Jump to content

Избор м/у S4 (B6 / B7) и Audi A4 Allroad 3.0TDI quattro


Recommended Posts

И мойта си е с ДПФ и всичките му простотии, клапи, пеперудки и т.н. Всеки, който иска, може да го повозя, да види как се мести. За газта съм съгласен с Марто и другите - щом като може по-евтино, що па тряя да се съобразявам с мнението нa някой, че такава кола не била направена за газ и е грехота, и нз си кво. Като шофьорче на 3-4 газови кошника преди тая, няма да си крива душата, че колата никога не е същата и има огромен брой минуси. Който го отрече просто лъже себе си. Постоqнни леки бъгчета, дразнещи, но с които свикваш. По-претенциозна е за смеси, усеща винаги и най-малките неща. Бутилката стига са супер малко километри - до Австрия съм си скъсал нервите през 270-280км да търся газаджийници, понеже с 32 л. и багажник отгоре, толкова минаваше :D Всеки си решава. Аз лично повече на газ никога няма да карам. Или печка, ако остана доволен от тая

или чист бенз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 177
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 3 часа, Schnura написа:

Ако някой го притеснява разхода, не си купува Ес-ка, а 1,6 атмосферен с обикновена газова.

 

+1

Точно,кратко и ясно.Поне и двата мотора/1.6 R4 и 4.2 V8/ са вграждани в Б6/Б7 купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, kosio85 написа:

Няма тръпка в кола 300 коня и 600нм (след ремап)? Щом си казал :D 

 

Мдаа.

И 4.2 битурбо тди съм карал и пак няма тръпка. 

Тва че те натиска в седалката нищо не значи. 

До оня ден се друсах в 330д 234 ли колко коня са тея... После като си седнах в резачката с генерацията и ограничителя на 7600 оборота и ми се изпълни душата, нищо че върви по малко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/4/2018 at 0:48 PM, Ц Е Ц О said:

E da de , там цените са като в БГ, ама в Евромарки за читавите кошници.

 

гледаме в момента за приятел, в България категорично няма читава такава кола. 

 

8 hours ago, MAPTO7007 said:

Значи имате ебаси българския мироглед ... искате всички да се сравняват с ВАС

Да,Ти,Ти и Ти сте си купили С-ки и имате доходи да ги карате на керосин или пък и толкоз ги карате по-скоро са съботно-неделни за кеф (щот пак казвам имате доходи) си го позволите.

 

 

Коментара ти няма връзка с реалността и другите там бла бла бла глупости за възможности и т.н., 3.0тди може да разплаче доста по-горчиво някой от S-ката, тоест 4.2 има в пъти по-малко потенциални проблеми. 

 

 

Годината е 2018-та 4.2 в S4 не се купува с разум, просто трябва да искаш точно такава кола.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 

 

Пред 3.0 тди бих търсил Октавия vRS 2.0t която с рево 1 или 2 става чудесна и се радваш на прекрасен разход при кротко каране. За мен няма как дизела бил той и V10 да даде това усещане, което дава бензиновия мотор при "цедене" от 2ра до 4та примерно на прекъсвач. 

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ppenchev написа:

+1 

 

Пред 3.0 тди бих търсил Октавия vRS 2.0t която с рево 1 или 2 става чудесна и се радваш на прекрасен разход при кротко каране. 

 

Аха на предно 300 коня, нема нужда.... 

Като искаш масларка и а4 си има 2.0т и ревота, а като бонус е сто пъти по красива отвън, отвътре, с повече екстри, по-качествени материали и има и куатро и мултилинк окачване, а не прост макферсон.... 

 

А за дизела си прав. Ако дизела беше приятен за каране щяха да правят мотоциклети с дизел, ферарита с дизел и т.н. За радост такива коли няма, а дизелистите могат да си изядат топките от яд. :lol:

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, нека не превръщаме темата в спор и в "Кое е по-яко, дизела или бензина?". 

Ще покарам двете коли и ще си направя сметката. По-скоро ме интересуваха, разходите по въпросното ТДИ, дали са същите като при S4 или да очаквам нещо друго.

Вече придобих някаква бегла представа.

Просто нямам никъв опит с дизел, карам от 10 години 1.8т и там знам всички драми...

Вчера карах а6 allroad s-line 2008-ма 3.0tdi. Колата е в доста завидно състояние, определено няма драми.

Ми не съм кой знае колко впечатлен. Колата се мести приятно, определено не се усеща купето да и тежи, но като я сръчкаш, усещането е доста различно. Даже не мога да го обесня, уж върви ама километража не се мести мноо, мноо :D

Иначе си е комфортно, спор няма.

Ще се повозя и в колата на Косьо, за да видя как върви и чипнат 3.0тди

Търсенето на S-ка продължава...

Много трудна се оказа тая задача..

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ще се намери А4-ка с повече екстри от Шкода вРС, която е под 20к лв, не харчи масло и не е на 300к км, особено в България. 

Фена уж голям карач, ама мине ли колата 200 коня на предно и му става трудно :hilezh: Кола като всяка друга, мислиш като цъкаш по педалите и нямаш драми :zustimm:

 

Allroad в А4 e без особен смисъл - тясна кола, без въздушно окачване, с външни белези, коити повече пречат, отколкото помагат. Остава ти един 6цил. дизелов мотор, който си мислиш че много върви и малко харчи, ама като направиш в София 2-3 курса по 3-4-5км и ще се наслаждаваш на разход от 12-13/100. Пускаш S на кутията, уж да си направиш кефа и тогава вече ти става ясно, що дизела не е бегачка :hilezh: Ще хвърлиш 1к за рециклаш на дюзи, после си стреснат и слагаш скъпа нафта с добавки, изкарваш къде що има карантия и те така, една икономия се получава ... Накрая ще си направиш един "профИсионален" чип в Адлер или при някой друг специалист, водещ често до рециклаш или подмяна на турбина и те така. 

 

На финала ще се чудиш що не си си взел С4-ка да се видиш поне в кола, с хубав мотор, излъчване и без такива драми. Отгоре на всичко с газ ще се возиш и по-евтино :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, petrishki написа:

Фена уж голям карач, ама мине ли колата 200 коня на предно и му става трудно :hilezh:

 

Кога пък съм казал че е трудно? Не е трудно, просто е неприятно. На всяко тръгване или по-сериозно подаване на първите 3 скорости да ти светят системите и да ти отнема газта... Или ако няма системи си въртиш гуми и седиш на едно място.  Иначе всеки кретен може да кара преднячка, тва е най-лесното от трите вида предавания... но и най-ограниченото от към мощност. 

 

Иначе към автора, дето пита кое ще му направи повече проблеми  - 4.2и или 3.0тди:

Общото е, че и двата мотора са Ве-образни и имат няколко вериги. тяхната смяна ще ти излезе приблизително еднаква като сума.

Разликата е, че бензина няма дпф, вихрови клапи, егр, турбо и дюзи.   Дизела ги има всичките тея неща и всичките могат да създадат проблем по някое време.

 

Just now, royce написа:

Говоря за оня кросвагон с 3.2 V6 мотор ... не за 1.9JTD ...

 

Няма такава кола, приятел.

Кросвагон е само 1.9жтд 150 коня с 4х4 с торсен, ръчни скорости и нивомат на задницата. Друг вариант няма.

https://www.auto-data.net/bg/alfa-romeo-156-model-194

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че в немското мобиле масово S4-ките са близко или са над 200.000 пробег,а цените са и почват от 17.000 лева и стигат до ....

Което малко или много показва,че тукашните избушени италянки за по 13-15.000 са съмнителни като предложения и вероятно за това колегата не намира точната кола.

 

Аз някъде пропуснах какъв е бюджета само за закупуване на въпросната кола?

Ако е до 20.000 лева съдейки по това,че се оглежда за А4 В8 Allroad ... която е и по-скъпа то спокойно може да помислиш за внос от Германия на въпросната S4-ка.

 

Ето и няколко хубави на вид,а предполагам и на истинско автомобила.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264241981&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=26274e09-f428-b6a4-1932-da35b232bc7e

 

Като се има впредвид,че тази би трябвало да е със Т3-диф ... и задължително ще имаш коментар в цената,най малкото за пътни разходи до БГ и евентуално една регистрация тук (личен опит)

 

Още нещо интересно около тази визирана от мен сума ...

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=263736489&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2008&minFirstRegistrationDate=2005&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=26274e09-f428-b6a4-1932-da35b232bc7e

 

Има и още но цените им отиват още нагоре ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, Schnura написа:

Ако някой го притеснява разхода, не си купува Ес-ка, а 1,6 атмосферен с обикновена газова.

 

 

Преди 23 часа, nichirenshu написа:

Какви сте надъхани трактористите, нарпаво не е истина. С тия чипове как се раздават конете, едно към гьотере. Пак пиша и 1000 коня да се направи дизела, нито ще има респонса, нито звука, нито доускорението на осмака в еС-ката. Но пък има лаг, трака все едно меля големи камъни, има нисък разход само ако го караш с 80 което обезмисля тия коне. На еС-ката с една газова може да си раздаваш газ без да се притесняваш за разхода.

Така.......

Първо оставям това тук

http://www.zeperfs.com/en/duel1203-4303.htm

Второ.......

Имал съм по едно и също време в гаража

600 коня бензин

180кс дизел

320коня дизел

И още един бензин

3.0тди фейс без дпф,катализатор,спрян егр,намапен на 320+ коня и около 700нм

0-100=6сек

14.0 на 400м

Амааааа не става......бензина си е бензин.

Просто не беше моята кола и задвижване.

Не пушеше, но пък отзад мирише на камаз та се не трае еле пък в жегите.

Аз го препоръчах, защото както и злобилният агент от Майненбург каза, просто ако ти трябва такава кола я взимаш.Ама не и за всеки ден да я ръчкаш.

Затова най-добре както каза Салама.....караш и двете и решаваш.

Дизела има в пъти повече ядове да ти създате - турбина,която върви заедно с управлението,дюзи,дпф,вериги,егр,вихрови клапи,стружки и прочеееее.

И за С4 Б6/Б7 има изваждане  ама наливаш в осмак и С-модел , а не в някакъв трактор най-страшен.

В момента съм с С4 Б8 и изобщо не ми дреме бърза ли е или не........просто кефа да я гледаш как се развърта от 1200-7200 оборота е несравним.

Ей така ще е и с големият осмак.

 

Относно газта........пак се проявява най-силното българско качество - прайш сметка кой как си харчи парите и за какво.

Имаш С-ка , имаш и други коли или кола, за да се балансира.

Пътувам 4000км на месец Бургас-София и обратно и някак си ми е по-добре да давам 70лв за газ , отколкото 250+ за бензин.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.07.2018 г. at 2:21, Audi_FeN_1 написа:

Много е прост избора.

Еската е кола за кеф, даване на газ и радване на звука от осмака. Кола за удоволствие.

Тракалника е кола за придвижване. Качваш се на аутобана, слагаш темпомата на 180 и се возиш тихо и спокойно. Няма тръпка, няма емоция, няма нищо. Бездушна кола, да ходиш на работа.

 

Ти си реши кое от двете ти трябва.

Като имаш предвид че в България аутобани и дълги разстояния нямаме.  И осмака на газ ще гори колкото дизела в пари.  А тръпката си остава.

Тука се изчерпа темата......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно...и като добавим че тия цифрички по сайтовете се постигат само с газ на заварка, в реалния живот се усещат и други моменти. Аз лично дизел с една турбина и малък диапазон не бих карал никога колкото и ще да върви, тия новите с по 2-3 турбини поне вече се карат от 1500 до над 4500об. Ама както казват и по ревютата, хубаво е ама за дизел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, petrishki написа:

Трудно ще се намери А4-ка с повече екстри от Шкода вРС, която е под 20к лв, не харчи масло и не е на 300к км, особено в България. 

Фена уж голям карач, ама мине ли колата 200 коня на предно и му става трудно :hilezh: Кола като всяка друга, мислиш като цъкаш по педалите и нямаш драми :zustimm:

 

Allroad в А4 e без особен смисъл - тясна кола, без въздушно окачване, с външни белези, коити повече пречат, отколкото помагат. Остава ти един 6цил. дизелов мотор, който си мислиш че много върви и малко харчи, ама като направиш в София 2-3 курса по 3-4-5км и ще се наслаждаваш на разход от 12-13/100. Пускаш S на кутията, уж да си направиш кефа и тогава вече ти става ясно, що дизела не е бегачка :hilezh: Ще хвърлиш 1к за рециклаш на дюзи, после си стреснат и слагаш скъпа нафта с добавки, изкарваш къде що има карантия и те така, една икономия се получава ... Накрая ще си направиш един "профИсионален" чип в Адлер или при някой друг специалист, водещ често до рециклаш или подмяна на турбина и те така. 

 

На финала ще се чудиш що не си си взел С4-ка да се видиш поне в кола, с хубав мотор, излъчване и без такива драми. Отгоре на всичко с газ ще се возиш и по-евтино :zustimm:

Точно затова избора е куатро, защото не мисля колко процента да нацъквам педалите.........повече от 200 коня на предно е мазохизъм най-страшен, без значение кой какво говори.......Видяхме на Междене как цъкат педалите.......имаш ВРС Шкодилак с 250/400/500 коня и за какво са ти като не можеш да ги ползваш?

За другото няма какво да се добави.......ясно и точно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,човек който е притежавал Ауди с двойно задвижване,би избрал отново същото.Това е лицето на Ауди.Двойното с торсен е здрава система и трябва да си супер небрежен за да я строшиш.

 

@MAPTO7007

Б7-ците от линковете са..... :respekt:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве Шкода/Друга марка на предно иде, дойде.....ама ауди на предно не е ауди а пасат с емблема на ауди

 

Както каза Цецо и при Еската има наливане ма избоботи ли осмака сутринта и знаеш за какво ги наливаш. Верно има вариант кадърно чипнато 3.0tdi да те простреля мноо лошо ма в тая кола не е само вървеж. В семейството ми се смяха като разбраха колко лев съм налял в тая кола ма след кръгче в момента се надпреварват кой да я вземе.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-обикновената Б8 със спортно окачване изглежда в пъти по-красива и по-съвременна от S-ката Б7, дето вътре си е чист Б6 на 20 години, шъ мъ прощавате. Звуци, ревове и т.н. да, за втора кола може. Ама колегата, според мен си търси кола за ежедневка, която същевременно му доставя някъв кеф. Отделно после някой ден тая

кола трябва да се продава. Колко ще се мераклиите за 20 годишна С-ка? Не, че тракалника се редят на опашка за него, ама поне е по-ново поколение :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се съглася......

S4 B7 е в пъти по-красива кола отвън спрямо Б8, било тя и С-ка.

Последната истински красива изчистена кола от А4 Серията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 minutes ago, kosio85 said:

И най-обикновената Б8 със спортно окачване изглежда в пъти по-красива и по-съвременна от S-ката Б7, дето вътре си е чист Б6 на 20 години, шъ мъ прощавате. Звуци, ревове и т.н. да, за втора кола може. Ама колегата, според мен си търси кола за ежедневка, която същевременно му доставя някъв кеф. Отделно после някой ден тая

кола трябва да се продава. Колко ще се мераклиите за 20 годишна С-ка? Не, че тракалника се редят на опашка за него, ама поне е по-ново поколение :D

 

Ее ти сега си взе B8 и няма по-красива :hilezh: В Б7 има много нововъведения за да е чист B6 .Като се започне от двигатели,автомат,окачване ,шумоизолация,салон ,ESP което се вгражда и в B8 и т.н..Факт е,че б8 по-модерната кошница.Наточена Б7-ца също е много красива.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, бе, въпрос на вкус е. За мене е така, за Цецо е друго, за някой е трето. Всичките нововъведения ок, но като седнеш в Б7, сядаш в Б6 - факт неоспорим :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, kosio85 написа:

Ами въпрос на вкус е това. Но за втората част с продажбата как мислиш?

Ако си купуваш С-ка с мисълта за последваща продажба, по-добре не я купувай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...