Jump to content

RS6 C6 vs S6 C7 избор на резачка


Recommended Posts

Just now, fifipaldi said:

S7?

На цена е горе долу като S6, а изглежда доста по-добре поне за мен.

Няма как да не ти прилича на мравояда иначе, той е първоизточника, но нямат много общо като цяло.

 

+1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 7 минути, fifipaldi написа:

S7?

На цена е горе долу като S6, а изглежда доста по-добре поне за мен.

Няма как да не ти прилича на мравояда иначе, той е първоизточника, но нямат много общо като цяло.

S7+Revo 1 става мрак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Деа знам, просто не ми харесва как изглежда колата, има някъв собствен чар, далеч съм от мисълта че е грозна, просто на мен не ми допада, бих я карал ма единствено в случай че се появи зверски дорба оферта/бройка.

 

Иначе ако тряаа съм честен пред форОма, миналата седмица джитнах едно rs6 mtm и съм много улетял, чак не ми се прибираше вкъщи от мерак. S6 ги гледам от няколко дни.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава си взимай РС6. Такава тема за такъв тип автомобили ще бъде с различни мнения и вкусове. Ще дадеш голяма сума, после ще даваш големи суми за да караш, вземи си това, което ти е на сърце и душа :) 

ПП. Аз лично бих взел С8 Д4, това е автомобила може би към, който ще се насоча след някоя друга година, ако разбира се имам възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърти са 4фките вече деба... 

И по интериора им личи, и кутиите са им стари и бавни... Да не говорим че тоя десетак гори като змей, а също и не е известен като един от най-надеждните мотори... 

 

Не е за ежедневка според мен. 

Взимай еска от следващото поколение, пък като ти се откъснат още малко парици винаги може да я засилиш повече. :hilezh:

 

Нещо като обществена тайна е, че РСките може да са по-редки и по-ексклузивни, но еСките са по културните и по приятните коли за ежедневието. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си кажа аз през какво минах.

Много време гледах , четох и се интересувах от РС6 Ц6.Общо взето само в гаража да стои,тази кола гълта по 1200-1500лв на месец.

Данъци,каско,гражданска и тн,смяна на масло и филтри.

Недай си боже думне нещо и става страшно.

В случая взех решение с разума,а не със сърцето си.

Всеки иска РС като цяло, не е трудно да се вземе, но после,поне за мен е тегаво.

Васко КОйчев от Маднес доволно ме отказа на няколко пъти от РС4 Б7 и РС6 Ц6.Това са коли хора да си мятат пачки по тях ,но не и за всеки ден, спрямо това , което предлагат.Верно вдига 340 с ремап само,ама ще си возиш семейството.

И накрая се спрях на среден клас,децата пораснаха,багажа намаля и С4 Б8 ми допадна на 120%.

Спрямо разходи/вървеж.екстри и поведение е супер.Това топ модификацията от него години, а се поддържа за смешни пари.

Според мен С6/С7 Ц7 е избора, ако търсим Ауди.Страхотни кутии - бързи,много по-напреднали във всяко отношение.

Моят кошер има Драйв Селект и Активен диференциал и колата седи брутално.

За 1950кг поведението й е отлично - за справка 1:13 време на калояново

Относно обезценката - РС6 Ц6 изобщо не минава за модел от РС гама, който ще държи цена.Не случайно РС6 Ц5+ струват вече повече.

Мотора си е тегав и само инициалите РС отпред те карат да плачеш при поддръжката и консумативите.

Абсолютно съм съгласен с Фена, че за ежедневна употреба+перформанс най-добре е С серия.

Всички коли ги ремапвам и пак казвам, Че С6/С7 Ц7 с ремап става страшно, откъм поведение и еластичност най-вече.

КОмплект перформанс дискове+накладки за предна и задна ос на С-ката са около 1500лв , което е смях.

Накладки на АТЕ се взимат за под 200лв.

И те така.

 

 

 

 

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам парите до колко са проблем, но псолютно винаги там, където пише RS цената за ремонти и обслужване и консумативи е поне 2 отгоре. При все, че новите поколения на S моделите са с компресори, а ремап правят вече и в кварталната гумаджийница дори, най-правилно е да се купи по-ново поколение S модел, от колкото стар RS. НО пък след 1,2,5 и 10 години RS-а ще си остане RS.

 

S6 C7 или S7, като за второто просто трябва малко повече време да му свикне човек с външния вид. И мен в началото не ме грабна особено, ама ся нема го върнем в никакъв случай. Пък и 7 е повече от 6. Сеш ли се?

 

Изборът не е труден никак. В единия случай си фен, който е болен на тема аудита да речем и си взима RS на цената на всичко и се почва набиването, в другия случай пак си фен, ма искаш нещо по-ново и модерно и разумно за всеки ден.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S6 4G е най-разумния избор, компромис между вървеж, удобство и поддръжка.
С6цата ще ти скъса портмонето от вадене, според мен, а и остава доста ... controversial. На мен откровено ми е грозна вътре. Вънка е приятна.

От към вървеж новите мерцали са по-по. Е63S-а къса Аудитата, а и ... кво и да си говорим на АМГ звука е скандален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм имал допир с нито една от двете конкретни, но ако имах възможност, подкрепям избора на S6цата.

Любопитно ми стана за инфото за възможни проблеми, но са доста нови, във щатския форум казват, че повечето повреди които са отстранени, са предизвикани от собствениците.

При избора задължително да има B&O музика и drive select. Има някакъв "лесен" мод със софт и турбини от RS7 и колата подивявала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
10 hours ago, tonko2.0T said:

Кажи сега за РС-а МТМ.Сложи ли си и ти колана?:hilezh:

У нашио край е харно бре.

 

Кво да кажа, то е ясно. Няма слабо, оборотомер и скоростомер си вървят на едно, освен че върви на мрак спира също толкова добре (тая беше с керамика, която незагряла спираше като тролей), в завои стои като залепена, до ся не съм карал кола която толкова да ми хареса и да слизам с треперещи крака. Буквално всяка свободна минута гледах се наврем да покарам малко. Като коне пича каза че е към 750. Разхода и на настъпване си отиваше на 30/35, с нормално каране даваше 18/20 градско.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз нещо не можах да се впечатля от тия спирачки, то ускорението е горе долу като спирането :hilezh: Между другото откри ли като слабо място отлепянето на първа без спирачка?

С8 Д4 е над бюджета нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Аз бих избрал S6/S7 (според бюджета) и със спестените пари от покупка и поддръжка на RS - кеф ти чип, кеф ти ауспуси, кефи ти къф да е тунинг...

(за ежедневно возене RS също не ми е оферта)

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 1 час, DLS написа:

Aз нещо не можах да се впечатля от тия спирачки, то ускорението е горе долу като спирането :hilezh: Между другото откри ли като слабо място отлепянето на първа без спирачка?

С8 Д4 е над бюджета нали?

 

Дори не съм им гледал цените на S8-ците но като цяло не е моята кола. 

Тоя момент с отлепянето съм го пропуснал, най-вероятно и още доста други съм пропуснал някъде между адреналина и мерака. 

преди 44 минути, redalex написа:

 

 

Аз бих избрал S6/S7 (според бюджета) и със спестените пари от покупка и поддръжка на RS - кеф ти чип, кеф ти ауспуси, кефи ти къф да е тунинг...

(за ежедневно возене RS също не ми е оферта)

 

По-логичният избор определено е “S” въпросът е че наистина е умно решение да се изчака до пролетта когато цените леко паднат надолу както каза ВЕСКО след анонса на новата. Има го обаче и моментът че може и да не издържа да чакам до тогава, тва с афтърмаркет качването на генерации и т.н. ако при мен не се случи първите 2/3 месеца после си остава само като нереализиран проект, мерака ми за доработки минава мнооо бързо. Относно малкия, имам си и пенсионерска кола ако толкО го тормози V10-ката :hilezh:

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много моля да се придържате бкъм темата, без личностни квалификациЙЙ, че нямам желания да заключвам.

Снощи съм изтрил 50 коментара, няма смисъл

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне свещите отдЕсно са лесни за смяна че на 5 тия беше пръцнала :hilezh:

Погорват и масълце ако се карат юнашки ,вчера на едно С8+ му светна ламБата след едно ходене до  osterschleben  (без да е карано по нея ).

 

 

B9F4BF2E-6FD3-44F7-A6E5-F7BC3C410D04.jpeg

03A43645-AB28-4A28-B348-1E8FD5D16575.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да споделя малко преживявания, криво ляво по темата, но с по-стари кочини. Само веднъж съм карал RS и то в купето на Ц5, модела като д2ката от 2002, но 450 к.с. Ми .... евало си е макята, то няма нищо общо с "S" серията - колата лети, завива в пъти по-рязко и пъргаво, спира много по-лесно и плавно, на завои почти не се усеща накланяне. Окачването е твърдо, но не се усеща да друса и да вози дискомфортно. Д2ката ми е тотален гроб с претенции в сравнение с RS варианта в Ц5 от същата година, просто не мога да намеря нито една допирна точка между двете коли. Не знам кое е разумно, но RS си е RS и дори по-старо поколение радва безумно много - това е истинска спортна кола в купето на луксозна лимозина. А да се сложат удоволствие и какъвто да било разум в едно не става, особено щом имаш втора кола злобиле, скачай на някоя RS-ка - има си причина всичко да е супер по-скъпо от S варианта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сравнение не е много подходящо, атмосферка и турбо мотор с един и същи обем...при новити не е така. А освен това С8 никога няма да е като RS6/RS4. Всъщност разликата в поколенията може би е голяма колкото и разликата в обозначението С/РС, само като се сетя какво става с автомата 10години по-късно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, sweep said:

Ханко, пожелавам ти след РС6 Ц5 да покараш С7. Няма да ти се вярва.

пожелай ми да си купя една ве ;) Макар че ако можех да си избирам, бих взел новата Е63 АМГ :flehan:

 

2 hours ago, DLS said:

Това сравнение не е много подходящо, атмосферка и турбо мотор с един и същи обем...при новити не е така. А освен това С8 никога няма да е като RS6/RS4. Всъщност разликата в поколенията може би е голяма колкото и разликата в обозначението С/РС, само като се сетя какво става с автомата 10години по-късно...

Напълно си прав за двата двигателя! Искаш да кажеш, че при новите поколения разликата между S и RS е по-малка в сравнение със старите ли? Дори при двигателите разликите да са по-малки, съм сигурен, че двете коли ще се усещат много различно, както винаги е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка това, че пише РС не означава, че е ултимативната кола. През годините нещата се менят, защо ли не ми се вярва стария РС6 да има поведението на новото С6? 200+ кила разлика, нови дифове, по-лек мотор, дсг кутия....списъка сигурно продължава още доста. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое ви каем че който е седнал веднъж в РС никога няма да е доволен от С . В човека винаги остава чувство че се е минАл с тоо скопен РС с серийни калници и леко усилени спирачки. 

Днес успях да покарам и един с нормални дискове и бях много доволен щот спират веднага и нямат  нужда от греене.

 

A1FFA0DB-0034-4728-9F57-D2F1B6C9D999.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Passi написа:

Как ти ги дават тия коли чудим се :flipoff:

Сего остана и билетчето да ти купим, за да дойдеш и видиш налЕ ве циц най голЕм :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...