Jump to content

Прекъсване 1.8Т


Audi8l

Recommended Posts

Здравейте, имам досаден проблем с колата и се обръщам към вас. 

Колата ми е А3 8л 1.8т 150к.с.  с чип. АРХ код на мотора. 

Преди седмица имах проблем с бууста карах я наколко дена до като открия точно от къде издиша турбо пътя явно се чуваше че духа от някъде. Имаше една разхлабена и изкочила скоба още на първия мъркуч след турбото преди неръждаемата тръба. Та наместих и стегнах скобата и всичко си дойде на място с налягането, но с оправянето на това дойде и следващото за което ще говорим. Колата започна да прекъсва между 1500-2000оборота при смачкване на педала и после пак във високите. Започнах да търся проблема. Вече един път ми се беше случвало подобно нещо и веднага се насочих към бобиноте понеже и беше записала грешка в трети цилиндър детонации. Размених бобината на трети с на втори покарах и отново започна да мига чека. Закачих я на вагкома и той отново заби на трети цилиндър.  Свалих свещите и те изглеждат натрет като изключим че гарнитурата на клапаните ми явно изпуска масло и имаше малко масло долу до тях забърсах ги огледах всяка бобина и те бяха по омъзнени и забърсах след което ги размених свещоте от първи и втори цилиндър отидоха на трети и четвърти за проба белкем запише грешка на някой др и да са ясни нещата.  Веднага след почистването врътнах едно кръгче и отново записа грешка на трети. Също така ми мирише на недоизгорели газове като работи колата на място. Кажете къде да ровя. Ето млко снимки с данни от ваг20180518_201902.jpgкома

20180518_201425.jpg

Screenshot_20180518-204219_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е състоянието на кабелите към буксите на бобините. Започвам да ги увивам за да се изолират да видим дали ще има промяна. Не мога да ги проследя след като започнат да слизат надоло покраи потора но там са в някакво гофре и ми изглеждат добре явно горе се изпичат хубаво от капака понеже лежът върху него. Може да ме насочите друго място където да погледна. 

Screenshot_20180519-143211_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам нищо по филтъра до одеве бях разхвърлял всичко кутии на акумулатора филтри всичко долу да следя кабели, но нищо не обичайно не намирам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли газово?Ако има огледай маркучите от дюзите до колектора.Ако няма пробвай да размениш бензиновите дюзи от 2ри и 3ти цилиндър,може да имаш проблем с тях.Смени си гарнитурата на капака на клапаните,защото ще береш ядове с бобините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има газово. За маркучите ми се видяха здрави,  но ще ги погледна пак по-добре. Днес замервах газовите дюзи всички дават едно и също съпротивление. Разглеждах и техните кабели нищо скъсано или протрито не намерих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мисля да го направя. Кажете какви свещи да сложа NGK? Колата е с газ и чип ако има значение. 

Днес прегледах маркучите от газовите инжектори и са в идеално състояние. Уплатненията на бензиновите дюзи също изглеждат добре сухи и стегнати това е без да ги разглобявам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 1.8т с газ и слагам NGK BKR7E. Сменям ги на всяка смяна на маслото. 6,50 е бройката. Лично за мен са много по-добри от тези, които дават по каталог PFR6Q.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си газовия инжекцион, той взема захранване от бобината поне поне от там вземат всички газаджии за по-лесно, на мен при тест с Ваг Ком ми дава късо към нулата заради него на бобините, ясно защо. А колегата по горе е казал какви са универсалните свещи NGK карам ги вече 30 000 км. на газ, Бош са боклуци само името им остана, правят ги в Турция дори Китайските са покачествени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,  имам развитие по случая. Та първо да отговоря на колегата, да мислих си да не би там да е проблема и проверяваха кабелите на газаджиите но нямаше проблем там. Смених свещите с NGK по каталог платинени за моята кола PFR6Q  part no: 6458. Но проблема си остана. След толкова операции по нея пак я прочетох и на ВАК-КОМ ми даде този път детонации в четвърти цилиндър.  След което  бобината от четвърти я пфеместих на първи. Карах колата и пак прочетох и грешката се премести на първи цилиндър и вече нещата бяха ясни с едно на ум де. Поръчах си днес бобина на беру каквато бях земинил една друга от старите на колата преди 20000км. Сложих я и всичко си дойде на място.  Не знам защо когато разменях бобини свещи и  други неща не можах да я хвана но факт разигра ме признавам си.  Аз мислих че бобините или работят или не не знам каква е точно причината тази да работи но при подаване на газ да прекъсва може би някъде е пробила по лулата ли нз. 

Смених си и гарнитурата на капака на главата за да спре и теча на масло и дано вече всичко да е наред.  Благодаря ви на всички отзовали се с насоки.  Добре че го има форума.  Поздрави на всички! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобината не е ЦК ключе,може да ти вгорчи живота,да работи докато е студена,но да прекъсва при топла кола,да прекъсва при влажно време,да прекъсва просто ей така без някаква закономерност или причина.Важното е че си открил проблема и не те е домързяло да смениш гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви се оплача закономерноста за изгаряне им и при мен важи. Днес преди да тръгна на път на далече се предаде още една бобина, но вече си знаех в магазина и си купих две една смених и една резерва.  Добре че ми се случи почти на тръгване от Пловдив,  че посоката ми беше на 350км.  Та сега ми остана една от старите което не съм сменил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И при мен същите симптоми, прекъсвания, оказа се бобина, година ходя по майстори, и всеки се захваща с газовата уредба. Докато не изгоря свещта на дефектната бобина, и само един младеж забеляза при нови свещи топло време с VCDS леко забавяне на „ъгъла“ на съответния цилиндър. Иначе при студено време при малко натоварване на ел. инсталация, всичко Ок, при жега, пуснат климатик, фарове, и прекъсвания без никаква закономерност.

Взех две бобини едната на Mobiletron производство Англия, с уплътнения, другата BERU, производство Китай, без уплътнение! и на двойна цена. Не забелязах разлика в оборотите при тест с двете бобини. Сега и аз си имам една резервна, за всеки случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...