Jump to content

RS6 C6 vs S6 C7 избор на резачка


Recommended Posts

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Just now, martinich написа:

И ако недай боже момата я намачка някъде, да му каже какво толкова тенекии, като тенекии у всяка морга ги има.

Бах колко си долееен. Ма така е и аз ако карах форТ щях да съм такъФ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, martinich написа:

Казваш без колата си едно голямо НИШТУ. :hilezh: Август ще прайш ли задръстване по границите с другите абита? 

Дейба що ме вкарваш в erklärend режим да ти казвам че те ебаам :hilezh:

Живот и здраве на 14-15. 07 оДлитам надолЕ със всичкото паплач. 

Оспамихме Убавата тема ве  русии 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста коли покарах докато работих в автокъща, за този бюджет RS6 и M5 са основните претенденти. Кое те отказа толкова категорично от М5? Предполагам това че лагерите на мотора са консуматив е най-лошо, но при всички коли от този клас ремонтите са доста. Иначе аз имам М5 за доста сносна колица.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, HannoSLM написа:

пожелай ми да си купя една ве ;) Макар че ако можех да си избирам, бих взел новата Е63 АМГ :flehan:

 

Напълно си прав за двата двигателя! Искаш да кажеш, че при новите поколения разликата между S и RS е по-малка в сравнение със старите ли? Дори при двигателите разликите да са по-малки, съм сигурен, че двете коли ще се усещат много различно, както винаги е било.

ето ти една насрана стокова С4 2009 какво става..........

http://www.zeperfs.com/en/duel612-2622.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
2 hours ago, zafirovp said:

Доста коли покарах докато работих в автокъща, за този бюджет RS6 и M5 са основните претенденти. Кое те отказа толкова категорично от М5? Предполагам това че лагерите на мотора са консуматив е най-лошо, но при всички коли от този клас ремонтите са доста. Иначе аз имам М5 за доста сносна колица.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Освен че мисля да я карам и зимата и не ми харесва сложена до аудито друго май няма, дори не съм чел за възможни драми.

 

 

почетох доста по английските форуми, навсякъде rs6 c6 я описват като доста здрава кола, не открих някви главозамайващи цифри (не че е евтина, дори напротив, просто не ми се струва чаак толкова скъпа за поддръжка както всички я описват):nixweiss:

 

 

@Ц Е Ц О кое те отказа тебе по конкретно? Каза че от Маднес са те наплашили.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами няколко пъти съм питал Койчев, вика не е за тебе :hilezh:

Потенциално има много скъпи агрегати, а и твърдите годишни разходи не ми допаднаха.

8 литра масло

14 литра антифриз

данък

каско

го

не са ми по силите просто

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зобии, карал си RS6-цата, изкефил си се, ся се надъхваш за такава...

Ама не избързвай.  Намери първо някоя начипена S6/ S7 да пробваш, да не се окаже че не е по-лоша...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, nichirenshu написа:

Баси моята събира 9 литра, чувствам се баро.

 

А пичовете с 2.0тфситата какво да кажат?  Те събират по 5 литра, но трябва да долеят още 5 до следващата смяна. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, nichirenshu написа:

Баси моята събира 9 литра, чувствам се баро. Като се има предвид по колко си налял по досегашните ти коли точно тия разходи на рс-ката ти се видяха непосилни. :hilezh: :hilezh:

Дай да не засягаме болни теми

ща замоля:hilezh:

Тва си е нов 1.8т на 550 коня всяка година ве

вадиш и фълрляш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам вече 50 000км. S6 C7, имам и под ръка RS6 C6 около 800 коня. Много е труден избора признавам. S6цата е уникален автомобил защото съчетава няколко коли в една. Слагаш я dynamic и се кефиш - спортна, директна, умерено шумна. Слагаш я на comfort и получаваш мега комфортна кола. Супер много по-модерна е от 4F. Като икономия разбира се зависи какво правиш с нея. Разходът ми за тези километри е около 16/100. Карам гадно градско, ако излизам вечер си й раздавам газ, а на извънградско карам доста бързо. За мен е супер.

RS6 C6 е по-брутална, шумна, спортна, друсаща. Ако търсиш по-първично усещане това е автомобилът. Много ама много по-скъпа е за поддръжка от S6 4G и според мен е твърде демоде вече.

Тъй като намесихте 3.0Т, предишната ми А6 беше такава и като си взех S6цата бях малко разочарован от турбо дупката. Компресорът дава невероятен тротъл респонс. В крайна сметка S6цата върви мнооого повече. Имам приятел с чипната А7 3.0Т и го бия.

Като препоръка ако търсиш S6 бих ти казал задължително да е със спортен диференциал. Може да евтина, да има всичко друго, да изглежда като нова, но няма ли спортен диф. не бих я погледнал.

Ако имаш път към София се обади да се возим и караме и двете коли ;)

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда...

Заради тоя разход и шибаните еконорми се отказаха от компресорите и минаха на турбота, въпреки всичките им недостатъци...

А е факт, че компресорите са по-доброто решение. Справка - УСА, където не им пука за разхода, никой не се занимава с турбота. Само supercharged.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно, при какви условия се усеща турбо дупката на С6? И повече ли е от на RS6 c6? Също на комфорт еската в звуково отношение отличава ли се много от нормално А6 с 3.0Т?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS6 4Ф е с по-голяма турбо дупка. При опит за агрсивен старт пълзи като дизел докато захапе.

S6цата е много приятна от към генерация и е по-шумна от 3.0Т при всички положения. На мен ми поомръзна S6цата да е толкова тиха и махнах средното гърне като ми направиха къстъм Х пайп. В момента звучи като RS6 C7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, nichirenshu написа:

Разхода дето е написал Райно е смешен за такава кола.

За да е пълна картинката какъв беше разхода на 3.0т?

При мен е 16.9/100 за последните около 18000км.

Държа да отбележа,че тук влизат и около 40 обиколки яко пребиване на калояново и тн

КОлата се кара 90% от времето на пребиване.

Тествах я като имаше ограничение на тракия и със 80км/ч пада на около 6/100 и то на 6та и спорт.

Със 140 на темпомат е чиста 9/100.

Ако не се гонят тия коли горят адски малко за конете си.

КОмпресора има тяга още от 1200 оборота,развърта се като атмосферен осмак,от нищото.

Спецялно за Метката мятам снимка:hilezh:

B7BE3E44-E11C-4865-8744-C6F9BBB24F16.jpeg

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 minutes ago, Raino said:

RS6 4Ф е с по-голяма турбо дупка. При опит за агрсивен старт пълзи като дизел докато захапе.

Дам, това визирах и аз, поне на втора и особено трета си е страшна работа вече :) Лично за мен това не трябва да го има при положение, че колата е РС. Моето предположение е че или мотора е нещо ограничен на ниски обороти или са направили ниска или висока stall speed на торка за по-бърза реакция като си вече в движение. Но може вероятно е първото защото при дизелите 30д/40д/50д колкото повече турби и диапазон толкова по-малък лаг от място, при 50д е под секунда вече. Иначе откъм здравина знам поне 2 около мен, които се опитват да ги счупят усилено и не става :)

 

Между другото при С6 4Г чува ли се мотора постоянно? На някои коли с най-малкото пипване на газта и почва. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...