Jump to content

Audi Q5 - леко ритане в скоростите


Tsvetelin

Recommended Posts

С радост бих желал да споделя развитието на моя случай с ритането на S-tronica - Q5 2009 2.0 tdi.

Симптоми - ритане само при смяна от 2 на 1, толкова силни, че поклащаха колата. Когато колата е студена - т.е. паля и тръгвам - няколко пъти гасене на двигателя докато загрее. Всичко останало мед и масло - напред назад си тръгва сама, всички останали скорости сменя без да се усети, никакво тресене никога.

След месец и половина чакане на Мишо най-после като се върна се видяхме, отидох само да му я покажа колата. След като се качи и я покара, каза дай я тука - вкарахме я, час и половина като хакер прави някакви ъпдейти и адаптации, прекъсвани на няколко пъти от тест драйв, занимава се до 22:00!!! и ми каза да подкарам колата поне 500 км ма дълъг път следващите дни и да се върна да кажа как е.

Е, направих едни тигели на околовръстното, и няколко карания из града , все едно е друга кола - няма и помен от ритането, а още не сме сменили ни масло ни филтър. Днес отидох да го видя и да му споделя, че даже още не съм излязъл от града - вика дай да я видя, качи се, покара я, и даже не се учуди какво е направил!!!

Който и каквото и да каже за Мишо ще е малко, да ни е жив и здрав, че без него или се бъркаш 7-8000 за нова кутия, или караш потрошения шит на Ауди. 

Говорих с няколко колеги от форума, които са имали подобни на моите проблеми, и решението е било или цяла или половин нова кутия, ей така, за по-сигурно.

Мисля, че това е поредното доказателство, че Мишо е единствения човек, който знае и червата на тези кутии и може да си играе с тях както си иска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не я карам аз, но жена ми я кара!

Че замисълът на кутията е добър си е факт, но недопустимо е на маса народ (да не кажа всички) на толкова малко километри реномирана марка като Ауди да причинява такова страдание с тази кутия, не са единици тези които на под 100К км са я сменяли или ремонтирали, затова го определям като шит, когато няма проблеми кутия е добра, само да не сдаваше багажа толкова често. Но както и да е, нека не отклоняваме темата, целта на поста ми е друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги аз имам ауди ку5 2000 кубика 2013 година но смених маслото и филтъра на скоросната кутия но сега като сменява скоростите леко предърпване прави все едно леко се затруднява и на 80 км на 7 ма предавка е на д имал лие някой такъв проблем ще ви съм благодарен ако ми отговорите няма никакви грешки правил съм му диагностика не знам какво да правя иначе си върви и си прехвърля скоростите 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение кой какво ще ти каже, отиди при някой който ги разбира тези кутии, да ти направи качествена диагностика и да разбереш какво й е. Аз в България знам за един единствен такъв човек, който се намира в София, ако имаш интерес пиши на лични, ще ти дам координати.

 

ПП Да кажа и за моя случай с ритането на кутия, където по-горе споменах, че Мишо направи адаптация - ами изкара месец-месец и половина. Оставих я естествено пак при Мишо Юли месец, след 3 дена работа и смяна на съединител, датчик на кутията, ремонтен комплект мехатроник, масла, кутията е страхотна - над 10К досега сме й врътнали. Стария ми съединител беше бая изпечен, просто му било дошло времето.

С две думи не се надявайте много на адаптациите, софтуера не винаги може да компенсира проблемите на хардуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

mhi406vt Колега моляте дай ми номера на този човек Мишо. От Варна съм и съм за няколко дни в София, а имам проблема с ритането на 2ра. Нямам възможност да вляза в форума за това ще те помоля ако видиш това съобщение да ми пишеш смс или вайбър с номера на мишо на номер 0897450436 . Предварително благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

 

 

Привевт Колеги,

 

 

От  скоро имам Ауди q5 3.0. tdi. и имам ритане от 2 ра към 1ва.

 

Моля пратете ми  контакт на Мишо или някой които може да ми помогне .

 

От София съм

 

0886300515 или на мейл ten80@abv.bg

 

Предваритлено благодаря.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Мишо и останалите има толкова писано, че няма накъде повече - ето това му е телефона +359884723037 - няма кой друг да ти оправи читаво колата и да ти даде адекватна оценка на състоянието й и какво точно се налага да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързият отговор.Още утре ще се свържа с него.

 

Лека вечер.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

 

На 30.06.2018 г. at 15:40, Koher64 написа:

Здравейте колеги,

Моят проблем е подобен. Карам Ауди Q5 3.0 TDI, S-tronic 7 скорости, 220 000 км.

 

Проблемът е следният: при каране на дълъг път над 140-150 км пробег, при спиране на място и преминаване на скоростната кутия от 2-ра на 1-ва скорост се усеща ритане. Сигнални лампи по таблото липсват, не изписва никаква грешка. В градски условия и къси разстояния кутията работи перфектно. Маслото на кутията е сменяно преди 50 000 км. Не е правена адаптация и ресет на кутията от катко е моя собственост (60 000 км.) 

 

Моля за мнение по въпроса!

 

Лек ден!

здравеи и при мен се появи същия проблем от 2-1 има някакво ритане искам да попитам какъв беше проблема и за каква цена я оправиха

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

препоръчвам да отидете на диагностика при Мишо от Дружба. Гаража му е над ДИАС ауто: https://goo.gl/maps/xi5YRUxyVW878obB7 

Телефон: +359884723037

 

При мен проблема се проявки след като старият ми майстор сложи грешното масло и от там ми разказа играта ... прегряване на маслото, съединителя започна да отделя частици, запушване на кпаланите в строника и мазало. Също така има един датчик в сухата част на кутията, до 2015 се произвежда дефектен по бюлетин на Ауди Германия.

Проблема може да бъде до смяна и на софтуер, както и да бъде комплексен - stronic-платки, клапани, датчици, съединител и т.н.

 

Така да го кажа съм пробвал: Коко от малинова долина, Порше сервиз, S-Auto, Das Auto Service, ..... само Мишо ми помогна.

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя - задължително преди това му звъннете и се уговорете, иначе вероятността да не може да ви обърне внимание от първия път не е малка. Причината да не вдига някой път през деня телефона и да не желае в работно време да го безпкоят не е защото той е някакъв изрод, а защото е професионалист и много отговорен към работата си. След 18:00 му се обаждате и ще ви свърши работата така, че повече да не се сещате за този проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 27.07.2020 г. at 10:57, Tsvetelin написа:

Здравейте,

препоръчвам да отидете на диагностика при Мишо от Дружба. Гаража му е над ДИАС ауто: https://goo.gl/maps/xi5YRUxyVW878obB7 

Телефон: +359884723037

 

При мен проблема се проявки след като старият ми майстор сложи грешното масло и от там ми разказа играта ... прегряване на маслото, съединителя започна да отделя частици, запушване на кпаланите в строника и мазало. Също така има един датчик в сухата част на кутията, до 2015 се произвежда дефектен по бюлетин на Ауди Германия.

Проблема може да бъде до смяна и на софтуер, както и да бъде комплексен - stronic-платки, клапани, датчици, съединител и т.н.

 

Така да го кажа съм пробвал: Коко от малинова долина, Порше сервиз, S-Auto, Das Auto Service, ..... само Мишо ми помогна.

 

И аз съм с 2 ръце за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте на всички колеги с Q5! Само да вметна,че съм жена не ме съдете много ако не обясня много правилно проблемите,но са много сходни с изчетеното до сега от вас. Накратко 2018 станах собственичка на Q5 3.0 TDI 2009г. Проблема е,че мъжа ми реши да ми я купи даже без да я кара,уж от приятел и я взе с ритане в скоростната кутия. Въпросния ни каза,че след ъБдейт на софтуера на скоростната кутия ритането ще спре.. е да ама не,направих и ъБдейт в Ауди и всичко си продължи. Само да обясня,че при мен ритането е докато колата загрее и е толкова силно,че при спиране,ако не отпусна предала на спирачката малко преди колата да е спряла буквално гасне. Рита и при тръгваме от 1 към 2 и при спиране от 2 към 1. Като загрее се усеща много леко. Сменяла съм и маховика и скоростната кутия и след тези интервенции ритането продължи.(тази интервенция ми излезе 6800лв. Преди 2 години) Когато се обадих на майстора,ми обясни,че трябва да се смени и синхронизатор на скоростната кутия и бях пред нервна криза,защото беше по-правилно да ми го съобщи когато колата е още при него и е разглобена,но нищо. Та сега вече не знам на къде с тези скорости и някога ще се оправят ли изобщо. Моля за съвети..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така е сменена “скоростна кутия”, пък тя пак рита ? Явно е сменено нещо по скоростната кутия (съединител, масла и консумативи, клапани, сензор ?), но от описанието не става ясно…

Ритането 2 -> 1 е класически проблем за не добре работещо ДСГ, доста често е комбинация от износен съединител и позацапан мехатроник… но трябва да отидеш при човек който ги разбира тия кутии (не при настоящия “майстор”) и да се направят нужните процедури. 
В темата можеш да прочетеш за Мишо ( https://multitronic-box.com ), той е най-запознатия с тия кутии в БГ, може да опиташ при него да решите проблема. 

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не, за някои бензинки в САЩ имаше ZF ако не се лъжа, но може и да бъркам.

Иначе и Мишо като вземе още 5-6 боня за тоя клозет и ще трябва развод директно :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, те дадат ли се такива пари за финално оправяне на кутията, няма смисъл да се продава или поне не скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При кой майстор е правена тази кутия? Как след смяна на кутия е продължила да рита ? 

 

преди фейса май на всичките е stronic, след това почват да слагат ZF8 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровнах набързо и изглежда, че за Европа Q5 автомацика е бил само един S-tronic.

Изключение прави SQ5 което се е куплирало с 8 степенен ZF.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...