Jump to content

Счупена Жабка на А6 4F / счупено забавено отваряне /


andrei_S40

Recommended Posts

Колеги, искам да кача три клипа, на които съм снимал жабката преди( счупен амортесьор) и жабката сега с поправен, разпробит и смазан амортесьор). Сега, жабката се отваря много леко, достатъчно широко, доста по бързо, но същевременно е достатъчно плавно, така щото движението надолу в последните един два сантиметра да бъде компенсирано от амортесьорьора и жаблата да опре в пантите.

Съжалавам, че в момента не мога да кача клиповете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Извинявам се за непохватността си: ето линк със състоянието на жабката, при счупен амортесьор

 

Ето тук, състоянието на жабката след галимацията

Както може да се види, отварянето е плавно, но без задържане ( има задържане на жабката, в последните сантлетър-два от хода на капака, в посока надолу)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, N1995 said:

Андрей купи си ново за 6 лева и не се занимавай с глупости, ще ремонтираш тая тъпотия дето ще се чупи пак след 10 минути. Преди повече я гледаше тая кола дейба, кви са тия клош ремонти награвания глупости :D 

Христо, заяждането ти е меко казано, много неуместно! Не става дума за клошарство и за пестене на пари. Поддържам си колата, както и когато я купих. Няма разлика. Просто не ми се чакаше за амортесьорче. От друга страна, времето и най-вече СТАРАНИЕТО, което отделих на тая глупост, никой друг, чужд човек, майстор няма да го направи. Не че не може, може и по добре от мен разбира се, просто е страшно пипкава тая работа. По същият начин, преди две години си смених централната конзола и зумерчето на парк троника. Бавано, бавно, старателно, без повреди по интериора. Само отпечатъци от пръсти.

Аз амортесьорче за жабката ще поръчам ОЕМ от Райно, за да си имам. Вече знам как се сменя и т.н.

Накратко, ако Ви предстои подмяна на това шибано, крегчхко, като солета амортесьорче, правете го по двама (за да не Ви болу после кръста) и разпробийте цилиндъра на амортесьора! На видео материала, в по-горният постинг се вижда ефекта от разпробиването(второто видео).

Преди, при натискане на бутона за освбождаване нщкапака на жабката, същият се открехваше едва, едва и тряжваше да се помага с ръка. Така всъщност ми се счупи основата, на която се държи буталота на амортесьорчето.

Според мен, подчертавам дебело, СПОРЕД МЕН, ако е счупена основата ( най гадният вариант, както в моя случай), затопляне, размекване и подоепяне, няма да свършат работа. Трябва да се шинира, ама е много, много досадна работа! Отврат!

Важното е, че стана.

Поздрави на ссички, които ли помогнаха със съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 2018-6-25 at 5:27, EHKOB написа:

Малко стоманено парченце, се обработва и рапробива. След това с малки винтове, се фиксира счупеното паче от основата. Съжалявам, че не направих снимки вчера, но бързах, а и доста време изгубих. Все едно се шинират счупени кости.

Енков, изгледа ли клиповете?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@andrei_S40 изгледах ги, но мисля, че имаш проблем с амортисьорчето, доста задържа, принципно трябва да се отваря плавно и бавно цялата до долу а твоята се отваря рязко и спира.

 Все пак не знам как да го направя това шиниране, ще го мисля като разглобя жабката само да дойде китайското амортисьорче и я почвам.

 Ето как трябва да се отваря:

 

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андрейчо, не се заяждам баце, просто не си заслужава да се занимаваш. Тази жабка е конструирана зле. За 4-5 години заминава амортисьорчето или се чупи. Колкото и да го ремонтираш пак ще се изкриви / изтроши защото усилието там е прекалено голямо. Няма как арматурата да заздрави толкова, че да държи повече от пластмасата. Па като си и сметнеш колко време и нерви си изтрошил за видеа  и тн. става още по-зле работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, EHKOB said:

@andrei_S40 изгледах ги, но мисля, че имаш проблем с амортисьорчето, доста задържа, принципно трябва да се отваря плавно и бавно цялата до долу а твоята се отваря рязко и спира.

 Все пак не знам как да го направя това шиниране, ще го мисля като разглобя жабката само да дойде китайското амортисьорче и я почвам.

 Ето как трябва да се отваря:

 

Не. Не се отваря рязко жабката. Рязко се отваряше, когато не фукчнкционираше амоттесьорчето, поради счупване и капака падаше рязко и силно с цялата си тежест, върху пантите на жабката.

В момента, жабката се отваря по-бързо и достатъчно широко, така че не се налага да я доотварям с ръка, като разпъвам капака на жабката.

Иначе, откакто съм купил  колата, от юни 2012г., жабката едва се открехваше на непове от 1,5 см.. 

Вдче не ми е проблем да сменя амортесьорчето с ново. Даже ще поръчвам ОЕМ ско амортесьорче. За монтажа бчна жабката обратно, обаче си има нужда от още един чифт  ръце.

Енков,За мен е важно, че сега жабката ми се отваря достатъчно широко, без да пада капака на пантите. 

Само да кажа, че аз разпробих амортесьорчето, заради това се отваря по бързо. Освен това, съм го смазал доста обилно. 

Като цяло, цялостната компоновка и изработка на тази жабка при 4F, е една голяма недомислица. Даже не знам от ВАГ, с какъв акъл са я конструирали, толкова недъгава тая шибана жабка.

 

3 hours ago, N1995 said:

Андрейчо, не се заяждам баце, просто не си заслужава да се занимаваш. Тази жабка е конструирана зле. За 4-5 години заминава амортисьорчето или се чупи. Колкото и да го ремонтираш пак ще се изкриви / изтроши защото усилието там е прекалено голямо. Няма как арматурата да заздрави толкова, че да държи повече от пластмасата. Па като си и сметнеш колко време и нерви си изтрошил за видеа  и тн. става още по-зле работата. 

За загубеното време и нервите по жабката си прав! 

Това са загуби, които нямат парично изражение. 

Засега съм доволен от резултата. Интересувам се, да не ми се счупи капака на жабката и да се отваря. В момента, след интервенцията жабката се отваря много по-добре от състоянието, в което беше, преди счупването.

Иначе, амортесьорче ще купувам, за да имам в резерв, в случай на ново счупване.

При лен е гадно, че се счупи самата основа. А нея не виждам парт номер, да се продава отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ добре са си я конструирали, знаеш ли колко амортисьорчета са продали след това :D

Определено заводски си се отваря супер мазно и това може да се постигне единствено с ново амортисьорче

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето го отворих, почистих, раздвижих и нова смазка. Отделно се беше счупило рамото пак в най, тъкната част, с един поялник и няколко скоби от телбод стана по-здраво отколкото е било като ново. Вече 2г се отваря мазно, а жабката се използва всекидневно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 2018-6-25 at 18:49, pe6koo написа:

Цитиране на предходно мнение!

Пешко, интересно ми е как испя да прилепиш рамото? Разбрах за ,,армировката", ама ми се струва слабичка тази конструкция.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С поялника като допреш двете парчета, се стапят и стават едно цяло. И за всеку случай, отгоре примерно парче кламер  и като го натиснеш с поялника и задържиш, той се впива в пластмасата. Става много здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Епично видео. Сега си поиграй с болтовете така, че луфтовете по краищата да са еднакви и като натиснеш копчето да се отваря като хората ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее :) Развии ги всичките и гледай луфтовете и как се отваря, притягаш отзад, отпред ги оставяш малко по-незавити да отхлабиш и да отваря по-леко, не да лопа разбира се. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица и половина пристигна и моето амортисьорче. Вчера намерих време да се занимавам и го смених. Работата заспа, отваря се мазно, мазно. Най-големия зор е връщането на тая жабка обратно (колко ругатни отнесе) :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се пробие амортисьорчето отгоре без да се сваля жабката - т.е. ако се развият само горните ѝ болтове и се натисне надолу? Мързи ме да я свалям цялата. Моята жабка, от както съм взел колата, като натисна бутона се отваря 1 см и така остава, трябва да я отворя надолу на ръка, много е стегнат амортисьора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не беше проблем не е толкова тежка жабката сам човек може да я свали и качи за 10 мин, @VBI няма как да стане, трябва цялата да се свали, моя съвет е да си купиш амортисьорче, с пробиване ме съмнява.

Само с нагласянето немога явно да се справя с тия луфтове :(

Редактирано от EHKOB
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не се прави по нощите, а спокойно на светло, 6 болта са, завии ги всички колкото да държат, намести правилно жабката и ги дозавии, елементарно е, трябва да се постараеш само :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...