Jump to content

Избор м/у S4 (B6 / B7) и Audi A4 Allroad 3.0TDI quattro


Recommended Posts

10/100 като горна граница, при каране с до 150 км./ч. 

Ето моята статистика от когато я водя, горе долу всички цикли могат да се видят: https://www.spritmonitor.de/en/detail/771819.html 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 177
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

3.0TFSI e достатъчно икономичен за това което предлага и евентуалното монтиране на газ със сигурни последващи проблеми е несериозно!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога вече на газ. Ако ще и без пари да е. Не, че съм имал драми, но си е дразнещо. Само да вметна, че колегата търси, задължително комби, та А6-цата май не му е оферта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагането на газ на 3.0ТФСИ зависи най-вече от 

Първоначалната инвестиция

Километри годишно

Колко газ й се подава на колата

Колко точно бензин/газ ще харчи после.

При мен за последните 10000км разхода беше 22/100 обаче каране на пребиване и доста тура на Калояново и доволно стартове на 400м и 0-200 , според брояча около 80 и то само на лънчовете.

За последните 2000км се кротнах и падна на 16/100 за последните общо 12000км.

Карам я Съботно/Неделно и имам друга кола на газ:hilezh:

,защото там въртя по 5000км на месец поне.

Карайни нормално колата разхода обезсмисля газ.

80км/ч 6-6.5

100 около 7-7.5

140 на темпомат 9.8-10

ВСИЧКИ коли - дизели, бензини  ,газ и глупости почнеш ли да им подаваш и става водовъртеж.

3.0 тди ми е давало и 16-18на пребиване , градско също не е добре.

Колата е около 500кс и 650нм.

В купето на А6 4Ф разхода е по-висок основно заради автомата.

Колегата да търси,да кара и да взима читавото.

 

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресни впечатления 3.0тди - градско София - 9,5- 10,5-11 - нормално каране и раздаване редовно. Това е среден разход, като колата се кара предимно вечер, но се случва един, два пъти в седмицата да виси и по задръствания. Извънградско до Гърция - 160 по Струма, раздаване как си тряя по дефилето и в Гърция с 10 отгоре на ограниченията - 6,5 по борд, 6,9 по колонка. София - Търново - 160 по магистралата с редовни закачки с колега с 320 цди до 220+, на двулентовия доволно раздаване с изпреварвания - 7,5 по борд, по колонка не е засичано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от всичко изписано за точно тази кола, би следвало на всички да е ясно, че това чипнато 3.0 тди върви колкото RS4 B7 и гори колкото 1.9.  Лошото е , че е само една тази кола и вече е купена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тънката разлика,че няма дизелов мотор при S/RS версиите в купето на B6/B7.

Това ще е нещо като дизелова S3 8L от фейсбука.Сега били много на мода.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kurty написа:

Ами от всичко изписано за точно тази кола, би следвало на всички да е ясно, че това чипнато 3.0 тди върви колкото RS4 B7 и гори колкото 1.9.  Лошото е , че е само една тази кола и вече е купена.

Хайде сега

върви на кантар с S4 B7

RS4 B7 e ТОП!

И тук не е важен вървежа толкова макар че пребива 3.0тди с ремап

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че ще е най-разумно от всичко, да си вземе едно A4 В8 3.2FSI, ако бюджета го позволява. Няма драмите на 3.0тди, ще е по-евтино от S4 B8.
Ако не позволява - В6/В7 S4 с ръчка ще е чук. Не си заслужава за 0.5сек примерно, да ти е на главата помпа, дюзи, турбо, вериги и тн. наведнъж.

На 3.2 се слага газ без никви драми, ако много кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AAlexandrov , колега би ли направил едно подробно описание и ревю, на комбинацията 3.0 TFSI в 4F2?

За доста хора, включително за мен ще е полезно, защото колата вече слиза под 20к и става атрактивна.

Благодаря!

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезно ще е да се даде съпоставка в поддръжката на С в Б6/7 и Б8, ако някой може да я направи. Макар първоначалното изваждане да е в пъти по-голямо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато някой почне да обяснява за ниският разход на 3.0tdi в даден момент винаги следва “но “ и нещата си идват на мястото.....в час пик колко гори? 16? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А извънградско,с ръчна кутия и налягане колкото може?Направо е песен.

Като оня който викал,алооо,под капака има шест маймунки.И те искат да ядат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, P_PETKOV said:

@manoleo Само за справка колко газирани 3.0Т си карал или поне кажи дали си виждал такова и ако да при кой е правено ?

 

Виждал съм едно, по думите на собственика правено в Бургас и с безпроблемни около 20000км. Подробности не знам. Повечко съм виждал 2.0T и 3.2, но пак не много. Все още са малко FSI-тата с газ, защото очевидно продължава да витае митът "FSI не става на газ", но нещата се променят и до няколко години ми се струва ще е масово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никой не карам да вярва. Това ми е смесен разход, който си го засичам на седмица в София. Под смесен имам в предвид, че карам и по околовръстното и в центъра, работя на народния театър и като ходя с нея стои в задръстнания. Основно през седмицата се кара след 18:00 и не е като да нема движение. 16 разход до са не съм видел :D Не съм казал, че пребива S4 B7. Пребива обаче S3 - 265 коня поне с две коли до 200. Коли различни, може и да е било бъгнато. Нито претендирам, че е самолет, нито нищо. Пънат му се и ги пробвам. Оня ден до трета четвърта вървеше на кантар с неква Ц класа по-новичка. Пича се напрегна и на следващия светофар даде газ яко, а аз не и отзад пишеше С400, което като видях после го дават 333 коня. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят кюнец само като излезе от подземния и е над 16 на сто :) Сега намаля движението леко от някоя седмица и ... ми се вдигна разхода. Явно, като е свободно и повече натискам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо,има една подробност.И S3/8P,8PA/може да се засили.Читава такава кола ще ти даде страшен бинокъл,че няма да ти се вярва.

Това е FSI мотор,особено нов внос,има голяма вероятност да е с нагар по колектора и т.н.

Все пак говорим за коли,били нови,но преди 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Миланов написа:

@AAlexandrov , колега би ли направил едно подробно описание и ревю, на комбинацията 3.0 TFSI в 4F2?

За доста хора, включително за мен ще е полезно, защото колата вече слиза под 20к и става атрактивна.

Благодаря!

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk

 

Къде да го направя? Ще оцапаме темата... ако те интересува нещо конкретно, пиши на лс, ще споделя каквото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manoleo Хмм интересно с какъв инжекцион е и за течна фаза ли иде реч или за нормалният вариант с нормален ГИ и довпръскване на бензин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът каза че гори към 1л/100км бензин, така че явно не е течна фаза. Полска система била. Не ми е познат за да го разпитам подробно, просто го видях на бензиностанция да зарежда газ и го заговорих набързо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...