Jump to content

Леко ремонтче на кормилна колона


plambisaBs

Recommended Posts

За първи път ли го правиш това и колко време отнема разглобяването?

от къде намери ново моторче и колко излезе? Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отварям е за първи път но се наложи както вече казах след два дена второ отваряне.За около два часа се сваля и качва но вариянтите за повредата и не е само моторчето.А моторче ми даде приятел който преди година имаше проблем с неговата и си беше поръчал от някакъв немски сайт трите микрета релето и моторче ,но при него я бъркаше едното микре и мотор.му остана.

20180623_152605.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

Симптомите бяха че изобщо неможе да дадеш на контакт,нито да я запалиш никаква реакция.Само след чистенето на грешката,но след няколко паления пак същото.

 

Незнам сайта от който е поръчано моторчето.

 

@ShadowM Незнам кой е сайта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 22.08.2019 г. at 23:38, ShadowM написа:

Може ли сайт от къде си е взел моторчето твоят приятел?

Изпратено от моят ANE-LX1 с помощта на Tapatalk
 

https://picclick.de/Reparatursatz-N360-Lenksäulenverriegelung-Steuergerät-4F0905852B-Audi-A6-4F-383101287814.html

 

Това е един от многото сайтове .Просто пишеш stellmotor N360 audi  a6 4f и веднага ще ти излязат в търсачката.Аз си поръчах само ключетата и релето,но много трудно се разпояват крачетата. След около 20 минути и много вълшебни думи успях да сменя едното ключе.Незнам как да се справя с релето,че там има много крачета.Проблема е че първото краче стяга докато стигна до третото,а на релето мисля че бяха 12.Проверих ги с мултицет останалите и...всички са изправни.Дават контакт също както и новите ключета и реле.Но колата все още не иска да запали.Вече 3 седмици се мъча.Акумулатора падна до 9V,така че на този етап спирам с опитите,докато не го заредя.Проблема е че съм в Германия и нямам зарядно тук.Сега чакам да се върне комшията и евентуално да сменим батериите....

Редактирано от Maverick_10
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как отваряте металния корпус, гледам че има ''секретни" болтове.

 

Тука в България продават едни поялници по 500 вата, човката им е 4-5 см, с нещо такова може направо всички крачета да разпоиш едновременно.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи си 1 зарядно.

От слабия си опит в запояването знам, че с многожичен меден проводник можеш да извадиш калая от крачетата. Не е лесно,  но съм виждал да става. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...