aqwsxz Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Здравейте. Тормози ме факта,че е трудно паленето на двигателя. Разбира се минах на различни майстори, смених двата датчика за температурата на водата, този с четирите пина и белия на блока с двата пина с изключение на синия за климатроника. Оказа се че напрежение на датчика за главата липсва или по точно с мултицет дава непостоянни стойности а с аналогов стелката достига до 8 волта и занулява . Премерих по отделно изводите на единия показва твърдо маса а на другия на пулсации напрежение. Последния майстор ми каза да видя дали така е на изхода от компа, но за моя изненада там кабел със същата окраска няма както и че при прозвъняване на въпросния кабел се установи че той изобщо не влиза там, а от дясно на калника има букса - до там всичко е ок, но след това кабела влиза в сноп към средната конзола . При прозвъняване на входовете за климатроника ми излезе сигнал на кафявата клема четвърти ред, но там цветовете са други. Някой имали точната схема за проследяване? Дали по трасето има друг ел.компонент който да е сгънал или нещо от сорта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Пробвай да стартираш мотора с откачена стартова(пета)дюза.Възможное да изпуска гориво и да го дави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 8 Август 2018 Доклад Share Публикувано 8 Август 2018 На датчика с четири крачета се мери между крачета 1 и 3. Напрежението трябва да е около 5V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване