yavor20v Публикувано 30 Април 2019 Доклад Share Публикувано 30 Април 2019 аз нямам такива дизел звуци по мойта кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 На Алфите вариаторите така тракаха, шума много наподобява проблем с тях.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 Колеги, колата е в сервиза. Засега майсторът свали само пасажерския капак. Банана отгоре изглежда ок, но отдолу хо няма, а веригата се е впила в металното бутало на обтегача. Как не се е скъсала не знам !?!?! Обаче сега идва следващия проблем - ремонтен комплект намерих в и-бей за 150 паунда. В БГ доставчиците цените започват от 700 лева на обтегач, без вериги и гарнитури. Дайте идея, от къде да намерим. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 на 1.8T са същитее....колко пъти да го пиша тука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 19 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 (Редактирано) Същите обтегачи или същите вериги? Или и двете? И на кой 1.8Т? Sent from my SM-G950F using Tapatalk Редактирано 20 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 19 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2019 в ТТ например със сигурност! значи 180 или 225 коня провери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 20 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2019 В абсолютно всички тръцове с ел. хидравлични обтегачи са такива, изключая първия по спомен с код на мотора АЕБ (може и да греша за буквите), при който бяха само хидравлични. Клапаните, за които говорите иначе, се намират под всмукателния колектор и се сменят шибано, особено ако има газ колата и има за разкачане още куп кабеЯци, рейки и мапове. Иначе съм виждал блокирали клапани в отворено положение на 4.2, което е причина за чукане на повдигачи, дали охлабват и обтегачите на веригите от това, възможно е. Блокирането почти винаги е от маслен нагар. Този нагар съсипва мазането и на самите обтегачи. Обикновено се износват отдолу "бананите", до желязо, парчетата падат в картера и веригата почва да яде метала на обтегача. Горните "банани" не се изностват така видимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 20 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2019 (Редактирано) Точно това е станашо при мен. Веригата се е вкопала в метала на обтегачите. Грозна картинка! Sent from my SM-G950F using Tapatalk Редактирано 20 Юни 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 20 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2019 Един младеж от форума тук @pa4anga мисля му беше ника, беше взел такъв екземпляр и му бяха решили някъде проблема с такъв изяден обтегач. Важното е да се хване навреме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Значи всички 1,8Т без АЕБ и АJL трябва да стават. А цената от 700лв къде е? Аз наскоро отварях 2.7т за гарнитури на капака и видях явно вече типичната картинка - 2 отчупени ръбчета от оригиналните банани. Иначе веригата се беше отбелязала нищожно и в това състояние отклонението беше само 2 градуса и на двете глави. С новите банани стана 1градус. Покрай случката обаче чух и прекалено много лоши случки с алтернативни обтегачи тъй че от тънките варианти май само нови банани има някакъв смисъл... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 21 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2019 Ясно, но не става само с банани при мен, защото основата на обтегача е вече разрушена и с канал от веригата в неяSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 При мен проблема (поне засега) се реши след смяна на маслото. Минах на по-дебело полусинтетично масло за коли с голям пробег. Мотора много утихна. Ще видим колко време ще кара така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Докато затегне, с тия глупости за по-дебелото масло, където ги е измислил бай Иван, само простотии се правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Докато маслото попада в списъка със зададените от производителя за мен не е глупост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 (Редактирано) Какво сложи 10w40 ? Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Редактирано 6 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 Да, сега съм с 10W40. Откакто имам колата съм сипвал 5W30 и 5W40 само. Купени от България. Сега реших да пробвам high mileage моделите на Ravenol, като си ги внесох от Германия. Разлика се усеща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 6 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2020 (Редактирано) И аз бях замислял за сменя на 10w40 ,но мисля първо да пробвам с 5w40 и смяна на клапанчетата под колектора и след това да видя за друго масло.Като обслужих моя котор преди 2-3 месеца махнах и капаците на клапаните и за моя най-голяма изненада, били са сменени с оем нови и от време на време пак ми изтраква. Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Редактирано 6 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Преди два дни си смених маслото с Петронас 5W30 и колата запя съвввввсен друг начин на работа.Сега няма значение студен или топъл мотор обтегачите изобщо не се чуват.Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Преди това с какво масло е била? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Castrol за съжалениеИзпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Мдааа нищо изненадващо от ширпотреба чорба с незнайно съдържание. Иначе кой точно петронас си налял, че имат доста варианти за 5w30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Във вторник ще ти кажа кои точно че наливах от варелче Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Маслата от варел са боклуци. Едва ли ги бъркат преди да ти сипят в шишенце Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 Варелчето е 60 литра нз дали трябва да бъркаме, преди да сипем [emoji23]но щом казваш ще им предам препоръки [emoji4]Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на TapatalkМасълцето е Petronas Syntium 5000 XS 5W30Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 19 Април 2020 Доклад Share Публикувано 19 Април 2020 От официалние MSDS на Petronas Syntium 5000 XS 5W30: 40.0-50.0 % Distillates (petroleum), hydrotreated heavy paraffinic (649-467-00-8) >>> или иначе казано малко е далеко от истинска синтетика Това не го прави боклук, но просто не го карай повече от 9-10хил. км От бърз преглед на сайта им не видях никаква техническа информация и спрях да ровя: https://www.pli-petronas.com/en/motoring/car-engine-oil/products/petronas-syntium-5000-xs-5w-30 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване