Jump to content

Мнение за А8 4.2 TDI след 2015г.


Recommended Posts

Здравейте,

Понеже нямам голям опит с Ауди, а и малкото опит който имам не е много добър, искам да попитам какво ви е мнението за фейслифтовата А8-ца с 4.2 дизела (385к.с.)? Същия мотор като в Кайена ли е? На собствениците на коли на повече километри - какви са най-честите проблеми с този автомобил? Какви са скоростните кутии на тези коли?

Благодаря предварително на отзовалите се,

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравей,

 

От 2 години съм собственик на такава (лонг вариянт). Мотора е 4.0 TFSI. До този момент съм имал само един по-сериозен проблем с някакъв сензор, следящ за позицията на ангренажната верига. За жалост обаче не беше евтино решение, защото трябваше да се свали двигателя, което като тотал излезе около 3 000 лв., но беше покрито от гаранцията. Лек проблем с компресора на окачването, но беше тампонче, което се беше скъсало и струваше 10лв., което също беше покрито от нея :lol: и много други дреболии, които не те натоварват с нищо и се сменят за няколко часа. Преди месец обслужих скоростната кутия. Кутията е Типтроник и до колкото знам е абсолютно същата като на S8 и държи на бой. Като разход на гориво е поносимо. При мен е малко по-висок, защото смених турбините с по-големи, горивната помпа, лек чип и изпусквателната система без да нарушавам гаранционните условия. Въпреки това всичко е чук и няма да съжаляваш с този мотор и кутия, като вече имам 143 000 километра и мисля скоро да сменя с новата или евентуално някой S модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 4.2TDI получаваш още от завода спортен диференциал. Кутията на всички A8-ци е типтроник 8HP.

В SSP 457 може да прочетеш повече за техническите спецификцаии на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@neotosi - Ако няма да те затрудни разкажи малко с какви си сменил оригиналните турбини и като цяло за ъпгрейдите които си правил. Всички тези интервенции в Ауди ли си ги правил за да важи гаранцията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правени са от човек, близък до Madness Motorsport и Porsche Пловдив (Конкретни имена не мога да спомена или телефони, защото човека не работи за абсолютно всеки след работното си време (просто приятели)), като турбините са от S8 (4000 лв. двете (Оказа се че има разлика в турбините от А8 и S8, за което не знаех)), системата е Milltek (3200 лв.), a чипа е закупен от Ауди (2100 лв) . Всичко това не наранява гаранция. Констатирано е всичко това с тях. Общо взето си имам А8, която върви повече от S8. Труда е около 2700 лв.

Редактирано от neotosi
правописна грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за споделената информация, изпусквателната система задължително ли е да бъде подменена и също така си споменал горивната помна тя с така от S8 ли се заменя?

 

Иначе освен турботата и самият двигател в S8 има малко конструктивни различия спрямо стандартният 4.0TFSI за това в SSP-то по-долу може да се прочете повече.

 

p.s. Изглежда, че според това SSP 920223 (в кеото се разглежда 4.0 TFSI мотора) в S8 се слага AL551-8Q кутията която я дават до 700NM.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивната помпа е от S8. Изпусквателната система единствено съм я сменил, защото ми харесва как звучи на Milltek. Също така въздушните филтри са подменени. Общо взето около 770ps, 960nm и от 0-100 за 3.1 сек. и от 0-200 около 11 сек. А S8 са 520hp, 650nm и от 0-100 за 4.2 сек. Разликата в цената също е много голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...