RhythmiX Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Здравейте,колеги. Изпаднах пак във едни филми. Колата е 3.0 tdi BMK Преди около 2 седмици рециклирах хидросъединител,от доста време имах едно тресене и след рециклажа всичко заспа. Процедурата я извършиха във варна,свалихме хидрото и го изпратихме. Смених маслото,филтъра и гарнитурата на скоростната кутия. нямах проблеми с превключване на предавките и поради тази причина не сме отваряли кутията. колата събра 8.3 литра масло,преди да сложим хидрото напълнихме около два литра в него и след като го монтирахме на кутията започнахме да пълним и във нея,до тук добре. след ремонта на хидрото се качих в колата и й навъртях бързи 500 км. нямаше проблеми,след около още 500 км. Внезапно без никакви симптоми колата започна да рита между 3-та и 4-та предавка и много бързо се влоши и започна да влиза в авариен режим понякога. проблема го прави само като минава от 3-та към 4-та,когато сваля надолу няма проблем,другите предавки не се усещат как ги сменя. когато загрее колата и маслото започва да мени скоростите 4-та и връща 3-та след това пак 4-та и така нататък и понякога влиза в авариен режим. Маслото в кутията е VITOL и по спесификация е точно за моята кутия. Сканирахме колата за грешки и ми даде следната грешка: Прочетох всичко изписано в интернет на всякакви езици ? Повечето информация за тази грешка е за други марки автомобили със същия код и същите симптоми. От прочетеното най масов проблем е соленоид(електромагнитен клапан) за 3-та и 4-та предавка. Другия вариант е за някакъв Orifice filter: Звъннах в МиД Ауто - Варна и споделих за проблема,те ми казаха,че е трябвало да отворя и ск.кутия и да к сменя някакви клапани най-вероятно става дума за същия соленоид(Ел.Магнитен Клапан),но аз нямах никакви проблеми при смяната на предавките освен тресенето от хидрото,което се оправи след рециклажа му. дали е съвпадение появата на този проблем между 3-та и 4-та предавка или от някъде другаде идва причината? от МиД Авто ми предлагат да отида там и да ми рециклират и ск.кутия и ремонта щял да струва между 1800-2300лв. то това си е мазохизъм вече. 1200 лв. ми излезна ремонта на хидрото с труд и масла сега още един куп пари си е направо филм. доколкото четох и проверих тези електромагнитни клапани не струват толкова пари,а и може да смени само проблемния. Какво ще ме посъветвате да отида до Варна и да им кажа да ми сменят само проблемната клапа между 3-та и 4-та предавка или някаква друга идея? Не ми се дават 2000+ лв. още,а пак и лято идва. другия вариант,който ми хрумна е да взема само мозъка от друга кутия втора употреба,не знам как да постъпя и търся помощ тук,защото винаги сме си били полезни в този клуб. Благодаря за отделеното време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Трябвало е да отвориш и кутията. На мен ми се появи тази грешка, при опит да мине на 4-та скорост влизаше в авариен режим. След 2 дена, движейки се на трета скорост, чух как се скъса вала. Тези кутии късат валове... Закарах я в МиД авто, оправиха всичко - хидро, един клапан и 2 съединителя. Аз съм доволен... изключая финансовата част, като за 3 фара, както е модерно напоследък у форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 21 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Дано да се размина само със смяна на клапан. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 На мен ми бяха обяснили, че след смяна на хидро, увеличавало натиска прекалено много на останалите части и за това след рециклиране само на него кутията не издържала. Това е причината и МиД да не дават гаранция само, ако се рециклира хидро. честно казано си мислих, че е само връзване на гащи, ама ето, че явно се случва наистина. На какви километри ти е колата, ако знаеш реалните? Ако смяташ да си я караш още дълго рециклирай всичко, за да не ти се наложи да я овтаряш през месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Аз докато се наканя да оправя хидрото, скъсах вал. Ако го бях оправил и след това се беше скъсал вала, сигурно щях да обвиня новото хидро или новото масло. Така че , най-вероятно е съвпадение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 26 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2018 (Редактирано) При мен се получи май след рециклиране на хидро и ново масло.. колата не са ми я докарали още,но ми казаха,че на 2-ра или 3-ра нещо направило туп и сега колата все едно е на свободна. без грешки по таблото,просто натискаш газ и вдига само обороти. така ли става при скъсан вал? На ръчните скорости при скъсано каре става така,тук да не е пак някакво каре? Редактирано 28 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Колега незнам дали е соленойд но преди 2 години имах същия проблем и се оказа спукан вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Aз не мисля, че новото хидро е бил проблема, моето на 5хп му се издуха локъпа и поразучих доста около 5хп и 6хп. Общо взето безброй хора сменят и няма никакви последващи проблеми с новото хидро. Както са голямо изключение и проблемите идващи от смяна на масло...но такива са възможни да кажем. Реално ако хидрото може да ти направи нещо на кутията назад то така или иначе скоро е идвал ремонта... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 27 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Добре де този вал от какво се е спукал? Като де има впредвид преди смяната на хидрото съм нямам проблеми с кутията освен притрисането,което се дължеше на хидрото. или просто заради това,че карах много дълго време със заминало хидро съм износил и кутията така че след смяната на хидрото кутията вече е била износена и новото хидро и масло просто са усилили проблема,така ли да го разбирам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Разбирай го като съвпадение. Някои чупят вал и без да е пипано хидрото. Просто хидрото е първото нещо,което се износва, следователно първото което се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 27 Май 2018 Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Ми така от веднъж се пука и колегата е прав просто съвпадение, авала се пука защото не тея шестици е слабо място и вече след като го сменят вече е усилен и няма да имаш ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 27 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Ясно,едва ли ще ходя да рециклират кутията,мисля да взема друга кутия пак да видим.Колегата,@pe6koo каза,че имал две кутии. Имам друг въпрос след,като е скъсала вал кутиятс не е ли редно да влезне в авариен режим? Т.е да светнат буквите в червено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 27 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2018 Има ли вероятност хидрото да не е монтирано/зацепено правилно и от там да замине входящия вал или да не търся по вола теле? Все си мисля,че изключително невероятно съвпадение след слагане на ново хидро и смяна на масло и в рамките на 1000-1200 км. Да пови проблема между 3-та и 4-та и седмица по-късно да думне вала или каквото се е скъсало там за да остане колата на свободна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Май 2018 Доклад Share Публикувано 28 Май 2018 Аз смених масло и след 2000 км скъсах вала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 29 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Освен грешката между 3-та и 4-та p0783 е забила и грешка p0735 5 gear - incorrect ratio. Колата все едно е на свободна няма индикации по таблото,игледаха каретата и според майстора са здрави и кутията най-вероятно е счупила камбана(входящ вал) вариантите са ребилд на цялата кутия или втора употреба. С колегата @pe6koo съм се уговорил четвъртък да ми даде кутия. Ще ползвам моето хидро,защото е рециклирано преди 1200-300км. само ще сложим моя мозък на другата кутия и ще сменим клапаните(соленоидите) + ново масло и филтър. някакви други тънкости има ли при такава интервенция на ск.кутия от друг автомобил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Къде е рециклирано хидрото? И защо само нови соленоиди без да се отвори и обслужи клапанното тяло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Моля те да не забравиш после да разкажеш това чудо след една година как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 29 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Преди 1 час, DLS написа: Къде е рециклирано хидрото? И защо само нови соленоиди без да се отвори и обслужи клапанното тяло? Хидрото е рециклирано в МиД авто Варна. Съвета ти е да го отворя и обслужа ли ? Какво представлява обслужването? Смисъл отвори ли се не се ли рециклира ? ? преди 35 минути, N1995 написа: Моля те да не забравиш после да разкажеш това чудо след една година как е Чудо ли викаш ще е крайният резултат колега?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Доколкото имам информация от познати със сервизи няма да имаш проблеми с хидрото правено там. А относно клапанното тяло от много места се чува, че соленоидите дефектират крайно рядко. Като изключим тях вътре трябва да се отвори и почисти всичко, нови уплътнения и гарнитури, там е и регулатора на налягането, общо взето много дреболии ще искат освежаване за да работи като ново или близо. Има си китове за всичките ЗФ-и можеш да прегледаш какви части се сменят. Хубавото обаче е че тая операция може да се направи и след ремонта на скоростите ако все още има някакви проблеми. При 6хп не знам как е, но предишното поколение регулатора май го изкарват виновник за избитото уплътнение в хидрото, което ти прецаква локъпа в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Не карам никой на сила да купува кутия втора ръка, независимо от мен или от някой друг. Миналата година аз процедирах по следния начин: Рециклирах си хидрото във Варна, взех си гарнитура, филтър и 10л масло ЗФ 8 и втора ръка кутия, понеже имах налична. Преди да я качим дадох 100лв за отваряне, оглед и затваряне на кутията, понеже както вече коментирахме, втора ръка кутия си е на късмет. Откакто я смених имам ~25к км предимно градако и за сега всичко е нормално. Може би ако нямах налична кутия, щях да оправя моята или да търся по-нова поддържаща адаптации. В случая колегата е решил като мен да рискува, и можем само да му стискаме палци всичко да е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 7 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2018 При мен нещата се получиха за сега със смяната на кутията. Благодаря на колегата @pe6koo ,с който имах честта да се запозная лично. Изключително коректен и точен човек. Съдейства ми с каквото може. Днешно време рядко се срещата коректни хора,като колегата,тъй като работя с хора и виждам какви ли не. Колега тези дни ще се чуем,като почиваш да измислим нещо и за таблото и да пием по бира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване