Jump to content

RS6 C6 vs S6 C7 избор на резачка


Recommended Posts

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С7 няма да е дейба, както споменах ако бюджета го позволяваше изобщо нямаше да имам дилема, в понеделник ще пробвам едно s7, да имам поне няква база.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/29/2018 at 10:34, HannoSLM написа:

ето това е по-правилното сравниение:

http://www.zeperfs.com/en/duel612-4409.htm

 

като изключим липсата на системи за сигурност, ретро мултимедията и пр арахични неща при стария модел, колите са изключително близки, въпреки че С-ката е 10 г. по-нова. Просто няма как да ме убедиш, че има дори една допирна точка между S и RS сериите :) А, ако направим сравнение само с едно поколение разлика, какво става:

http://www.zeperfs.com/en/duel1669-4409.htm - нещо се обърнаха нещата?

 

Злобиле, цял живот ще те чопка, че не си взел RS-ка, както е казал Царя - вервай ми :hilezh: Ще трошиш парите с кеф по нея, без да се замисляш.

 

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Злобиле, ти направо прекорми форума с тая тема. Сигурен съм, че всички прочели я сме прегледали обстойно обявите за S и RS.

Иначе по темата - мисля, че S6 4G е най-подходящата за теб кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се как някой разбирач все още не му е предложил нова шкода, или не дай Боже дачия!

 

По темата:

Всичко що е RennSport е топ ъф дъ топ.

Иларионов да се не прай на Дора Габе, ми да разкеши неколко койна и да се мета на ереса в 4 джи.

Редактирано от Schnura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Утре ще я пробвам. 

Но мисля че колата в крайна сметка ше е rs6-цата. Просто ми се кара точно такава кола. 

 

 

пс : като цяло мухата за rs ми влезе от rs4 b7, пак си им хвърлям по едно око, ебахти красивата кола заклеам се, даже и новият не ми стои толкова агресивен :flehan:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Schnura написа:

Чудя се как някой разбирач все още не му е предложил нова шкода, или не дай Боже дачия!

 

По темата:

Всичко що е RennSport е топ ъф дъ топ.

Иларионов да се не прай на Дора Габе, ми да разкеши неколко койна и да се мета на ереса в 4 джи.

Предлагат се , ама трия в несвяст:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на времето Jeremy Clarkson я хвалеше и определи мотора за най-добър за времето си значи е наистина добра кола.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм изкефен. 

Колата е лудница дори и сток, интериора е като от друг век сравнен с тоя на C6, но въпреки тва го нямаше УАУ чувството като при РС-а. Бих казал че решението е взето, можете да затворите темата, ше пиша на някой да я отвори като взема кола живот и здраве. 

 

 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zlobil написа:

Не съм изкефен. 

Колата е лудница дори и сток, интериора е като от друг век сравнен с тоя на C6, но въпреки тва го нямаше УАУ чувството като при РС-а. Бих казал че решението е взето, можете да затворите темата, ше пиша на някой да я отвори като взема кола живот и здраве. 

 

 

Като си готОФФ, драсни едно ЛС и ше открехнем се похвалиш!

успех:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях влизал известно време във форума, реших все пак да се похваля щото предполагам че колата е интересна. 

Таа дилемата тогава е видна в заглавието, в крайна сметка тогава ми се появи хубаво RS4 B7 на цена и го взех, съответно покарах почти 2 години (уникален автомобил) ма с времето осъзнах че ми е леко малка както към коне така и като размер и в крайна сметка преди 2 седмици направихме лек ъпгрейд към RS6 C7 на стейдж 2, колата е известна в България, на Венци от Маднес Моторспорт е, тоест в един момент това е бил най-бързият RS6 в светът което е доста впечатляващо за 2+ тона автомобил с фул интериор, масажи и обдухване. Към този момент колата е с нов мотор, нови скорости, джанти VOSSEN 22", нови помпи и дюзи, цялостна изпускателна система с клапи miiletech и звучи брутално добре. През OBD-то се включват 3 различни карти като на най-силната е около 750к.с. Изключвайки че е с гадни седалки (не спортните на ромбчетата) колата върви на гръм, керамиката и тя спира бая прилично след като загрее и спре скърцането което е леко натоварващо. 

 

 

123.jpg
1233.jpg
12123.jpg
viber-2020-10-20-14-15-17.jpg
viber-2020-10-20-14-15-18.jpg
viber-2020-10-21-20-51-31.jpg
viber-2020-10-23-15-38-08.jpg
viber-2020-10-23-15-38-09.jpg
viber-2020-11-19-18-28-51.jpg

 

 

 

 

 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Така се прави! Брутален автомобил! Със здраве!

 

Понеже и аз в момента съм с керамика /досега не съм карал/, явно е нормално да скърца/свири? Малко ме дразни обаче....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Преди време някои колеги правилно казаха,че колата е RS6 C7.Тази конкретно мисля,че беше серийно Performance 605 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бруталия!! Със здраве да се кара и много емоциЙ, които със сигурност носи. 

Чисто от любопитство защо се спряхте на milletech, а не на ackrapovic, последната е по-шумна нали?:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, milletech-a е по-шумен от акрапович, на отворени клапи на дълъг път дори става тегаво по някое време. pop and bangs също е бая по-силно изразен, на живо звучи доста по-различно от клипчето. 

 

 

 

ps : електрониката е dyno spectrum, общо взето можеш да си я флашнеш през телефона докато се чудиш какво да чоплиш събота/неделя 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...