Jecho Публикувано 5 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2018 Здравейте колеги, Колата е 2.0ТДИ, БКД двигател. При скорост между 80-90км/ч на 5та предавка и повечето случай 4та, 6та и натискане педала на газта колата започва да се тресе... при отнемане на газта и отново падаване, по - плавно няма проблем. Имаше съмнения за яътрешни карета или полуоски- Смених ги, но прожлема остана. Дадох дюзите за рециклиране и временно проблема изчезна, но отново се появи. Непрекъснато проверявам стойностите им с ВКДС, но всичко е в норма. Мненията са, че не стига достатъчно гориво и колата се дави. Междувременно ходих няколко пъти за наместване на гумичките на дюзите, но проблема се решаваше временно. Настъпи момента, в който дадох и турбото за рввизия и евентуално рециклиране. Отворено, проверено, изчистено поставено, нагласено- Две седмици и пак започва това тресене при ускорение. Забелязвам и разтрисане при първия старт сутрин с пушене на сивкав дим. ЕГР, дебитомер - Проверени. Свещи - Нови. Горивен филтър също нов. Карам с гориво от ЕКО или ОМВ плюс добавка на Бардал БДЦ. Има ли вероятност да е от помпата и тя да не функционира правилно поради някаква причина? Трябва ли да подменя съединител и маховик, ако това може да е причина или само ще отстраня съмнението? Ще съм благодарен на всякакви мнения и съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Къде усещаш тресенето - в педалите или във волана? Или си тресе яко цялата кола? Има ли един шум като боботене, които не се чува при по-ниска скорост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jecho Публикувано 6 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Във волана ... няма шум и никакви други странности, освен описаните. Заради вибрациите във волана смених полуоски, но... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 6 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2018 Ясно, сравнявам с моя проблем просто, но явно не са идентични... Аз имах подобно тресене във волана при по-висока скорост преди време, но се оказаха дисковете. При теб, щом е само при подаване на газ, не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 15 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2018 Братле и аз имам същият проблем като тебе ,вибрация в волана самоче е от 110-140 и после почти изчезва ,но при мен забелязвам ,че я има и на освободена скорост,но много по не усезаема ,когато давам газ до дупка се усеща здраво Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 15 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2018 А сигурни ли сте ,че маховика наистина е ок? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2018 При тези скорости и обороти, маховикът не играе!!! Тоест, няма абсолютно нищо общо с проблемите на колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 16 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 Дам,ясно. Ами остава да е някой тампон на скоростната или на самият двигател. Моята тресеше при ускорение и гасене. Смених тампоните на двигателят и скоростната и сега е топ. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jecho Публикувано 16 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 Ще опитам с подмяната им и ще кажа резултата... Странното е, че при по-продължително каране тресенето намалява и дори изчезва. Изключвам зацапана геометрия, защото преди по-малко от месец я рециклирах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 16 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 При мен е по странно защотото тресенето го има и на освободна предавка ,макар и по намалено .Така или инъче съм сменал съеденител и демпфер преди 6 месеца ,а тампони скоростна кутия отпадат при полижение и нацсвободна остава проблема ,нали? Мисля си за тези чашки на върешните карета ,някой спомена.Ко ще кажете? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jecho Публикувано 16 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 Аз ги смених ... Казват, че може да е от недостиг на гориво от тандем помпата. Не дава грешки и има само догатки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 16 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 Да ,братле ама как ти казах при мен го има и на свободена скорост по инерция ,така че помпата отпада .Нещо което се върти с колелата и по инерция Поуоски карета или де да знам Сменял съм преди година ляво вътрешно каре само и не усетих резултат някъв ,тез чашки сменят ли се с карето или са отделно Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Pashov Публикувано 2 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2023 Здравейте, знам че е минало доста време , но имам същия проблем на А4 2.7, открихте ли някакво решение на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 Хахаха ,аз наскоро реших този проблем ,ревизирах задните спирачни апарати ,задържаха съвсем леко ,но не да не можеш да въртиш колелото когато колата е вдигната на стенд ,а просто се върти една идея по-трудно.Също така и самата спирачка ковеше много ,тоест докато я натиснеш леко и спира много и беше не комфортно.Провери за това Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване