Jump to content

Проблем с имобилайзера?


mitko.be

Recommended Posts

От няколко дни колата ми прави проблем с имобилайзера. Когато я загася някой път и след определено време реша да я запаля, пали за секунда и гасне веднага и мига лампата с ключето на таблото. Не се оправя при откачане на акумулатора. Някой път се оправя само след много време (ако мога да чакам), а ако не мога заключвам и отключвам колата постоянно и се опитвам да запаля през определено време докато след около 10 мин успея. Сигурно е въпрос на време да спре тотално да пали. Някакви идеи какво може да е?

ПС. Имам само 1 ключ, който отключва и заключва колата безпроблемно.

 

https://imgur.com/a/rCSC1pU

 

И видео на проблема на друг автомобил:

 

Редактирано от mitko.be
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах А 4-ка със същия проблем.

Би трябвало да е същото и при а6.

Сваляш пластмасите зад волана не помна дали се сваляше и волана. Около ключалката има един датчик транспондер антена или както там се нарича. Това нещо засича чипа в ключа и казва на имобилайзера да запали.

Понякога по някаква неизвестна причина се размества и не разпознава добре ключа. Затова мога лампата на имобилайзера и не може да запали.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво мога да позная буксичката? И сваля ли се волана, че има едни винтчета точно зад него където отвертката влиза малко под ъгъл и не може да ги отвие или си има някаква цака?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Волана трябва да се свали. Отзад болтчетата са шестограм или еврейска звезда.

Вариантите за зацапана букса или окислена прекъснат кабел или просто датчика не си е на мястото по някаква причина. Просто трябва да се намести.

Моя преди време се беше разхлабил в леглото си и от вибрациите се мести е не засича ключа.

Реших си проблема с една бъркалка за кафе и малко капчица.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Разгледай това да предобиеш представа. Тая майна дето ти прави проблем най-вероятно е оградено в червено на снимката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото за което се сещам е за чипа в ключа.

Иди да то програмират нов при някой ключар. Мисля че само за чипа няма да режат глави. На мен с чип и рязане на нов ключ преди време ми взеха 50 лв.

За друго не се сещам. Не вярвам имобилайзера да е хвърлил нещо.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батериите на ключа нямат нищо общо с имобилайзера. В крайна сметка може да го спреш софтуерно и да не се занимаваш с издирването на проблема :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...