mshbul Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 няма как да има подналягане, защото калпанът държи само в посока навън, навътре може да си вземе въздух. Без теч тая вода минава през цилиндрите. Обаче ако не е егр-а е много озадачаващо. Ако е от главите не вярвам да минава през цилиндрите, трябва да го изкарва през капачката. Освен като е загасена да протича в някой цилиндър, обаче в движение къде отива водата. Дано го намериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Заради това ли сваля главите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 3 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Преди 6 часа, mshbul написа: няма как да има подналягане, защото калпанът държи само в посока навън, навътре може да си вземе въздух. Не съм разглобявал капачка на ауди, ама по инжинерски се иска да са два клапаните. Един за налягане, и един за подналягане. Не съм срещал кола, камион или каквото и да е с работеща капачка да не прави вакуум сутрин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Да не би да е от топлата част на турбото - през нея би трябвало да минава антифриз за да се охлажда. За да си сигурен, че проблема не е от глава/гарнитура мини през сервиз да ти направят тест с лакмус за изгорели газове в антифриза. Ако теста е отрицателен значи е теч. Другото е докато е студен двигателя да се надуе с компресор (до 1.5атм мисля беше) охладителната система - сваля се капачката на разширителното казанче и там се слага такава с вентил. След като се надуе системата ще излезе и теча на антифриз - важно е да се прави на студен двигател, но тази проверка пак се прави в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 4 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 През турбото вода не минава.Егр-а го свалих и го надух на 6 атм.и пропуск няма.От където и да изпуска го прави на 90 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Смяташ, че след като загасиш, докато е топъл, протича и влиза в някой цилиндър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 4 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Снощи сложих една ламаринка на тръбата на егр-а и тази сутрин нямаше проблем.Ще направя пробата още тяколко пъти и ако се потвърди мисля да изолирам охлажданего на егр-а и да го изолирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 нали си го пробвал тоя егр? а и друг си слагал. А при тази ламарина нямаше ли антифриз? Ако тече и тя го е спряла трябваше да се види там. Ако въобще има място да се види нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 4 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2018 Тази вечер я подгрях и пак сложих ламаринката.Утре сутрин пак ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 5 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Теста е проведен за втори път и проблеми с паленето няма. Въпрос към по-вещите:ако изолирам водното охлаждане на егр-а има ли опасност ако покарам до 90 градуса на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 (Редактирано) Охлаждането на егр-а е за да намали температурата на навлизащите изгорели газове през него в двигателя. Ако са прекалено топли се нарушава работата на мотора. Дали може да стане нещо.....според мен нищо ако не я пържиш някъде зверски. Най-много някое уплътнение или гарнитура да се спомине, ако се прегрее егр-а Редактирано 5 Юни 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 Мисля, че бързо ще запише грешка и ще ограничи горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2018 (Редактирано) Точно, при камион съм го виждал....Изписва: висока температура изгорели газове(ЕГР), и реже горивото. Редактирано 5 Юни 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 6 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Теста е потретен и потвърден. Сега накъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Излиза, че егр пуска антифриз въпреки, че си го тествал и даже 2 егр-а го правят? На мен ми е съмнително това. Има ли начин да е от връзките нещо, а не от самия охладител? Не съм го виждал разглобено и не мога да предположа какво друго може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 6 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 И аз немога да си го обясня но е факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 6 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2018 Чак сега ти виждам темата. Случайно да имаш изгоряла свещ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 7 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Не нямам.Но и да имам каква е логиката като запуша егр-а да пали а като го отворя да контри.Същото се получава и с капачката на разширителя.Ще пробвам тия дни да изолирам водата през егр-а и ще видя какъв ще е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 За капачката има някаква логика. Като се освободи налягането явно не протича, откъдето и да го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 Логиката е, че егр ти нагрява главата повече и тя протича. По същия начин, когато имаш налягане в системата някоя от главите или и двете ти протичат. Обикновено в цилиндъра, в който се излива вода свещта изгаря. Това би могло да те насочи, коя глава да смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 А ако се махне капака отгоре това помага ли да не загряват толкова главите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 8 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Главите ги свалях и ги проверянаха. Карам без пластина а само нощува с пластина и няма проблем с паленето.Оставя ли я да се охлади без пластината мотора контри. Аз си го обястянам така:като загрее се създава налягане от разширението на водата и метала в егр-а се разширява и цепката се отваря при което като загася колата водата се изпарява и по тръбата през смукателя влиза в цилиндрите.Четох в един атглииски форум че за воден удар на този мотор са необходими 15 мл.вода и мотора е за боклука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 и двата егр-а ли да правят едно и също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 16 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2018 Малко новини!Сложих пластина и запуших тръбата на егр-а при смукателя.Така карах 2 дена и днес проверих как е пластината.От към клапана имаше капки вода и ръжда по ламаринката. Мисля че или имам лош късмет или водата идва от другаде там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване