Jump to content

Счупена Жабка на А6 4F / счупено забавено отваряне /


andrei_S40

Recommended Posts

Колеги, тази вечер ми се счупи забавеното отваряне на жабката. Стана много гадно, сега при натискане на бутана за отваряне на жабкаа, капака, с ялата си тежест пада надолу и опира в пантите.

Някой, ако се е сблъсквал с подобен проблем, нека каже моля, цялата жабка ли трябва да се смени или има някакво зъбно колело и/или амортесьор, които могат да се сменят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

37 minutes ago, pe6koo said:

Счупил се е амортисьора от основата. Сваляш жабката и го лепиш с поялник и малко тел за армировка :)

Пешко, аз питам сериозно. 

Такива ,,доработки" няма да свършат работа.

Явно е амортесьор. Ще трябва да купувам нов. дано да го имат в Порше София-Запад.

34 minutes ago, Manniakk said:

и оправи амортисьора, че няма да изкара дълго

Има ли ги в България тия амортесьорчета? Проблемът е много специфичен и силно се съмнявам, да ги имат на склад в Порше София-Запад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това дет ти е писал пепи е решението, вече се е счупило рамото, което държи вратата. Ако не искаш да лепиш друга жабка, амортисьора по спомен беше 70лв. едва ли го има на склад

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маниак, благодаря за включването. Не съм сигурен, че сте се справя с лепенето на основата на амортисьорчето.

Чакай да изясним, ако жабката остане в това състояние ще се отваря сама, така ли? 

Искам възможно най-бързо да я оправя. Жабката иначе е в много добро състояние. Нямам нито една драскотина. Нова не искам да слагам.

За това амортесьорче става дума, нали

 

 

амортесьор на жабка на ауди а6 4f снимка 1.jpg

амортесьор на жабка на ауди а6 4f снимка 2.jpg

амортесьор на жабка на ауди а6 4f снимка 4.jpg

амортесьор на жабка на ауди а6 4f снимка 3.jpg

амортесьор на жабка на ауди а6 4f снимка 6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох да гаража и свалих жабката на колата. Лошо. Оказа се, че е счупено ,,рамото" на супорта на амортесьорчето, който е неподвижно фиксиран към панела на жабката.

Ето снимки:

 

На първата и втората снимки, се вижда участъкът, в който е счупено ,,рамото" на супорта, който играе ролата на лост, изтеглящ буталцето на амортесьорчето.

Счупването е на много неприятно място.

счупено амортесьорче на жабка 1 .jpg

счупено амортесьорче на жабка 2.jpg

счупено амортесьорче на жабка 3.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 18.06.2018 г. at 11:18 PM, ShadowM said:

Пробвай по начина, който ти каза Пешо. Може да вземеш и двукомпонентно лепило за пластмаса

А дали ще издърши с лепило? Аз мислех да шинирам с метална пластинка и винтчета от клавиатура за PC. Тия дни е жега в службата и се прибирам каталясал.

Какво двукомпонентно лепило би ми препоръчал? Нещо от рода на ,,Бизон" или ,,Поксипол"?

Не вярвам да стане само с лепило, защото е счупено на много тъмко място. Контактната повърхност е малка.

Моля, кажете кой би се навил да го направи? Много е неудобно за работа. Не знам и дали може да се извади супорта на буталцете, без да се повреди жабката и да сотанат драскотини по нея

1 hour ago, EHKOB said:

Колеги, това ли е амортисьорчето, че да не го свалям моето преди да дойде, да си го поръчам направо, гледам, че номера е същия

F634840A-2869-42B0-AB34-C3F152FD2858.jpeg

Да бе! Точно това е шибаното буталце! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, някой лепил ли е супорта на амортесьорчето на жаблата? При мен не е счупено амортесьорчето, а самото рамо, ка което се държи ,,ухото" на амортесьора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нагряване няма да стане. Участъкът, в който е счупването е с много малка площ. Няма ,,месо", няма достатъчно материал, който да се стопи и да захване. Много шибано. Ще трябва да се мъча да го шинирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрей купи си ново за 6 лева и не се занимавай с глупости, ще ремонтираш тая тъпотия дето ще се чупи пак след 10 минути. Преди повече я гледаше тая кола дейба, кви са тия клош ремонти награвания глупости :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих жабката. Шинирах счупеният участък и работата заспа. Едва днес се освободих от ангажименти и имах само един ден. В момента жабката се отваря много мазно ( преди, откакто съм купил колата, жабката се открехваше едва на 2,5 см, като за да я отвориш се налагаше да помагаш с дясната ръка, то така стана и счупването).

Много пипкава и много сръдкава работа. Отне ми много време, като най труднен беше момтажа на жабката. Справих се много добре. Няма нито една драскотина по жабката, никакви повреди.

Аз не съм лепил. Направих ,,ортопедична" микро шина, от стоманен клипс на нож. Поиграх си с ,,Дремел" и се получи шина, която е много здрава,( защото е стоманена и издържа тежестта на капака) която пасна идеално по участъка на счупване. После обаче се счупиха двете ,,зъбчета" на кръглата част на самото амортесьорче. Там обаче беше лесно. Направих от гъвкава пластмаса нов елемент и го фиксирах. После сглобих амортесьорчето към супорта.

Хоп...... стана...

После дойде гадостта с фиксирането на жабката. Това ме измъчи много, защото жабката е доста тежка, кютук е, аз нямах помощник, работех сам и с едната ръка подпирам, а с другата с камък торкс завивам петта болта. Как не се гъзих, чекнех, но успях. Сега жабката работи чудесно. Плавно се отваря, без вече да има нужда от ,,помощ" с ръка.

NB

На колегите, които им предстои да сменят амортесьорче, само да кажа:  За да работи плавното отваряне, какро трябва, омортесьорчето, следва да бъде обилно смазано с тънко масло (може и аерозолно диспергирано, от спрей), НО НЕ И С ГРЕС! Преди смазането, трябва на цилиндъра на амортесьора отгоре, да се пробие отвор със свредло 1,5 мм МАКСИМУМ! Не повече от 1,5 мм. Разпробиването е необходимо, за да може в цилиндъра на амортесьора да влиза малко въздух, при издърпването на буталото надолу, под силата на гежестта на капака на жабката). Тези които ще сменяте амортесьорче, заьължително разпробийте цилиндъра на амортесьора( но с най-малкото свредло).

За смазване, аз използвах тънко оръжено масло( просто нямах друго под ръка) , но иначе отвътре амортесьорчето се смазва чудесно и с най обикновен спрей.

Най тегавото беше с обратния монтаж на жабката). Дееба кютука е тая жабка.

В заключение, работата е елементарна, дори за лаик като лен. За сметка на това е много пипкава тая замяна и е задължително да имате и помощник, ако не искате да получите дислова херния.

За онагледяване на днешната галимация, орилагам следният видео материал:

Жабката, след счупването супорта на амортесьорчето:

Жабката преди

 

 

20180617_210423.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...