Jump to content

Блокира двигателя...


HIFI

Recommended Posts

Та от заглавието си се разбира, но да разкажа... Колата е Ауди Ку7 2007 с двигател 3.0 TDI (BUG)

В неделя както си карах по магистралата със 120-130km/h нещо изтрака прилично силно, светна акумулатора на таблото и колата изгасна, волана се вдърви, педала на спирачките се "надърви" и те... добре че нямаше хора около мен, та си отбих в аварийната бавно. Опитах да запаля, но стартера не въртеше, а таблото гаснеше и след около 2 сек всичко изгряваше пак. Обадих се на пътна помощ и към сервиз. Днес от там ми хазаха, че двигателя е скъсал верига :(

Най-забавното е че предната неделя и смениха на колата масла, филтри и т.н... не че има нещо общо ама парите за обслужването си отидоха в "тоалетната", та и за това ме е яд.....

Сега алтернативите са две:

1. Отварят този двигател, шлайфане нови клапани смяна на каквото може и след затваряне чак могат да разберат има ли нещо друго като деформации по вала и какво ли още не.

2. Търся нов двигател, нося им го и от двата правят един...

С оглед, че първият вариант е с неясен край - май клоня към вторият. Е винаги има трети бракува се и взимам алтернативно возило...

Този беше с много хубави инжектори, рециклирани вихрови клапи и като цяло работеше супер не гореше грам масло и разхода на гориво си беше нормален. Колата беше купена с пълна сервизна история и километрите и към момента на скъсването бяха около 198К....

П.С. Ако знаете къде има читав двигател, който може да се чуе и види как работи преди да се свали пишете...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземеш същия точно инжекторите и вихровите клапи лесно ще се преместят или ще ти останат за резерва.

 

Обаче ме съмнява да скъса вериги на тия км и да са се скапали клапите. трябва само градско да е карано. Има колеги на по над 300 са им веригите. От БГ ли си го купил?

Дюзите правил ли си ги или си мислиш, че са добре?

 

Искрени съжаления за случката!

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, mshbul said:

.........

Обаче ме съмнява да скъса вериги на тия км и да са се скапали клапите. трябва само градско да е карано. Има колеги на по над 300 са им веригите. От БГ ли си го купил?

.........

Дюзите правил ли си ги или си мислиш, че са добре?

.....

Съмнява или не - скъса се :) и другата ми кола е с вериги, пак V6 но бензин и е на повече км, при това е и по-стара ама си държи... въпрос на късмет е. Сервизно по форумите навън пишат, че в зависимост от мотора на 160-200К се сменят....

Дюзите не бяха правени, но са ми ги показвали с диагностика как работят и си бяха все около нулите (в много тесни граници)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, преди време бях пред същата дилема и гласувам с две ръце за друг двигател - впредвид цената - най-добре да можеш да го чуеш, а не да е вече свален.За съжаление обаче, в този случай е хубаво да се сменят направо и веригите при нужда, защото все пак не знаеш на какво попадаш а двигателя ще е свален и ше може лесно да се проверят обтегачи, банани, плъзгачи.

До тук може би, ако се спреш на този вариант,  ще надхвълиш 5к лв. Само за инфо моите вериги изкараха 260хил. км. като поне 150 от тях бяха само по магистрали - двигател ASB 233 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че и двигатели не намирам.... обадих се на над 10 обяви за Q7ци на части и само две имаха единият го продават за 5800лв. необорудван, другият ще проверят BUG 171kw ли е, че много нова година беше и имам съмнения....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имам развитие. Извадиха двигателя. И четирите вериги са лъскавички и здрави :D проблема е счупена биела и бутало...

Пак казвам двигателя е обслужван добре, не гореше масло, нито антифриз! Маслото беше сменено седмица преди случката заедно с всички филтри по колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Намерих двигател, сега почват да прехвърлят всичко на "новия". Ще закарам дюзите отново за проверка/рециклиране. 

Интересно ми е хората от форума къде си ги правят? Има ли разлика от мястото и т.н. как варират цените за това ? :)

Нека пишат хора, които са ходили скоро и имат прясна информация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с Petarik от форума.

Пращаш му дюзите с куриер и ще ги провери и направи, ако има нужда. Смятам, че може да се разчита на коректност при него.

 

Зависи какво ще се смени в тях, но обикновено 200-250лв за всяка.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са малко пари.

трябва да изкарат поне двойно на тукашното рециклиране, за да си струва, а няма гаранция при положение, че оригиналните на 200х вече пикаят.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите по обменното изделие на Бош са с гаранция, но отказват да я признаят ако гръмне пиезото. А то си гърми сравнително често, особено при BMW и по-рядко при MB и AUDI, защото при рециклажа единствено то не се сменя и е на нейзнано колко часа работа. Правил съм такива дюзи на клиенти на ИПО. Не случайно новите дюзи са тройно по-скъпи от тези по програмата на Бош.  Така, че има и друга гледна точка - по-добре да си рециклираш собствените дюзи, ако горе-долу им се знаят километрите, отколкото да вземеш някакви със сменена механика и пиезо на безброй часа работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 29.05.2018 г. at 19:00, HIFI написа:

И аз съм със същия проблем моя върти не пали горивото стига до горивния филтър до дюзите не стига казаха ми скъсана верига мотора си върти не пали и несе чува тропане от двигателя

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...