Jump to content

Темпомат А4 В5 бензин с жило


The Mad Killer

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)
преди 54 минути, CyberKing написа:

И аз съм на същото мнение, че трябва да се върже на колекторите.@KCV не може ли да се достави с поръчка тая планка 058907347А ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Тая планка я няма никъде за поръчка , Спряна е от производство и никъде не мога да намеря снимка на тая планка. Тоест съветвате ме да захвана актуатора за всмукателния колектор ? Това защо и не виждам как ще стане да го захвана за колектора. Там нямам никакъв достъп и място.  Предполагам заради вибрациите , но лоста на актуатора и на двете си ябълки има достатъчно ход във всяка една посока.

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На колектора си има място за захващане на планката за актуатора

IMG_20180521_190838.jpg

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето самоделната планка вече сложена и с актуатора на нея. Както се вижда от снимките . Направих си две планки , като едната е тази която ми пратиха с актуатора от първата снимка леко преправена. Сега е сложен и остава да си взема от еконт гайките за стоп машинките днес и да ги сложа на педалите , след което следва тест. всичко стана много добре и като оригинално. много съм доволен от резултата. Актуатора е захванат за всмукателния колектор както ме посъветвахте. Благодарности големи на bsdNikolov . 

IMG_20180522_093318.jpg

IMG_20180522_093326.jpg

Редактирано от The Mad Killer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Здравейте, от къде най лесно мога да взема спийд сигнала за 9 краче на модула на автопилота? Модула съм го поставил под жабката. Някъде до крака от лявата страна на шофьорското място? Не ми се разбутва управлението на климатика или таблото там знам от къде да го взема.  Кабела е бял с сини ленти.

Редактирано от CyberKing
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само е бял със сини ленти, а има значение от кой пин на таблото ще го вземеш, така, че си поиграй и свали таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    6 пин - Vehicle speed signal 1 Жълта букса? (мисля че е този)

    7 пин - Vehicle speed signal 2 Жълта букса?

    

23 пин -    Speedometer input Синята букса? 

Преди съм вземал спийд сигнала от управлението на климатроника за малкият дисплей за външната температура

Редактирано от CyberKing
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

аз го сложих но не тръгна. трябвало да отида до порше да ми флашнат компа. 98ма е колата. и ми го свързва кадърен човек

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С VCDS не знам как става, но с BOSCH KTS е много лесно: намери Бош сервиз и е в адаптации на моторния компютър. 99% сигурен съм, че не трябва "флашване", а опцията се "отключва"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/19/2018 at 8:06, The Mad Killer написа:

... да ми флашнат компа. ...

 

Няма такова нещо при темпомат на двигател с жило на дросела.

 

Отворете кутията на управлението ма темпомата, и презапойте всички, ама наистина всички, спойки.

Може профилактично да смените и електролитните кондензатори.

 

Заедно с тая процедура се разглобява и лоста, в частта му дето управлява темпомата и се почистват с финна шкурка контакните повърхности на плаката ( тука контактния спрей няма да помогне ).

 

Проверяват се електрическите вериги на вакуум-машинките, при нужда се пръскат с контактен спрей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

 

Ако имаш път към София събота или неделя , можеш ли да удариш едно рамо да видим какво става с тоя темпомат. Много ми се ще да го подкарам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 22.09.2018 г. at 19:57, KCV написа:

 

Няма такова нещо при темпомат на двигател с жило на дросела.

 

Отворете кутията на управлението ма темпомата, и презапойте всички, ама наистина всички, спойки.

Може профилактично да смените и електролитните кондензатори.

 

Заедно с тая процедура се разглобява и лоста, в частта му дето управлява темпомата и се почистват с финна шкурка контакните повърхности на плаката ( тука контактния спрей няма да помогне ).

 

Проверяват се електрическите вериги на вакуум-машинките, при нужда се пръскат с контактен спрей.

Малко е стара темата, колега KCV, може ли да ми пратиш схемата на темпомата за А6C5, 98г. 2.4, 165коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...