ert00 Публикувано 8 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2018 Добър ден! Имам нужда от мнение по два въпроса И те са: От известно време след запалване на колата, пали и държи 1300/400 оборота докато не я исфорсирам, след което си падат на 800/900 и си ги поддържа. Ако не го направя си държи високи обороти докато не я изгася и запаля отново след потеглене. Разпитвах колеги и приятели и ми казват, че е нормално но за мен не е, развиха ми една теория че компа се настройва автоматично според бензина но на мен не ми се вярва всеки път да е това, а от два дена гасне, пали не успява да задържи оборотите и ако не натисна съединител гасне. Следващото мнение е до колко е удачно и вариант ли е изобщо да си сложа газово втора употреба понеже не ми се дава половината цена на колата за ново газово при положение че не се знае колко време ще я карам. Колата е а4 б5 1.6ахл 1998. Благодаря предварително за мненията и поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 9 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2018 Втора употреба газово е безмислено, ще дадеш парите за ремонт по старата система и ще ти излезе на цената на новата, а главоболията ще са в пъти повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ert00 Публикувано 13 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2018 Благодаря за отговора, такъв получих и от майсторите. Прикачвам видео, на което се вижда как пали с колебливи обороти и след форсирането се "успокоява". Искам къде може би е проблема, и да ли мога да го оправя сам. П.С знам за алармата за маслото, то не е за смяна просто не е изключена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 15 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2018 Не виждам проблем. Оборотите стоят стабилно и високи първоначално. След форсиране не се колебаят, не гасне. Какво те притеснява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ert00 Публикувано 17 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2018 Въпроса ми е защо ако не я форсирам ще си останат високи и след тръгване,а като я изгася и запаля се нормализират. Няколко пъти ми се е случвало да не запали и след изчакване от долу-горе една минута си пали нормално, идеята ми е да се подготвя за бъдещ проблем и ремонт. Според мен може би има проблем в стъпковото моторче, понеже стартера върти, запалва обаче не успява да си задържи оборотите и гасне ако не натисна съединителя, или поне така си мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasicha Публикувано 29 Август 2021 Доклад Share Публикувано 29 Август 2021 И какво се оказа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване