Jump to content

Нестабилни обороти на празен ход 3.0 V6 ASN


mladen07

Recommended Posts

Здравейте, колеги от един месец имам A6 C5 3.0 V6 ASN quatro. Колата имаше съвсем леки нестабилни обороти на празен ход, но откакто смених ангренажния ремък с ролките и тресе много повече. Дава грешка за ламбда сонда "P0160 OBD-II Trouble Code: 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 2" и misfire на 3 цилиндър и по малко на 1 и 2, само на дясната глава. Майстора превери свещи, бобини, вакуми добре са. Предполагаха, че е запушен катализатор и отрязаха след меката връзка гърнетата и се оказа, че задните катализатори са избушени, а ми казват, че предните не се запушвали. И последно мериха компресията като на всички е около 11, а на 3 цилиндър е 8. Сега искат да отварят двигателя за проверка и сигурно ремонт.

Ще съм благодарен за съвети, да правя ли двигателя или да търся проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж през VCDS дали е зацепен правилно ангренажа, на този двигател без специален инструмент трудно се слага както трябва и почват проблемите с ниските обороти, увеличен разход и намалена мощност. Това с по-ниската компресия на цилиндъра не е добре, но може да стане окаже изгорял клапан. Има начин да се провери без да се отваря двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, VBI написа:

Виж през VCDS дали е зацепен правилно ангренажа, на този двигател без специален инструмент трудно се слага както трябва и почват проблемите с ниските обороти, увеличен разход и намалена мощност. Това с по-ниската компресия на цилиндъра не е добре, но може да стане окаже изгорял клапан. Има начин да се провери без да се отваря двигателя.

Здравей. Може ли да обясниш как се проверява заце

пването с  VCDS. Благодаря предварително

 

Редактирано от vanko_tul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледат се на определени канали (не помня кой беше, но като ги превъртиш нагоре ще ги видиш) на колко градуса е зацепването и като посочиш с мишката ще ти излезе в какъв интервал са нормалните стойности.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, mladen07 said:

Благодаря, ще го проверя, по принцип ползваха специалния инструмент.

 

Надявам се целия комплект ... и скобите, и болта за коляновия вал, и оная планка, за обтяжната ролка.

Вальо правилно ти е казал за зацепването, но вижте и вариаторните колела на какво дередже са. Става пак с VCDS, но как точно ... майстора ти ще каже.

 

PS: Какво масло наляхте в мотора?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...