата провери електрическия механизъм на компресора. При мен поне там беше проблема. Редактирано 20 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 По-конкретно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
souflex Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Преди 1 час, lz1kka написа: По-конкретно? Много рядко самото бутало е проблем. Ако буталото е наред, няма как цилиндъра да се нарани, ако не е оплатнено правилно и пропуска прах и от там да нарушава работата на компресора. При мен проблема беше по-точно в турбината на самият компресор като има една перка и имах няколко прекъснати жици, което най-вероятно е създало този проблем и по-лесно са се износили. Имаше и счупени зъбчета и от там не създаваше нужното налягане и помпеше през 5 мин. г/д възглавници и ми светеха и двете лампички за окачването. Аз лично го оправих чрез рециклиране като ми излезе към 170лв. иначе тези части не могат да се купят дори от автоморги(опитвал съм се с много), защото трябва да разделят компресора и дефакто няма кой да го вземе(ако имаш познати, които имат автоморги може да опиташ). Ако искаш просто го свали и го рециклирай. Спестяваш си време и мъки и имаш година гаранция за работата. Бях в Порше на Пазарджишко и ми искаха 3800лв за ремонта, което няма как да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване