Jump to content

Сух старт и щракане 4.2, 335hp


SergioTacchini

Recommended Posts

Преди 1 час, billysezgo написа:

Маслата от варел са боклуци. 

Ахам, кажи го на ония от Мотул, чиито масла от варели наливаме в газ турбини Ролс Ройс^_^.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Как е банда някой реши ли проблема завинаги? Мойта продължава да си трака геройски. Веднъж леко, веднъж няма, веднъж(особенно в студените сутрини) на яка умирачка. Маслата ги извъртях всичките и промяна няма. Всичко ми е сменено, нови вериги, нови обтегачи, нови клапани няма разлика. Градусите са ми 1/-1 което е перфектно... И аз като конския доФтор си мисля че зависи от позицията при гасене на нещо си но дотам. Реално силата на тракането мисля че зависи колко е отпуснат обтегача, а защо всеки път различно....


Изпратено от моят COR-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечети известни марки, последните пъти слагам кастрол едж, с нито едно няма промяна..... трака си

Изпратено от моят COR-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mityo

 

Т.е. почти сигурно е, че си бухал само ширпотреба хидрокрекинг масла ...

Може да пробваш следното ... едва ли ще реши проблема с това щтракане ама може да помогне ако ли не няма да навреди по никакъв начин на колата дори напротив.

 

При следващата смяна на маслото флъш на мотора с детегредентна магия от сорта на Amsoil Engine Flush, Lubegard Engine flush, Archoil AR2820 Professional Engine Flush или пък бавнодействащия Archoil AR2300 Fluid System Cleaner.

 

След това бухаш едно такова масло ако гониш да отговаря на 502 нормата или ако търсиш нещо още по-кораво и не искаш да робуваш на рестриктивните VW норми ето това.

Разбира се не е речено маслото да е баш Ravenol, може да е нещо по-джиджано Redline, Amsoil, Royal purple и т.н. истински синтетики.

После бухаш едно такова или такова в маслото и почваш да даваш газ и ако имаш късмет след около 4-5 хил км. най-малко може и да е изчезнало щтракането :)

 

Всичко това няма да струва някакви луди пари най-вероятно по-малко от смяната на масло в ауди :D

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко тракането зависи от позицията тогава трябва и при повторно палене да трака, а обикновено почти никоя кола не прави така.  И аз съм +/-1 и пак трака от време на време, но никога на загряла кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може малко смешно да ви прозвучи ,но моята като ми се наложи да и сменям гарнитура капаци клапани и тн да си я обслужа както трябва.Сллед свалянето на капака на ангренажа ....
1-во обтегача беше изпуснал и можеше човек да сложи шплента за законтряне, без да го връщам.
2-ро презацепихме колата всичко валове и тн .
Налагаше се 4-5 пъти да направиме зацепването на ремъка ,защото по каталог може между 4-5,6 мм да е толеранса от корпуса на обтегача до петата за обтяжната ролка.
Колата в момента е на едната глава -3 на другата 0
И слеед интервенцията колата спря да трака изобщо. Карам я с Petronas 5W40.
А в движение какви стойности ви дават обтегачите. Ори мен е 22-26 в движение.

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта си трака и типла и студена, ама когато си поиска, няма някви конкретни схеми.
Иначе за маслото, ся ясно че има сякви бози, ама конкретно тоя Кастрол дето го наливам уж св внася директно от немция като идва с книжки на немски, сертификати и т. н. Да не говорим че ако беше от маслото щеше да трака всеки път, а то трака когато си поиска, тъй че и от космоса масло да налея все тая според мен, проблемът е другаде....

Изпратено от моят COR-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кастрол е нормално да трака, и моята така тракаше на палене като я взех преди 2-3 седмици с кастрол едж, а беше на 3000 км. След смяна с равенол нищо не трака. Това ня 3.0т, на 4.2- то след като му смених веригите 2016 и почнах да го карам с амсойл или подобно нищо не изтраквашв докато го продадох началото на гоидната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mityo Директно от завода да го вземеш е все тая ... пак си е хидрокрекинг масло в диджана опаковка и т.н. Пробвай това което ти писах преди няколко поста ;)

 

Проумейте едно ширпотреба маслата са хидрокрекинг и там каквато и топ моп рецепта да се ползва няма как да стигнат истински синтетичните масла ;)

 

И един джокер: търсите MSDS/SDS шийта на масло което мислите за супер дупер и пише ли вътре нещо такова "Distillates (petroleum), hydrotreated heavy paraffinic" е ясно мисля на всеки какво масло е това топ "синтетика" :dance:

 

https://msdspds.castrol.com/msdspds/msdspds.nsf/CastrolHomePage?OpenForm&sitelang=EN

 

@soult@ker С кой точно амсойл си карал и кой Равел си бухнал сега ?

 

п.с. Между другото точно Кастрол умело успяват да защитят в съда през 1999 да наричат хидрокрекинг маслата синтетични ... тъй, че толкова за техния маркетинг и реклама :)

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма никаква разлика в тракането, даже с новото масло (равенол) може да е повече заради по-ниския вискозитет. По други покзатели ми се струва много добре маслото, но с него и Мотул е все тая откъм тракане. Беше по-добре само с някакво 5/30 с което ми дойде колата на 15к вече.

Моите впечатления от цялата работа са че каквото и да се налее може да е добре за мотора ама с обтегачите не се случва нищо, явно си иска хардуерен подход. Все пак като статистика мога да кажа, че никога не съм ги чул на повторно палене.

 

Някой тества ли дали има разлика със смяна на маслените клапани в главите? Това, което ми е леко притеснително, че това чаткане може лесно да строши статите изпържени банани и после едва ли остава много живот, преди да сменя моите имаха отчупени ръбчета и въпреки това градусите бяха само +/-2, изобщо не можеш да познаеш че има нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся ако са тръгнали оптегачите няма масло/добавка коятко да помогне ...

 

Иначе за Archoil AR9100/AR9200 пишат само положителни отзиви в oil-club.de и отделно не струва някакви луди пари та не пречи да се пробва.

 

@DLS с кой точно Ravenol си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нови оргиналдЪ са ми колко пъти да го обяснявам... И веригите и 3те маслени клапана...е трака си....

 

Изпратено от моят COR-L29 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не трака, по 2 седмици не я паля колата. Маслото Мобил 5в30. Според мен вериги/обтегачи е проблема - или остарели или менте.

 

Преди мен преди мен не знам с какво масло е карана колата, но като сменях гарнитурите на капаците на клапаните имаше бая неприятни отлагания по тях, така че си мисля че не е от маслото проблемът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/11/2020 at 11:08 PM, P_PETKOV said:

@DLS с кой точно Ravenol си ?

Със същия от Цецо съм.

 

А след като са сменени обтегачи, клапани и масло, дали не може просто да за позапушени магистралите до соленоида и/или самия цилиндър и заради забавянето да трака? То просто няма друг вариант вече освен това или дефектни обтегачи.  Или така да са тркали в шоурума едно време, което ми е доста съмнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако клапана за свръх налягане остава отворен е възможно после да остават сухи веригите и докато качи пак да притракват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато казвате сменени обтегачи, имате предвид - цял чисто НОВ обтегач нали? А не само пластмасите (бананите) им?

Ако и след смяната с нов цял обтегач трака... Това вече е наистина странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...