Jump to content

Темпомат А4 В5 бензин с жило


The Mad Killer

Recommended Posts

Започвам тема за поставяне на темпомат (cruise control) на А4 В5 1.8 бензин точно преди фейса с жило на дросела. Помощ за поставянето се надявам да получа от bsdnikolov. А ето и какво имам в момента. 

 

Надявам се че нищо не липсва от цялата работа. Защото ще съм мнооого разочарован ако нещо липсва. 

received_2174667389226423.jpeg

received_2174667455893083.jpeg

received_2174667449226417.jpeg

received_2174667405893088.jpeg

received_2174667435893085.jpeg

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоста е различен за моделите до 97 година и след 97

038601376.jpg?r=0

След 97год.  е с номер 4D0 953 513 P, горният на снимката.

Редактирано от binev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 Точно така . Аз съм година 98 с първа регистрация 99 . затова съм с по новия лост.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същият етап

Sent from my iPhone using Tapatalk

Какъв ти е мотора колега, планката на актуатора е различна за различните модели

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Аудито ми е с мотор 1,8  ADR  125 коня.  , този не знам от какъв автомобил е свален. знам че е бил автомат.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен и на теб ти трябва тази планка 058907347А ако можеш да намериш отнякъде 2 бр., струва около7-9 евро, аз не можах да я намеря остава варианта за собственоръчна изработка

 

s-l1600.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта който съм намерил и моят е такъв. Този комлект е за 1.8T а моят мотор е 1.8 125 адр. Разликата е в планката (с буква А накрая) и лоста на актуатора е по къс. Търся я тая планка 058907347А но не мога да я открия - спряна от производство. Ако някой може да я достави може и второ употребена няма значение плащам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Работи много добре. На 1,6 ADP съм го сложил и си го ползвам постоянно вече над две години без проблем. На автомагистрала е най-добре!

 

 

 

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, CyberKing написа:

На мен и на теб ти трябва тази планка 058907347А ако можеш да намериш отнякъде 2 бр., струва около7-9 евро, аз не можах да я намеря остава варианта за собственоръчна изработка

 

s-l1600.jpg


Ще проверя моята планка каква е :) 
 

Преди 19 часа, gemballa.bg написа:

Моята планка е май е по различна emoji19.png223b2c9fc9c58f4fea13d312286953ba.jpg

Sent from my LG-H955 using Tapatalk

 

В този комплект виждам една 3-та стоп машинка оранжева която аз нямам . Въпросът е дали ми трябва и за какво служи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 22 часа, CyberKing написа:

Комплекта който съм намерил и моят е такъв. Този комлект е за 1.8T а моят мотор е 1.8 125 адр. Разликата е в планката (с буква А накрая) и лоста на актуатора е по къс. Търся я тая планка 058907347А но не мога да я открия - спряна от производство. Ако някой може да я достави може и второ употребена няма значение плащам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Така като гледам , да си направиш такава планка не е трудно. важното е когато не работи да не опъва дросела. тоест мерене трябва и ръчна изработка , ако не може да се намери. лошото е че третата жълта стоп машинка не знам дали трябва , че нея я нямам.

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елмашинката на стоповете нея няма как да я нямаш. Тя си е на стоп педала. А за планката ако не мога да си я намеря ще си я направя. То е ясно, няма да оставя наполовина работата. :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи остава само навързването . За там си трябва някой който е на ти със схемите и с вагком предполагам после за активацията като се свърже всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия със жило не е нужна активация с VCDS, почти автономни са, нямат връзка с К-линията.

 

За монтажа пишете ми на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, KCV написа:

За тия със жило не е нужна активация с VCDS, почти автономни са, нямат връзка с К-линията.

 

За монтажа пишете ми на ЛС.

Данчо. Със сигурност май ще имам нужда от помощ защото моите познания по схемите не са на ниво. 

?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте и за малко снимков материал. Схемата на свързване имах я някъде ще проверя и може по късно да я кача.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ELSA има пълната електрическа схема. Жиците са лесната част (там ми е силата), хардуера ще е преоритет на Емо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодарение на bsdnikolov всичко е навързано. Чакам само гайките за стоп машинките. И да измисля захват на вакуума който дърпа дросела, тъй като при мен дросела е под ъгъл. Защото съм с пластмасовите колектори с клапи на тях. И после ще има тест

received_2185068704852958.jpeg

Монтажа е елементарен. Пратиха ми вакуум машинката със стойката и се слага под ABS модула. Вакуума се вкарва под компа до купето заедно с 3те кабела от вакуум машинката. Лостчетата се сменят за секунди. 

Комоа който управлява всичко сложихме под волана. 

Докупих един тройник и малко вакуум маркуч, тъй като темпомата който слагам е от автомат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега! Ще съм благодарен ако снимаш и актуатора как си го закрепил за колекторите. Интересува ме планката и дължината на лоста на актуатора за АДР двигател.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)


На първата снимка най хубаво се вижда с каква планка ми е пратен актуатора. тъй като аз съм година 98 и при мен колекторите са пластмасови , дросела е под ъгъл и прав монтаж при мен не важи. затова ще има мерене . установих хода на  дросела при максимално натиснат педал на газта. сега остава само да премеря на какво точно отстояние от дросела да сложа актуатора и да променя малко ъгъла на захват към купето , на планката която имам . после само ще я захвана с 2 самонарезни и смятам това да е.  Свободния вакуум който се вижда на снимката е вакуума за актуатора.

IMG_20180520_104428.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същото мнение, че трябва да се върже на колекторите.@KCV не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...