Jump to content

Зануляване сервизен интервал,как?


Милчев

Recommended Posts

Ползваш OBD конектор и софтуер, който позволява адаптация.

Отиваш на:
17 Dashboard

 

Избираш:

Adaptation

 

И нулираш съответно:
Oil service reset:
Channel 02 - слагаш стойност 0


Inspection service reset:
Channel 53 - слагаш стойност 0
Channel 55 - слагаш стойност 0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги аз се извинявам,може би се повтарям,но някой би ли обяснил ясно,за какво точно се отнася сервизният интервал,който се занулява в сервиз?Броячът за маслото е ясен,но за другото чувам различни версии!!!??? Интересувам се какво трябва да се смени по колата преди да се занули активираният сервиз?

 

P.s. Също моля да обясни,който е компетентен какъв е правилният метод за проверка на нивото на маслото с тези електронни глупости,които са сложени вместо щека! Какда сме сигурни ,че сме на ясно с реалното ниво в картера!

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория брояч е свързан с общото обслужване на колата и принципно се активира на всеки 30 000 км. Има таблици подобна на тази : 

https://www.audi.ca/content/dam/nemo/ca/NoMo/care-and-maintenance/Service-schedule-pdfs/EN/Model-Year-2018-English.pdf

по които колата е обслужвана като нова. 

 

За проверката на маслото колата трябва да е топла, спираш на равно място (някой голям паркинг на магазин да кажем), гасиш, чакаш 2 минути, даваш на контакт и проверяваш нивото в MMI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега!Значи при положение,че си сменявам масло ,филтри,ивсички нужни консумативи както трябва, мога просто да си го занулявам на всеки 30000! Нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя моята е дизел така,че с малко от нещата ми отпадат. Само,че да си призная нямам представа къде бих могъл да намеря списък с периодите на поддръжка за определените неща! Ако някой знае ,къде ги има моля за малко помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята от предишните двама собственици е обслужвана на такива интервали: 15000 км масло, въздушен, филтър на купето и маслен, на 30к горивен филтър. Ремъци и ролки в зависимост от комплекта 90-100к. Аз мисля да редуцирам малко интервалите и да са масло и филтри на 10к, горивен на 20к, ремъка, водна помпа и тия

отпред при моя мотор на 100к (сега са на 60к), за вериги да не дава господ :D:D:D 

За подгревните свещи при дизела нямам идея, че до сега само бензини съм карал. Предполагам като изписка на таблото тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/16/2018 at 8:39 AM, BECKO said:

За проверката на маслото колата трябва да е топла

Това не е вярно, двигателното масло по принцип се мери на студен двигател.

По изключение се мери на топъл, само когато това изрично е посочено от производителя на автомобила - както при някои модели на Мерцедес, а може би и на други производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/15/2018 at 5:43 PM, odzhakov said:

какъв е правилният метод за проверка на нивото на маслото с тези електронни глупости,които са сложени вместо щека! Какда сме сигурни ,че сме на ясно с реалното ниво в картера!

Напълно съм съгласен с това, няма по-добро от добрата стара щека.

На електрониката всичко й е супер, с едно "малко" изключение - че всеки момент може да сдаде багажа.

Разбира се, като опитен техничар Ханс е предвидил опция и за поставяне на щека, но само като допълнителна "екстра", без да е включена в стандартната окомплектовка на колата.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

31 minutes ago, nickgaidarov said:

Това не е вярно, двигателното масло по принцип се мери на студен двигател.

По изключение се мери на топъл, само когато това изрично е посочено от производителя на автомобила - както при някои модели на Мерцедес, а може би и на други производители.

 

г-н Гайда, експерт по всичкология, при обсъждания модел Ауди А4 B8 точно това е описано в т.нар. "User manual".

 

Освен това съобщението на MMI дисплея при показването на самото ниво е "For accurate measurement, the engine must be at operating temperature".

 

Забелязвам, че се изказваш постоянно и авторитетно по много теми... а изглежда, че си теоретик със свободно време и достъп до интернет.

 

P.S. При всички нови модели на Ауди в които измерването на нивото става с датчика в картера се следва същата процедура - загрял двигател, равно място, 2 минути престой, check.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,може би  колегите имат право! Защото този датчик,предполагам се влияе от налягането на маслото,не знам! Щом показва най-вярно 2 мин.след загасиш мотора,ако отчита на принципа на поплавъка би трябвало да отчита самото ниво в картера! Не знам може и да греша! Ако сте на ясно с принципът му на действие разяснете моля!

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че отчита нивото в картера - същото се случва като забодеш щеката, долния край слиза на специфично място в картера. Двете минути са нужни за да се стече маслото в картера и ти да получиш релевантен резултат. Датчика за налягането е друг и той отчита на запален двигател. Дано никога не виждаш на таблото грешката за ниско налягане, защото тогава ситуацията ще е неприятна.

Когато ти светне грешката за нивото в В8 имаш поне още 150-200 грама запас масло, т.е. може да покараш още време преди да долееш (т.е. не е нужно да се гипсираш и да викаш пътна помощ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен му трябваше бая време да отчете, че съм долял например. Исках да видя как работи и долях около300-400, не че беше нужно. Беше на средата и му трябваха няколко дни, за да ми отчете че се е вдигнало на едно деление преди максимума. Даже се бях притеснил, че не отчита правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 26.06.2018 г. at 18:52, NikiNike написа:

 

 

 

Колеги здравейте, извинявайе за безпокойството,но бих искал да помоля за помощ!

Колата ми е А4 Б8 от 2010г.

На кратко след смяна на масло и филтри реших да зануля сервизните интервали.

Диагностиката е лаунч ,който съм ползвал и преди без проблем,но този път стана следното, броячите се промениха както трябва съответно 15000 и 30000км.

Проблемът обаче е в това,че съобщението за сервиз не се скри и се преадаптира към интервала за смяна на маслото от 15000 вместо да се ръководи от интервала от 30000км!  Имам и Делфи диагностика ако става!

Би ли ми казал някой  моля, кои номера са каналите и какви стойности да въведа в тях, за да се оправи?

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, може ли да ми помогне с този проблем, а може би и не само на мен!

Вероятно и други колеги ще бъдат улеснени, ако имат такъв проблем!

Защо никой нищо не споделя,та нали това е целта на тези форуми! 

Няма да взема хляба на никого,какво толко ва секренто се прикрива!

Така или иначе,няма да дойда в нечий сервиз в България за подобен проблем!

Това е срамно,на какво сме заприличали "Българи" такава дребнавост,за някакви смешни суми,не е за вярване!!!

Продължавайте да мълчите,като риби ,да вземете от някой 20-30 лв. може би ! 

И бъдете здрави!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да пишеш небивалици,потърси в нета ,има отдавна готови решения, подробни при това.

Какъв ти в  проблема, като не се справяш отиваш в сервиз ,там където си.

Е няма да е 20-30лв ама нали си лицето на нацията,ша преглътнеш.

За толкова невзрачен проблем очакваш да си счупи някой клавиатурата?

Просто под форумната сума не си интересен😁.  А и търсачка ме ползваш....

Бъди здрав .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и ти,който и да си! За твоя информация, тук където съм,както се изрази. Отказаха точно в АУДИ, да ми свършат работа! Нямам представа защо,било сложно и трябвало да звънят г германия във фолксваген или ауди!

Защото трябвало да поискат някакви параметри! Незнам ! Факта е,че не пожелаха да го оправят.

А що се отнася до това,че в интернет има информация, си прав. Обаче не си се сетил,че може би не съм успял да достигне до нея все още, по една или друга причина! Защото ако я бях открил,нямаше да търся тук,за да ставам дразнител  и да пиша ,цитирам " небнебивалици". А ако не бъркам и този форум е част от интернет,тогава защо не и ТУК?!?! Не си се сетил за тези  възможности обаче,вероятно защото си бил зает с това,как и с какво точно да ме заведеш! Що се отнася до това ,кой и дали е лице на нацията, БЕЗ КОМЕНТАР!

И на края,но не на последно място,не очаквам нищо повече, от малко колегиално отношение! 

Между другото, прави с клавиатурата си каквото искаш,но ако пък предпочете да я счупиш,толкова по-добре! 

Тамън за известно време няма да се заяждаш с хората в интернет!

Желая ти всичко най-хубаво!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...