Nonchev Posted May 30, 2018 Report Share Posted May 30, 2018 Добър вечер, Аудитория. Карам А4 В7 Авант 1.6 газов инжекцион. Преди 200км, смених задните пружини Sachs, задни накладки Brembo, предна ламбда сонда-DENSO сложих и запалителни кабели NGK. Свещи сменях преди 3500км, DENSO еднополюсни. След излизане от сервиза ми се явиха в купето нехарактерни вибрации от мотора-усещат се леки вибрации и видимо трептене на вътрешното огледало за задно виждане. Досега не съм сменял тампони на двигател, но и не съм имал такива вибрации. Бобина също не съм сменял. Има ли вариант да са объркали запалителните кабели при закачане към бобината и оттам да са вибрациите ? Отляво-надясно и отгоре-надолу това ли е правилният ред на запалителните кабели върху бобината: 3-ти, 1-ви, 4-ти и долу вляво 2-ри цилиндър ? Кабели за свещи сменям, тъй като от време на време подчертавам само на газ, около 2000об./мин или на по-висока предавка по стръмнина, при падане на мощността, колата почва да прекъсва и да набива грешка Мissfire 2-ри цилиндър, а отскоро и Missfire 3-ти цилиндър. Прекъсването е непостоянно и не забелязвам законност кога се появява. След смяната на последните части прекъсва известно време, но след 100км прекъсването изчезна-останаха леките вибрации. Колата видимо има по-голяма мощност и й падна разхода. Г.И. е Landi Renzo и са правени настройки и сменени филтри преди 4000км. Който може с инфо по темата, нека помога. Живо, здраво от мен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now