mladen07 Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Здравейте, колеги от един месец имам A6 C5 3.0 V6 ASN quatro. Колата имаше съвсем леки нестабилни обороти на празен ход, но откакто смених ангренажния ремък с ролките и тресе много повече. Дава грешка за ламбда сонда "P0160 OBD-II Trouble Code: 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 2 Sensor 2" и misfire на 3 цилиндър и по малко на 1 и 2, само на дясната глава. Майстора превери свещи, бобини, вакуми добре са. Предполагаха, че е запушен катализатор и отрязаха след меката връзка гърнетата и се оказа, че задните катализатори са избушени, а ми казват, че предните не се запушвали. И последно мериха компресията като на всички е около 11, а на 3 цилиндър е 8. Сега искат да отварят двигателя за проверка и сигурно ремонт. Ще съм благодарен за съвети, да правя ли двигателя или да търся проблема другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Виж през VCDS дали е зацепен правилно ангренажа, на този двигател без специален инструмент трудно се слага както трябва и почват проблемите с ниските обороти, увеличен разход и намалена мощност. Това с по-ниската компресия на цилиндъра не е добре, но може да стане окаже изгорял клапан. Има начин да се провери без да се отваря двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen07 Публикувано 7 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2018 Благодаря, ще го проверя, по принцип ползваха специалния инструмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_tul Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) Преди 10 часа, VBI написа: Виж през VCDS дали е зацепен правилно ангренажа, на този двигател без специален инструмент трудно се слага както трябва и почват проблемите с ниските обороти, увеличен разход и намалена мощност. Това с по-ниската компресия на цилиндъра не е добре, но може да стане окаже изгорял клапан. Има начин да се провери без да се отваря двигателя. Здравей. Може ли да обясниш как се проверява заце пването с VCDS. Благодаря предварително Редактирано 8 Юли 2018 от vanko_tul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 (Редактирано) Гледат се на определени канали (не помня кой беше, но като ги превъртиш нагоре ще ги видиш) на колко градуса е зацепването и като посочиш с мишката ще ти излезе в какъв интервал са нормалните стойности. Редактирано 8 Юли 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 8 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 22 hours ago, mladen07 said: Благодаря, ще го проверя, по принцип ползваха специалния инструмент. Надявам се целия комплект ... и скобите, и болта за коляновия вал, и оная планка, за обтяжната ролка. Вальо правилно ти е казал за зацепването, но вижте и вариаторните колела на какво дередже са. Става пак с VCDS, но как точно ... майстора ти ще каже. PS: Какво масло наляхте в мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen07 Публикувано 8 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2018 Ще проверя и вариаторните колела. Благодаря. Налях Castrol 5W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване