nikolay_atv Публикувано 26 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2018 Извинявам се за дългия пост и ако има писано по темата. Не съм прочел обстойно форума. Колата е а4 Б8 3.0 ТДИ, явно тази с проблемната горивна помпа , която хвърля стружки и запушва дюзи , датчици , маркучи и тем подобни. След като си купих нова помпа , датчик налягане на горивото в кейката , регулатора на горивото в рейката, маркуч за излищната нафта , помпа в резервоара , всичко ново , само дюзите ги взех втора ръка ,след едноседмично чудене дали да ги рециклирам , възможно ли е изобщо това , тъй като получавах всевъзможни отговори . Апък и не ми се даваха около 3 к за немски рециклирани дюзи с връщане на старите по програма на бош. Стендоваха се дюзите и се оказа че са в норма . Почисти се системата и колата запали . Тръгвам да я карам и като направя кик даун и ми светва лампата за подгревните свещи ( една жълта намотка зад стрелката за оборотите) и колата влиза в авариен режим. Дюзите които взех не са със съшия номер като на моята кола . На моята са 0445 116 015 , a аз взех 00445 116 023, пише в интернет че са съвметими . Ако карам колата леко без да я настъпвм не ми излиза тази грешка и си върви . Утре ще си я взема от сервиз и ще отида в Мотор Конулт , доста ги хвалят . И отново ще давам пари за диагностики , стендоване и какво ли още не и ще изгубя време. От варна съм , пропуснах да напиша. АКо някой има подобен проблем , което е малко вероятно , моля за помощ. Чиърз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2018 Дюзите са съвместими. Подмени ли помпата за средно налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_atv Публикувано 27 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2018 Не . Не съм я сменял тази помпа. Освен това друго интересно което наблюдавам , че малко ми се е дигнало нивото на антифриза. След като взема колата и я карам спокойно , без да я настъпвам и без да ми светва лампата за подгревните свещи всичко изглежда нормално. Като спра , изгася колата и после не иска да запали. Изкарвам датчика за налягане в рейката и запалва, след което още със самото потегляне ми светва лампата за подгревните свещи ( тази жълта навита жица ) и колата върви безобразно мудно и спънато .Днеска дадох последен шанс на " майсторите " да се пробват да оправят положението след което отивам в друг сервиз и вичко наново. Дали тази помпа за средно налягане е решение на проблемът ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2018 На мойта кола първо тя е пръднала и след няколко седмици дюзите и останалите неща бяха сменени още в Италия през далечната 2013та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2018 не мислех, че моторът може да работи без датчика за налягане. Някакви предварително зададени положения на регулатора ли се дават? Най-малко трябва да се види грешката, която не е от ваденето на датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_atv Публикувано 8 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Оказа се че регулаторът за налягане в рейката , който съм купил е с малко по-различен каталожен номер и явно той е правил проблеми, а моят старият регулатор си е работел нормално. Така , че върнаха старият регулатор и засега колата си работи нормално. Благодаря за отзивите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Август 2018 Доклад Share Публикувано 3 Август 2018 Всеки модел сензор за налягане връща различно напрежение спрямо налягането и компютъра се шашка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen442 Публикувано 5 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2020 Здравейте колеги Имам подобен симптом с наскоро закупено А4 Б8 2009 170коня с код на мотора CAHA. При 3,500/4000 хиляди оборота се усеща едно прекъсване, след което колата няма мощтност и влиза в авариен режим (индикатора за подгрев на свещите премигва) ако задържа педала на газта.Усеща се само при високи обороти. Забелязах че в областта на Дросела/Егр-а отдолу има лек теч предполагам масло, след което беше сменен с нов,но проблема остана. Понякога усещам, че когато колата е напълно студена не го прави този проблем, но започне ли да загрява и се появява. Закачих колата на компютър и не показа абсолютно никаква грешка,за това пуснах на живо четене и ми показа това 1 Fault Found 5171- Boost Pressure Regulation P0299 00 (167) - Control Range Not Reached Mil ON. Not Confirme Fault Status 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Сменени са филтрите и маслото наскоро. Благодаря ви предварително и съжалявам ако има отворена тема по този въпрос просто прочетох, че имам сходен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 не ти надува турбото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen442 Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 За смяна или ? Дали е възможно някъде въздушните пътища или някой сензор да е заминал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 по-скоро управлението на геометрията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Възможно е задръстване в изпускателната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen442 Публикувано 6 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2020 Дпф ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 Не съм наясно тази грешка дали означава, че не достига необходимото налягане или, че електомоторът не завърта геометрията до нужното място. Като я чета ми прилича на второто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen442 Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 И аз нямам идея. За това реших да потърся съвети тук във форума, защото закарах колата при познат на мой приятел , който ми каза че това е ЕГР и поиска 300 лева за да го изолира . След това реших да пробвам първо тук ако има някого с подобен проблем, поне да знам към какво да се насоча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 турбото с актуатор с вакуум ли е или с електромотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen442 Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Мисля че е с електромоторче, но когато погледна ми се вижда че има и вакум маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata1987 Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 На 27.06.2018 г. at 10:02, kpematop написа: Дюзите са съвместими. Подмени ли помпата за средно налягане? Удобно ли е да попитам коя е тази помпа за средно налягане и къде се намира?🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване