Audi8l Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Здравейте, имам досаден проблем с колата и се обръщам към вас. Колата ми е А3 8л 1.8т 150к.с. с чип. АРХ код на мотора. Преди седмица имах проблем с бууста карах я наколко дена до като открия точно от къде издиша турбо пътя явно се чуваше че духа от някъде. Имаше една разхлабена и изкочила скоба още на първия мъркуч след турбото преди неръждаемата тръба. Та наместих и стегнах скобата и всичко си дойде на място с налягането, но с оправянето на това дойде и следващото за което ще говорим. Колата започна да прекъсва между 1500-2000оборота при смачкване на педала и после пак във високите. Започнах да търся проблема. Вече един път ми се беше случвало подобно нещо и веднага се насочих към бобиноте понеже и беше записала грешка в трети цилиндър детонации. Размених бобината на трети с на втори покарах и отново започна да мига чека. Закачих я на вагкома и той отново заби на трети цилиндър. Свалих свещите и те изглеждат натрет като изключим че гарнитурата на клапаните ми явно изпуска масло и имаше малко масло долу до тях забърсах ги огледах всяка бобина и те бяха по омъзнени и забърсах след което ги размених свещоте от първи и втори цилиндър отидоха на трети и четвърти за проба белкем запише грешка на някой др и да са ясни нещата. Веднага след почистването врътнах едно кръгче и отново записа грешка на трети. Също така ми мирише на недоизгорели газове като работи колата на място. Кажете къде да ровя. Ето млко снимки с данни от вагкома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Кабел/и/букса/си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 18 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Имаш предвид някой от кабелите към бобината или лоша връзка по буксата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2018 Доклад Share Публикувано 18 Май 2018 Мда, там рови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Ще ги прегледам днес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Това е състоянието на кабелите към буксите на бобините. Започвам да ги увивам за да се изолират да видим дали ще има промяна. Не мога да ги проследя след като започнат да слизат надоло покраи потора но там са в някакво гофре и ми изглеждат добре явно горе се изпичат хубаво от капака понеже лежът върху него. Може да ме насочите друго място където да погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 19 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Изолирах повредената изолация на кабелаците. Никаква промяна. Отново си прекъсва и записа същата грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Някакви други идеи, къде се намира комутатора да прегледам как е там полужението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Погледни на кутията на въздушния филтър за комутатора. Ако няма значи бобините са с вграден комутатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Нямам нищо по филтъра до одеве бях разхвърлял всичко кутии на акумулатора филтри всичко долу да следя кабели, но нищо не обичайно не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Колата има ли газово?Ако има огледай маркучите от дюзите до колектора.Ако няма пробвай да размениш бензиновите дюзи от 2ри и 3ти цилиндър,може да имаш проблем с тях.Смени си гарнитурата на капака на клапаните,защото ще береш ядове с бобините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 20 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Да има газово. За маркучите ми се видяха здрави, но ще ги погледна пак по-добре. Днес замервах газовите дюзи всички дават едно и също съпротивление. Разглеждах и техните кабели нищо скъсано или протрито не намерих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 А свещите какви са като марка, модел и производство? Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Свещи бош супер нещо си бях не помня точно коя серия взимане за моята кола по каталог. На 21000км са точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Аз бих започнал със смяна на свещите. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Да мисля да го направя. Кажете какви свещи да сложа NGK? Колата е с газ и чип ако има значение. Днес прегледах маркучите от газовите инжектори и са в идеално състояние. Уплатненията на бензиновите дюзи също изглеждат добре сухи и стегнати това е без да ги разглобявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S3Power Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Аз карам 1.8т с газ и слагам NGK BKR7E. Сменям ги на всяка смяна на маслото. 6,50 е бройката. Лично за мен са много по-добри от тези, които дават по каталог PFR6Q. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 22 Май 2018 Доклад Share Публикувано 22 Май 2018 Аз лично слагам BRISK SILVER и ги сменям на 20к км и до сега не аъм имал драми. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Колега провери си газовия инжекцион, той взема захранване от бобината поне поне от там вземат всички газаджии за по-лесно, на мен при тест с Ваг Ком ми дава късо към нулата заради него на бобините, ясно защо. А колегата по горе е казал какви са универсалните свещи NGK карам ги вече 30 000 км. на газ, Бош са боклуци само името им остана, правят ги в Турция дори Китайските са покачествени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 30 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Здравейте, имам развитие по случая. Та първо да отговоря на колегата, да мислих си да не би там да е проблема и проверяваха кабелите на газаджиите но нямаше проблем там. Смених свещите с NGK по каталог платинени за моята кола PFR6Q part no: 6458. Но проблема си остана. След толкова операции по нея пак я прочетох и на ВАК-КОМ ми даде този път детонации в четвърти цилиндър. След което бобината от четвърти я пфеместих на първи. Карах колата и пак прочетох и грешката се премести на първи цилиндър и вече нещата бяха ясни с едно на ум де. Поръчах си днес бобина на беру каквато бях земинил една друга от старите на колата преди 20000км. Сложих я и всичко си дойде на място. Не знам защо когато разменях бобини свещи и други неща не можах да я хвана но факт разигра ме признавам си. Аз мислих че бобините или работят или не не знам каква е точно причината тази да работи но при подаване на газ да прекъсва може би някъде е пробила по лулата ли нз. Смених си и гарнитурата на капака на главата за да спре и теча на масло и дано вече всичко да е наред. Благодаря ви на всички отзовали се с насоки. Добре че го има форума. Поздрави на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 30 Май 2018 Доклад Share Публикувано 30 Май 2018 Бобината не е ЦК ключе,може да ти вгорчи живота,да работи докато е студена,но да прекъсва при топла кола,да прекъсва при влажно време,да прекъсва просто ей така без някаква закономерност или причина.Важното е че си открил проблема и не те е домързяло да смениш гарнитурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 31 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Гарнитурата я сменях в 22:00 От липса на време. Не исках да слагам нови свещи да се омасляват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 На свещите нищо им няма,гумените лули на бобините не се понасят много добре с маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 31 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Да ви се оплача закономерноста за изгаряне им и при мен важи. Днес преди да тръгна на път на далече се предаде още една бобина, но вече си знаех в магазина и си купих две една смених и една резерва. Добре че ми се случи почти на тръгване от Пловдив, че посоката ми беше на 350км. Та сега ми остана една от старите което не съм сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Незнайко1 Публикувано 26 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2018 И при мен същите симптоми, прекъсвания, оказа се бобина, година ходя по майстори, и всеки се захваща с газовата уредба. Докато не изгоря свещта на дефектната бобина, и само един младеж забеляза при нови свещи топло време с VCDS леко забавяне на „ъгъла“ на съответния цилиндър. Иначе при студено време при малко натоварване на ел. инсталация, всичко Ок, при жега, пуснат климатик, фарове, и прекъсвания без никаква закономерност. Взех две бобини едната на Mobiletron производство Англия, с уплътнения, другата BERU, производство Китай, без уплътнение! и на двойна цена. Не забелязах разлика в оборотите при тест с двете бобини. Сега и аз си имам една резервна, за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване