Jump to content

RS6 C6 vs S6 C7 избор на резачка


Recommended Posts

Бате ти въртиш бая километри, при мен тая кола ше се кара не повече от 10К годишно, да не кажа че и това е много, каско, данъци, гуми, масла и спирачки/накладки не ме притесняват, притесняват ме слаби места по колата струващи колкото запазено b7 2.0t. Въртя суча, харесва ми много S-ката ма май повече ми се кара RS. 

 

@Raino какво значи в пъти по-скъпа поддръжка? В какво точно се изразява разликата, какви са слабите места на rs-a? Колко често се налага посещение в сервиза? Здрави ли са като цяло, в Английските форуми пишат че колата е сравнително здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако е с керамика ясно какъв е разхода, ако пък е без керамика по-добре не я купувай. Инжектори доста хвърлят, всмукателни колектори, вериги доста се понаправиха, амортисьори с помпите и тръбите, които ги захранват а масло. Все пак обаче зависи каква кола купиш, може по-новата да се окаже по-чуплива и тн.

Гледай РС-а хубаво за удари. Имам двама приятели с такива почти от нови и това са единствените не усукани РС6ци, които съм виждал. Карат ги яко и в чужбина и я канафка, я бурдюр редовно хващат.

В момента карам едната РС6ца и опредлено се усеща много по-първична, недвусмислено спортен автомобил. Разходът ми за 20км. като 10км. са околовръстно със спокойно каране, 2-3 раздавания на газ и малко работа на място е 26.3л/100км. При S6цата няма шанс за такова число.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите 2 цента покрай онзи същия "ретро" 800ps RS6, който и Райно споменава:

 

- това е вероятно най-здравото Ауди някога произвеждано като двигател. Точка.

- за всички тези 100'000км навъртяни до момента през годините от които минимум 10% от тях са с над 300км/ч ремонтните дейности реално (поне за мен лично) се равняват на кафе в мол-а. Райно може да даде справка до стотинка за всичко, което бе правено, минало му е лично през ръцете като поръчка.

- керамика та керамика....... за всичкото това меко казано душманско шофиране буквално на full on/off педал на газта са сменени точно 3 пъти накладки! Ако се кара нормално нищо чудно да изкара и с един комплект за този пробег, не се еб@вам и преувеличавам грам. Да, 1500лв са предните и 1000лв задни (по спомен, някой да ме коригира, ако намери за необходимо). Ще си позволя и една добавка: същият собственик притежава и тунинговано 997 Turbo, което никога не помни колко точно му е била цената само на накладките, защото винаги ги е сменял заедно с вече износени стоманени дискове - всеки грубо 5000км. Отново поради 1:1 стил на каране, не вярвам при Ауди-то да изглеждат нещата по-различно, ако не е с керамика.

- дисковете не са мръднали и с милиметър износване (готов съм да пусна снимки за съмняващите се), което ме навежда на мисълта, че теоретично никога и не биха се износили - много по-вероятно е да се счупят

- да, ако трябва да се сменят дискове по-изгодно е направо да се бракува колата :) или да се вземат такива от донор. 8к лева за един преден и респективно 7к за заден... :huh:<_< + там колко лева бяха болтовете към всеки един от тях, които също принадлежат към подмяната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, Wizi said:

8к лева за един преден и респективно 7к за заден... :huh:<_< + там колко лева бяха болтовете към всеки един от тях, които също принадлежат към подмяната

хаха, вярно ли предни дискове с накладки струват 17 500 лв ... без труда и болтовете към тях? :smilingplanet:

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, OvivO написа:

хаха, вярно ли предни дискове с накладки струват 18 500 лв ... без труда и болтовете към тях? :smilingplanet:

Даже са евтини, обикновено са около 25к лева, ама се ползват отстъпки де, но на практика дисковете са вечни, с нормална и не толкова употреба.Около 300 000км мисля са ок за човек каращ 10 000 на година.

На фона на спирачките и тяхното качество - сумата за накладки е смешна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анди, този РС и собственикът му са родени с късмет. Толкова здрава друга кола няма, включвам и Б4ките :)

Всичко, което си казал е така, но за дисковете не си прав. Керамичните дискове се определят дали са за смяна като се претеглят. На въпростният РС са бая за смяна. 

Иначе в момента му сменяме помпи за високо налягане.

1 minute ago, Audi_FeN_1 said:

Керамиките не искаха ли загряване преди да почнат да спират хубаво?

Чувам го отвсякъде, не съм го усещал никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Raino написа:

 

Чувам го отвсякъде, не съм го усещал никога.

Аз го усетих ,като карах с 10-15км назад  едно С8+ тоо парктроник немА време да се обади и докато натиснах спирачките бех спрял в един бус зад мен:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

54 minutes ago, Raino said:

Анди, този РС и собственикът му са родени с късмет.

 

Принципно точно обратно, но.... ;)

 

Какво се измерва на дисковете, че ми стана любопитно, за да се разбере дали са за смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25К, ебаааах тая керамика

в крайна сметка ся вечни ли или не? колко км карат реално ? щото ако се насоча към rs (а нещата с пълна сила вървят натам) ще търся нещо около 100К км демек би трябвало да не се налага да ги сменям аз, накладките колко време изкарват на керамика 5-10к км? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа от кораба майка дават 200'000км живот на дисковете, но така като гледам е бая повече :)


Спрете да ги мислите проклетите керамики освен за цена на накладки, която като теглиш чертата и тя реално излиза стотинки!

 

Съсредоточете се в/у други неща по ретро автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Wizi написа:

Ако не се лъжа от кораба майка дават 200'000км живот на дисковете, но така като гледам е бая повече :)


Спрете да ги мислите проклетите керамики освен за цена на накладки, която като теглиш чертата и тя реално излиза стотинки!

 

Съсредоточете се в/у други неща по ретро автомобила

Just now, Wizi написа:

 

Преди 1 час, Wizi написа:

 

И аз това написах, с оглед на живота на тия дискове, накладките са смешни.

КОгато се засилих да вземам такава от Ауди дават 120 000 мили , обаче 300 000км не са проблем,лайфтайм дет се вика.

Без да засягам никой, колата е 2200кг,вече е на 10г и не е удачна ,освен ако не е за магистрала събота/неделя.

Не случайно пуснах горе линк с РС Ц5 и сток версия на моята С4......120 коня разлика и вървят наравно.

Технологиите много напреднаха.

 

Just now, Raino написа:

Zlobil, намерих отговор на въпросът ти - RS6 C7! :)

Няма бюджет...............

писал е по-горе, иначе нямаше да има такава тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че ще се кара макс 10к км на година вземи РС-а, иначе от един майстор знам че нови турбини примерно са по 7к лв едната, но при малък километраж годишно не ми се вярва нещо да те притесни чак толкова много:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

51 minutes ago, Raino said:

То и на S6цата са толкова горе-долу, така че същата работа.

Е ти сам писа че била доста по скъпа РС6 от S6 или си имал предвид новата рс6 с7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/27/2018 at 8:37 PM, Ц Е Ц О said:

ето ти една насрана стокова С4 2009 какво става..........

http://www.zeperfs.com/en/duel612-2622.htm

ето това е по-правилното сравниение:

http://www.zeperfs.com/en/duel612-4409.htm

 

като изключим липсата на системи за сигурност, ретро мултимедията и пр арахични неща при стария модел, колите са изключително близки, въпреки че С-ката е 10 г. по-нова. Просто няма как да ме убедиш, че има дори една допирна точка между S и RS сериите :) А, ако направим сравнение само с едно поколение разлика, какво става:

http://www.zeperfs.com/en/duel1669-4409.htm - нещо се обърнаха нещата?

 

Злобиле, цял живот ще те чопка, че не си взел RS-ка, както е казал Царя - вервай ми :hilezh: Ще трошиш парите с кеф по нея, без да се замисляш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва сравнение със стария РС пак не е много добре, аз лично веднага поглеждам втората половина на времената с кикдауна, в реалността еската ще реагира много по-адекватно. Все пак тия коли не се карат 0-200 само... Реално новата кола с 30коня по-малко е достатъчно по-бърза. А С4 б8 е просто прекалено бърза като за 333коня :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...