Jump to content

Избор м/у S4 (B6 / B7) и Audi A4 Allroad 3.0TDI quattro


Recommended Posts

  • Отговори 177
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 11 часа, AALEXANDROV написа:

 

Къде да го направя? Ще оцапаме темата... ако те интересува нещо конкретно, пиши на лс, ще споделя каквото знам.

Например в 4F - раздела, тема от сорт на "3.2FSI, 3.0TFSI & 4.2FSI - Обща дискусия бензинови мотори" 

По подобие на C5 Allroad темата, която също чета с интерес.

 

Поздрави!

 

* В момента живея извън България и събирам информация за автомобила със съответното задвижване, без никаква определена конкретика. Не гледам обяви за закупуване поне в следващите 2-3 месеца, събирам мнения и се оглеждам за подходяща кола. А тази комбинация изглежда много добра, почти като 1.8Т в C5 купе :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.07.2018 г. at 1:13, kosio85 написа:

И с кое по-точно се излагам? Според тебе си ги измислям ли тия неща? За разхода или за гонките, че не ми е много ясно? Никой не карам да вярва. Днеска специално си направих експеримент - каране само на S на яко газ плюс неколко теста на тангентата до 240 - тоя път видях 16 на борда и стрелката на нафтата жестоко я дръпна гравитацията надолу :D

Косьо,

без лоши чувства,ама тва мерцедесче даде ли всичката газ и ще ти се завие свят.

Имал съм две години 3.0ТДИ направено на повече от 300+ коня и знам колко върви.

Ето ти едно сравнение с 313кс в А6 , където при все , че е и по-ефективен мотора,а и ти нямаш 300кс.

http://www.zeperfs.com/duel4045-5527.htm

За разхода,аз в Бургас не успях да го сваля под 13-14,как в София правите едноцифрен неееезнам........сигура се влачиш с рефлекси на умряла котка посред нощите.:hilezh:

При мен на дълъг път със средна 140км/ч гореше 7.8-8/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, до сега не успях да карам С-ка, возих се в 3. И от трите не съм впечатлен много много, явно са си поизпяли песента.

Имах чувството че до 100 вървят колкото чипнат тръц, което ми се струва нереално... Последно се возих в една на колега от форума, но така валеше че нищо не можахме да направим.

 

Разбрах се с колегата zlobil, да направя тест драйв на неговата, но ще бъде след 10тина дни, поради технически причини :)

Иначе онзи ден карах b8 3.0tdi стокова с drive select, пълен s-line, доста приятна кола, но май не е мойто...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно подкрепям мнението на Цецо за сумите. Моята в последните си 30к е глътнала към 15 :) Ако сложа и по-предишните 30к, които са били само в Порше сигурно ще доближа 30. А колата не мога да кажа, че е като чистова нова и да няма разни забележки. Къв късмет са тия коли не е истина. Иначе за усещането за вървене се различава от очакванията за толкова много коне и цилиндри. Най-добре при следващото возене снимай един клип на ускорението от 0 за да разбереш колата дали е читава и си доближава заводското време. Нормално е да се различава с 0.5 някъде. И все пак, ако не си отписал тотално 3.0 тфси, пробвай, според мен ще се изненадаш. Аз лично бих сменил вече осмака май за такъв :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Schnura написа:

Като покараш на Злобил колата, ако искаш ела да те повозя и с моята еска, а може и преди това. :)

Айде, казвай кога! Твоята не е за изпускане :D

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Schnura @zlobil Колеги виждам, че и двамата сте със С4ки, тракат ли ви веригите при старт? При мен са сменявани и въпреки тва трака за 0.5секунди, понякога се чува отчетливо, а понякога едваам, едваам, ако не си гасях музката и заслушвах специално за това нямаше и да го чувам. Със няколко колеги обмених опит и при тях ситуацията е същата, но с вас не съм го коментирал :) Честно казано ме побърква и може би ще ме накара и да я продам след някакво време, ама такава педантичност ме гони, че ме хващат лудите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен зимата като не е карана 2/3 дни колата се чуват за секунда на първо палене, после не, реално трябва да се заслушаш. Ауди дават толеранс 2/3 секунди, да си подкачи масло и не го смятат за проблем. Разтропани вериги се чуват супер отчетливо, докато не го чуя тоя специфичен звук нямам намерение да ги пипам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • MAPTO7007 lockedunlocked this topic
На 7/15/2018 at 16:19, vladyp написа:

Айде, казвай кога! Твоята не е за изпускане :D

Ако е удобно, пишете и на мене че много искам да видя на @Schnura S4-ката :) 

Редактирано от ivak_S4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пичове в крайна сметка, везните наклониха към S4.

Ето това е машината. Колата си я внесох от Швейцария, по рама е 2007-ма 5ти месец, но по талон е 2008-ма 1ви.

Има пълна сервизна история, поддържана само в Ауди на 230к км.

Колата има всички екстри без шибидах и е автомат за добро или лошо :)

Няма грам ръжда или гнилоч, което много ме радва..

Предстои обслужване и регистрация и се надявам идната седмица да я подкарам.

Нещо не мога да кача повече снимки, идват доста големи май...

20180801_010544.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената тайна ли е също и каква беше разликата между обявената, и крайната? 

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви!

Цената, смея да твърдя че е много добра. Обявата я дебнех известно време и в момента в който свалиха на 7к франка, директно се договорихме за преглед и тест драйв. Проверих историята на колата( има 40 страници), говорихме но не искаха да свалят и франк повече. След преглед   и тест драйв си стиснахме ръцете и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. :zustimm: Да имаш само приятни изживявания с автомобила.

Качи една снимка да се видят джантите. Струват ми се много интересен модел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ц Е Ц О написа:

Хубаво е, когато темите дават резултат.

 

И то бензинов. Екологията на първо място ...  или мощност/звук беше. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, А380 написа:

Браво, супер е колата! 

 

7000 франка са 6000 Евро. 

Идеален пример за разбирачите, дето повтарят как хубавите коли трябвало да бъдат на двойна цена в чужбина, спрямо България....

 

Има балъци дето дават повече пари за тръц от Германия :lol:

Има коли на прилични цени в Швейцария, но трябва да се дебне.

Има нещо друго, което трябва да се добави към сметката- Мито и ДДС и доставка..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! 

Да си я караш с кеф.

Явно вече си разбрал каква е разликата между кола внос от Швейцария и онази S4 B7 ръчка в Ст.Загора.:)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! 

Наистина разликата е че няма прилика...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,

Един съвет-не прибързвай да я караш по майстори и сервизи за най дребните ремонти, по добре е сам да си правиш каквото можеш.има доста клипчета в Ютуб.Това брони,парктроници,бензинова помпа,навигация,бобини,свещи ,всичко може сам да си инспектираш и подмениш.Щото ще се чувстваш доста тревожно като отидеш при не дотам запознат с техниката майстор,а пък в Порше само четат к;во им пише вагкома и с голяма лекота предлагат да сменят цели агрегати. 

 Хубавото на мотра ,е че е последния осмак на който  може да се сложи газ,иначе е безсмислено.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...