Jump to content

Сух старт и щракане 4.2, 335hp


SergioTacchini

Recommended Posts

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Колеги, колата е в сервиза. Засега майсторът свали само пасажерския капак. Банана отгоре изглежда ок, но отдолу хо няма, а веригата се е впила в металното бутало на обтегача. Как не се е скъсала не знам !?!?! Обаче сега идва следващия проблем - ремонтен комплект намерих в и-бей за 150 паунда. В БГ доставчиците цените започват от 700 лева на обтегач, без вериги и гарнитури. Дайте идея, от къде да намерим.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Същите обтегачи или същите вериги? Или и двете? И на кой 1.8Т?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В абсолютно всички тръцове с ел. хидравлични обтегачи са такива, изключая първия по спомен с код на мотора АЕБ (може и да греша за буквите),    при който бяха само хидравлични.

Клапаните, за които говорите иначе, се намират под всмукателния колектор и се сменят шибано, особено ако има газ колата и има за разкачане още куп кабеЯци, рейки и мапове. 

Иначе съм виждал блокирали клапани в отворено положение на 4.2, което е причина за чукане на повдигачи, дали охлабват и обтегачите на веригите от това, възможно е. Блокирането почти винаги е от маслен нагар. Този нагар съсипва мазането и на самите обтегачи.

Обикновено се износват отдолу "бананите", до желязо, парчетата падат в картера  и веригата почва да яде метала на обтегача. Горните "банани" не се изностват така видимо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно това е станашо при мен. Веригата се е вкопала в метала на обтегачите. Грозна картинка!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един младеж от форума тук @pa4anga мисля му беше ника,   беше взел такъв екземпляр и му бяха решили някъде проблема с такъв изяден обтегач. Важното е да се хване навреме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всички 1,8Т без АЕБ и АJL трябва да стават. А цената от 700лв къде е?

Аз наскоро отварях 2.7т за гарнитури на капака и видях явно вече типичната картинка - 2 отчупени ръбчета от оригиналните банани. Иначе веригата се беше отбелязала нищожно и в това състояние отклонението беше само 2 градуса и на двете глави. С новите банани стана 1градус. Покрай случката обаче чух и прекалено много лоши случки с алтернативни обтегачи тъй че от тънките варианти май само нови банани има някакъв смисъл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, но не става само с банани при мен, защото основата на обтегача е вече разрушена и с канал от веригата в нея

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

При мен проблема (поне засега) се реши след смяна на маслото. Минах на по-дебело полусинтетично масло за коли с голям пробег. Мотора много утихна. Ще видим колко време ще кара така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато затегне, с тия глупости за по-дебелото масло, където ги е измислил бай Иван, само простотии се правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сложи 10w40 ?

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сега съм с 10W40. Откакто имам колата съм сипвал 5W30 и 5W40 само. Купени от България.
Сега реших да пробвам high mileage моделите на Ravenol, като си ги внесох от Германия. Разлика се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях замислял за сменя на 10w40 ,но мисля първо да пробвам с 5w40 и смяна на клапанчетата под колектора и след това да видя за друго масло.Като обслужих моя котор преди 2-3 месеца махнах и капаците на клапаните и за моя най-голяма изненада, били са сменени с оем нови и от време на време пак ми изтраква.

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Преди два дни си смених маслото с Петронас 5W30 и колата запя съвввввсен друг начин на работа.Сега няма значение студен или топъл мотор обтегачите изобщо не се чуват.

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа нищо изненадващо от ширпотреба чорба с незнайно съдържание. Иначе кой точно петронас си налял, че имат доста варианти за 5w30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варелчето е 60 литра нз дали трябва да бъркаме, преди да сипем [emoji23]но щом казваш ще им предам препоръки [emoji4]

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk

Масълцето е Petronas Syntium 5000 XS 5W30



Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От официалние MSDS на Petronas Syntium 5000 XS 5W30:

40.0-50.0 % Distillates (petroleum), hydrotreated heavy paraffinic (649-467-00-8) >>> или иначе казано малко е далеко от истинска синтетика ;)

 

Това не го прави боклук, но просто не го карай повече от 9-10хил. км

 

От бърз преглед на сайта им не видях никаква техническа информация и спрях да ровя: https://www.pli-petronas.com/en/motoring/car-engine-oil/products/petronas-syntium-5000-xs-5w-30

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...