Milenvz Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Здравейте, има една букса която ми е изключена. Намира се горе на колекторните тръби близо до дроселната клапа, та за ламбда сондата ли е или? А3 97 8L Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Колега ламбда сондата следи изгорелите газове. Сега сам можеш да си отговориш дали е тя. Напиши поне кой мотор е колата. Дизел бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milenvz Публикувано 1 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Бензин 1.8 125кс. AGN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milenvz Публикувано 1 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Ето и снимка, а къде е буксата на ламбда сондата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Ами това се опитах да обясня. Ламбда сондата ти стой след изпусктелните колектори и ако имаш втора след катализатора. Това мисля че е някакъв датчик за температура на входящите газове. И аз на 1.8т имам такъв, но нз точно за какво служи. Това което си снимал са всмукателни колектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milenvz Публикувано 1 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Знам къде седи, първата е преди катализатора която е контролната, но немога да намеря буксата и горе. А този датчик е изключен незнайно защо и като включа буксата колата започва да предърпва и мудно да набира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi8l Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 Онзи ден си чистих дросела и видях този датчик от вътре е един запоен резистор и според мен е за температура на въздиха на база съпротивлението което дава резистора. Може да се е прецакал и да са го откачили без да се смяня нз защо оказва влияние а буксата защо я няма до ламбдата явно нещо е правено, но какво? Някой от по запознатите може да каже някоя дума. Нямаш ми вакком. И ако не е закачена ламбдата би трябвало нещо да свети по таблото. Сега прочетох че този датчик е точно за температура на входящия въздух и ако се е прецакал започват да играят оборотите. Може да вземеш да си го смениш не е скъп по това което гледам в нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване