Jump to content

Тракаща верига на 3.0TDI


StanTanev

Recommended Posts

Здравейте, наскоро се сдобих с а7, пиша тук защото  има по голяма активност, мотора е 3.0тди 245, идентичен с на а6 4g такаче мисля ще ми помогнете с малко инфо. Взех е и след 1 седмица започна да се чува веригата, в момента при всяко едно палене си притраква. Взех оферта за смяна на верига , цената бе 3.000 лв. Въпроса ми е някой сменял ли е и дали в Ауди няма да е г/д на тази цена и да си е сменя там нараво ? Карам е в момента така , не знам колко е  вредно , от сервиза ми казаха че нямало проблем да е карам , идвали коли с мн по зле тракаща но ... 

Редактирано от StanTanev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здрасти колега и моита притраква, но още и е рано за смяна, доколкото знам ,до 4 секунди след паленето не е болка за умиране, ако трака по продължително сменяи да не стане беля.До колко за офертата и на мен са ми правили за 3500, но не в Ауди .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 2018-6-22 at 16:10, Аци написа:

Цитиране на предходно мнение!

Значи г/д около тази сума върви. При мен 2-3 сек притраква, лошото е че е при почти всяко палене дали в топла или студена няма значение, нз колко е зле това.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, StanTanev написа:

Значи г/д около тази сума върви. При мен 2-3 сек притраква, лошото е че е при почти всяко палене дали в топла или студена няма значение, нз колко е зле това.

Не се притесняваи и при мен почти на всяко палене вече 20000км.няма влошаване , за около 2 или наи много 3 секунди , някои път не трака.Знам ,че предстои смяна , но ще изчакам още.Лесно се не дават тиа пари :hilezh:.Маслото ми е оригинално от Раино го взимам ака има някакво значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развивам авто хипохондрия заради вас, всеки ден следя за такова притракване, накрая май се самоубедих, че имам за под секунда, при което твърдо се убедих, че са ми за смяна верига и обтегачи. След което ме изгониха от сервиза да си карам колата и да не се занимавам с глупости :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е сменял що не сподели малко подробности, примерно на колко километра , къде,  как , впечатление след това , за колко дни става всичко , такива ти му неща 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравей,

Случайно попаднах на темата като имам познат, който кара 2016 ауди а7 3.0 tdi, при което веригите се разтракаха като на световно на 113 хил. километра.Там нямаше такива 2-3-4 секунди, а тракаше в минути. Колата е обслужвана в ауди и всичко по нея е топ ноч. Ремонта бе направен в Ауди като стойността му излезе около 6000лв. с труд, части и всичко от което се нуждае. Ремонта продължи ако не се лъжа 4 работни дни и до сега не съм чул да се е оплакал от нещо след ремонта, но и не би трябвало. Със сигурност автермаркет вериги ще си намериш на половин цена около 1000лв. и ремонт могат да ти направят повечето големи сервизи и труда сигурно ще ти излезе около 700-1000лв.със същото времетраене. Къде могат да ти направят такъв ремонт и да ти дадът добра цена и също качествени вериги не знам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

До колкото съм питал а и чел като ще сменяш верига се сменя всичко та да ти е мирна главата, верно е пари се дават , но като ще го правиш да се прови като хората , вежен е краиния резолтат нали

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Wizi changed the title to Тракаща верига на 3.0TDI
On 6/22/2018 at 9:37 AM, StanTanev said:

Здравейте

 

Здрасти! Следващата ти тема с толкова изчерпателно заглавие ще бъде директно изтрита, не коригирана. Просто случайно да не се чудиш. :) 

 

Поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се пише на тема обслужване на 3.0 TDI и тук ви давам необходимите неща за обслужване на ангренажния механизъм на двигател ASB.                Някои не сменяват зъбните колела или ги сменяват частично, но аз се въздържам от съвети и препоръки. Посочените цени са тези на ПоршеБГ без никаква отстъпка, а за ремъка и ролката на горивната помпа съм дал номерата по INA и Contitech, като цените им са лесно откриваеми.

1."БАНАНИ"

(9)  VAG ОБТЕГАЧ ВЕРИГА      059 109 217 C      Цена: 464.59 лв

(10) VAG ОБТЕГАЧ ВЕРИГА     057 109 218 K      Цена: 464.59 лв

(22) VAG ВОДАЧ                        059 109 469 F      Цена: 50.02 лв

(23) VAG ВОДАЧ                        059 109 469 E      Цена: 50.02 лв

(27) VAG Обтегач                      079 109 507 G     Цена: 164.26 лв

(28) VAG ШИНА АНГРЕНАЖНА ВЕРИГА     079 109 510 M     Цена: 93.88 лв

 

2. ЗЪБНИ КОЛЕЛА

(4) VAG Колело             059 109 077 E      Цена: 339.50 лв      2 БРОЯ

(5)  VAG Колело             057 109 116 J       Цена: 47.30 лв        3 БРОЯ

(34) VAG Колело           079 109 570 AP     Цена: 142.90 лв     1 БРОЙ

 

3. (21) VAG Обтегач     079 109 467 AE          Цена: 122.83 лв

 

4. ВЕРИГИ

(11) VAG Верига            079 109 229 D           Цена: 167.98 лв

(12) VAG Верига            059 109 229 L             Цена: 167.98 лв

(13) VAG Верига            059 109 229 K            Цена: 167.98 лв

(14) VAG Верига             059 109 229 J             Цена: 167.98 лв

 

5. РОЛКА ПОМПА   INA 531 0776 10 

6. РЕМЪК ПОМПА CONTITECH CT1094  

Допълнително следва да се калкулират и крепежни елементи, гарнитури, семеринги и пр. поне за 150 лева, а е възможно и доста повече. Тук развихрената фантазия на майсторите е безгранична! Каквото и който да Ви казва запомнете: НАЙ-ДОБРИТЕ НЕОРИГИНАЛНИ ГАРНИТУРИ И СИЛИКОНИ СА ELRING. Всички останали са повече или по-малко компромисни.

Това е и надявам се да съм бил полезен.

Както се казваше в нашумелия филм от моето детство "Всичко е любов" - Скъпи другарчета заповядайте на вкусен обяд!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезен си и благодарим мен лично ми казаха само за части 2500лв. Оригинал на VAG но като ги сметнах грубо с тези цени нещо май излизат по малко.

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, благодаря за направеното уточнение! Аз специално посочих кода на мотора.

В случая с А7-цата 245 к.с. наистина ангренажния механизъм е съвсем различен. Ето ЛИНК

Схемата:

675109550.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тракат малко или много. От Ауди казват до 4 сек. било нормално... Като карах дизеловото 4Г и чух как трака лошо ми стана, а колата беше на 43 000км. В момента е на 110 000км. и трака по абсолютно същия начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , по същият начин ми отговориха от Ауди преди няколко дни ... колата ми трака при всяко палене почти около 3 сек... много е дразнещо , да вече е на 200к и си е за смяна на верига , но ми казаха да си е карам нямало страшно било нормално . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой гуро , да обесни по етапно как става тази смяна , по дни , че е интересно , в ауди го сменяли за 4 дни други за 10 , трети казват от 15 до 30 дена им били нужни .До колкото знам Аз 2 дена за сваляне и 2 за качване на двигателя , поправете ме ако греша нещо лошо няма.

Στάλθηκε από το SM-J510FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...